PDA

Bekijk Volledige Versie : Universal Resort Orlando: Parkeren



mickey
14-06-05, 10:11
Heeft iemand eigenlijk weleens geinformeerd of er parkeerabonnementen te koop zijn voor de pretparken mn. universal?Wel zo handig bij bv. een flexticket.

Inge
14-06-05, 14:55
Als je op 1 dag ergens betaald hebt mag je op die dag gratis parkeren bij de andere parken. Dus als je 's morgens naar Universal gaat, kun je 's middags gratis parkeren bij Wet 'n Wild en 's avonds gratis parkeren bij Seaworld of iets dergelijks. 8)

Geldt alleen voor de Flex parken. Bij Disney heb je tussen de parken gratis vervoer, kun je je auto op 1 plek laten staan. Doe dat dan bij degene waar je ook wilt eindigen en die het langste open is, dat is meestal Magic Kingdom.

kefke mouse
17-06-05, 12:49
Ik ben net zelf terug van het beloofde land (orlando) en ik kan je verzekeren dat er geen parkeerpassen zijn voor de pretparken. Disney kost je dus 8$ per dag en universal 9$ per dag.

Greetzz,

Kefke Mouse

mapsit
17-06-05, 13:19
Kun je niet beter met het openbaar vervoer? Ik las dat er bij diverse hotels ook shuttelbussen rijden? Of kun je beter met eigen vervoer?

Njit
17-06-05, 13:55
Openbaar vervoer is te doen maar kost je veel tijd. Shuttlebussen rijden meestal maar een beperkt aantal keren per dag.

Zelf hebben we ons verblijf in Orlando ook bijna geheel met OV/Shuttle gedaan. Het vergt wel een stukje planning. Met de auto kun je gaan wanneer je wilt en ben je een stuk flexibeler..

orlandoshopper
18-06-05, 13:50
@ mickey
Zo ver ik weet, moet je gewoon per dag parkeergeld betalen.

mickey
20-06-05, 00:24
hoi,bedankt voor alle reacties.Dat van het gratis parkeren in de andere parken op de zelfde dag dat wist ik al,maar omdat een flex ticket 2 weken geldig is,leek het mij handig als er ook bv.een maandabonnement te koop zou zijn.Ik weet dat er wel jaarabonnementen zijn.Maar helaas.

marisca
11-04-06, 15:00
Ik heb een vraag over het parkeer tarief bij de universal parken.
Heb je daar ook speciale aanbiedingen voor bijv . dat het goedkoper wordt als je 3 dagen parkeert of is het gewoon iedere dag 9 euro betalen voor je auto.
Ik vraag dit omdat het al heel lang geleden is dat wij een auto hebben gehuurd (9 jaar) :oops: :oops: :oops: :oops:
Ik denk dat we toch niets anders meer willen straks!
Gr Maris. :D

Njit
11-04-06, 16:11
http://allearsnet.com/uni/drive.htm

Er bestaat alleen gratis parkeren voor jaarkaart-houders. Voor de rest mag je gewoon betalen...

michel
11-04-06, 23:04
Er was toch een truuk om bij wet 'n wild een parkeerkaart te halen voor 6 dollar en dan meteen weer de parkeergarage uit te rijden?

Met een flexticket zou je maar 1 keer hoeven betalen voor parkeren voor alle parken op dezelfde dag?

Wet 'n wild $6
Universal $ 9
Seaworld $10

Michael66
12-04-06, 04:42
Doe eens gek en kies bij Universal voor "preferred parking": voor $13 sta je vlakbij de ingang, ben je snel in het park en na een vermoeiende dag ook weer snel bij je voiture ...

marisca
12-04-06, 08:43
Daar heb ik zeker wat aan!
Dat lijkt mij een heel goed plan voor die paar dollar extra hoefen wij niet moeilijk te doen. :D Dit gaan wij zeker doen.
Bedankt michael. :D

Njit
12-04-06, 09:49
WHAT ABOUT PREFERRED PARKING?
For an additional $4.00, you will be asked to turn on your emergency flashers and will be directed to what Universal considers the closest available locations to the parking hub. Preferred Parking located on Level 3, leads directly to the moving walkways to CityWalk, the gateway to the Islands of Adventure and Universal Studios Florida. Since preferred parking encompasses all of Level 3 and the first sections are reserved exclusively for Disabled Parking, you may end up being further away from the hub than if you were parked a floor of two above or below Level 3

Barry1401
12-04-06, 12:24
Nou... als ik dan toch luxe wil doen, neem ik wel gewoon Valet Parking... dan hoef ik m'n auto niet eens te halen...
Maar dat hebben ze, geloof ik, niet bij universal... :lol:

Ik weiger meer te betalen voor een stukje dichterbij parkeren...
Jaaa... bij Universal weten ze het wel leuk te vertellen... :D

Njit
12-04-06, 12:36
Nou... als ik dan toch luxe wil doen, neem ik wel gewoon Valet Parking... dan hoef ik m'n auto niet eens te halen...
Maar dat hebben ze, geloof ik, niet bij universal... :lol:WHAT ABOUT VALET PARKING FOR THE THEME PARKS?
Valet parking is available for cars and vans at a charge of $16.00 per day or $8.00 for up to two hours. Upon arrival to Universal Orlando Resort, follow the signs to Valet Parking.

Eric
12-04-06, 14:43
Mijn ervaring is, dat het parkeren bij Universal prima geregeld is, je auto staat heerlijk in de garage in de schaduw, en het is nooit meer dan een paar minuten lopen naar de lopende band.
Dus of dat nou allemaal dat extra geld waard is..... Ik parkeer wel gewoon.
Eric

simgirl
12-04-06, 20:21
Hoe zit het eigenlijk als je in één van de hotels van Universal zit? Moet je dan ook parkeren in de parkeergarage of is er een apart parkeerterrein? En hoe zit het dan met de kosten? Ik heb gezocht op de site, maar ik krijg daar geen duidelijkheid over. :roll:

Njit
12-04-06, 20:40
Parkeren bij een Universal hotel kost je $10 per dag. Zie deze link: http://www.universalorlando.com/ht_more_info.html#parking

Barry1401
13-04-06, 23:06
@Njit
KIJK!!! Dat bedoel ik nou... Dan krijg je tenminste iets voor je geld... + 1 á 2 dollar voor de runner... maar dan... hoef je helemaal niet meer te lopen... :D LOL :D
Nu alleen nog ieen gek vinden die je in en uit de auto hijst... :lol: :lol: :lol:

calypso
04-01-07, 19:10
Misschien stomme vraag, maar omdat ik de huurauto die ik dit jaar heb niet echt ken toch wel van toepassing.

Weet iemand hoe het zit met die parkeergarage en de hoogte ervan past daar een Chevrolet Equinoxe gewoon in??
Weet het klinkt stom maar ja heb ook nog nooit in een SUV gereden.

Njit
04-01-07, 19:33
Een SUV is wel wat hoger maar niet dusdanig hoog dat je niet in een parkeergarage kan. Het is geen Monstertruck :)

http://img117.imageshack.us/img117/1871/monstertruckem0.jpg (http://imageshack.us)

calypso
05-01-07, 00:07
Tja als tie zo groot is zal ik toch eens mijn vrachtwagen rijbewijs kunnen gebruiken :-)

Die wielen zijn al groter dan mezelf, dus die zal er wel niet in gaan.
Maar goed all gekheid op een stokje ik begrijp dus dat tie erin kan, dank voor de leuke omschrijving van je antwoord :-P:-P:-P

Michael66
03-04-14, 23:51
Na Disney verhoogt ook Universal de parkeerprijzen:

Daily parking fees per vehicle:

- Regular Parking $17.00
- Preferred Parking $22
- RV/Bus Parking $22
- Between 6 p.m and 10 p.m $5
- After 10 p.m. Free
- Florida Residents Free after 6 p.m. with proof of residency

Valet Parking

Before 6 p.m.
- $15 for 2 hours
- $30 for over 2 hours
- $40 for Red Carpet

After 6 p.m.
- $15 for 2 hours
- $25 for over 2 hours
- $40 for Red Carpet

For preferred annual pass-holders
- $15
- $25 Red Carpet

For premiere annual pass-holders
- Free
- $15 Red Carpethttps://www.facebook.com/UniversalOrlandoUpdates/posts/668850423182173?stream_ref=9

wehave
07-04-14, 10:16
dit lijkt toch wel heel erg op prijs afspraken onderling.

FloridaVerslaafde
24-01-15, 17:58
Als wij 's-avonds even lekker willen wandelen, mensen kijken of winkelen gaan wij vaak naar Downtown Disney. Ik wil ook graag naar Universal City Walk, maar ik heb altijd gedacht dat ik daarvoor gewoon via de hoofdingang moet naar de parkeergarages dus ook betalen voor parkeren. Iets wat bij DTD niet hoeft. Nu las ik ergens dat je ook gratis kan parkeren voor UCW. Weet iemand of dit klopt en zo ja waar is dat parkeerterrein dan ?

Groetjes,

Walter :cool:

marijke8
24-01-15, 19:17
Van de winter hebben wij geparkeerd in de parkeer garage moesten 5 dollar betalen. Dit is vanaf 18.00 uur. We zijn gaan eten bij het Hard rock Cafe.
Ik zou niet weten waar het gratis is.
gr, Marijke

S@skia
24-01-15, 19:21
Volgens mij kan dat niet gratis Walter tenzij je een flink stuk loopt naar Citywalk. Wij hebben $17 betaald maar inderdaad wordt het na 18 uur goedkoper. Je parkeert namelijk in dezelfde garages als de park gasten......

Nixo
04-05-15, 14:02
Als ik het me goed herriner, dan is het zo dat als parking betaald hebt bij Universal Studios, je dezelfde dag gratis de parking op mag bij Seaworld. Klopt dit nog steeds?

Dus dan neem ik aan dat het vise versa ook zo werkt.
Dus, als ik een parkingpass koop bij Seaworld voor $30 via mijn reservatie bij DiscoveryCove dan kan ik die ongelimeteerd gebruiken in de beide parken...
Zou wel handig zijn natuurlijk, en een mooie besparing op de dagelijkse $17 parkingfee....

Njit
04-05-15, 14:09
Dat is volgens mij alleen zo bij een Orlando Flex Ticket: http://www.mousesavers.com/orlando-flexticket/

Nixo
04-05-15, 14:25
Dat zou kunnen Njit, want vorige keer hadden wij idd zo een Orlando Flex Ticket. Ik kan me niet herrineren dat we ook dat ticket moesten laten zien bij de parking...
Ik ga in ieder geval eens bellen naar de guestrelations bij DiscoveryCove om te kijken of als het geldig is bij Seaworld en Universal...

Ritchie
04-05-15, 20:17
Volgens mij kan je met je Seaworld parkeerkaart alleen naar Aquatica, en heb je de Orlando Flex Ticket nodig om gratis te parkeren bij Seaworld als je betaald hebt bij Universal of vice versa.