PDA

Bekijk Volledige Versie : Stranden Miami Beach en omgeving



sunnyrojo
28-10-13, 09:30
Wij gaan volgend jaar als het goed is in juli en dan willen we een paar dagen in de buurt van het strand verblijven in Miami of omgeving. Nu lijkt het zo dat het strand in Miami (South Beach)en het water beter zijn (wittere/bredere stranden en blauwer water) dan bv in North Miami, Hollywood , Fort Lauderdale en daarboven, klopt dat of lijkt dat maar zo?

Mattie
29-10-13, 12:18
Wij hadden een appartement in Fort Lauderdale (beach) en we zijn 1x naar het strand bij de Ocean Drive in Miami geweest: verschil? ik zou het niet weten. Het strand is wat breder met een stuk hard zand maar daar rijden telkens politie wagens over heen. Kan me ook niet herinneren dat het water anders van kleur was. Er waren wel (veel) meer tentjes met parasol e.d. maargoed die koop je toch 1x voor de hele vakantie :)

sunnyrojo
29-10-13, 13:03
Dan kan ik daar ook eens gaan kijken voor een appartement of hotel. Ik weet hemelsbreed is het natuurlijk niks maar ik ben nog niet in Fort Lauderdale geweest dus zelf kon ik het niet vergelijken. Hadden jullie een appartement dichtbij het strand in Fort Lauderdale (beach)?

Mattie
30-10-13, 12:58
Zeker, 2 minuutjes lopen en je bent op het strand :)

http://goo.gl/maps/AWdwX

Het heet: Summerland Suites

sunnyrojo
30-10-13, 16:02
Ziet er goed uit en aangezien wij met vijven gaan dit keer is dit ideaal, want dat lukt niet overal om iets te boeken voor vijf personen en anders worden het gauw 2 kamers.En lekker dicht bij het strand maar nu eerst de tickets nog!

Mattie
31-10-13, 14:32
Ja lijkt me zeker een goeie plek voor 5 mensen. In het appartement wat wij hadden waren 2 2persoons bedden en een slaapbank.

dwouters85
10-02-14, 18:56
Ook wij gaan dit jaar naar Florida. Waarvan wij 4 dagen in Miami zullen verblijven. 1 van deze dagen willen wij zeker een relax stranddagje van maken. Echter zitten wij in Downtown Miami. Mijn vraag is; Wat is de beste manier om van downtown naar Miami Beach te gaan? Welk stukje beach raden jullie aan? Er moet genoeg te doen zijn maar niet te druk......Ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn.

sunnyrojo
11-02-14, 14:09
wij verbleven 3 jaar geleden 3 dagen in Best Western on the Bay dus dat was nog een stukje rijden nh strand, wij zijn gewoon met de huurauto ernaartoe gereden, richting Lincoln road daar heb je ook leuke winkels en geparkeerd bij het strand, het is niet zoals in Nederland druk en onbetaalbaar om bij het strand te parkeren. Misschien is South Beach nog leuker maar wij vonden deze combi leuk.

Anthonie
18-02-14, 19:45
Het strand is mooier aan de Golf van Mexico, al is het in Hollywood en Miami ook zeer mooi
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-MIZDJ7G4.jpg
Het strand van Hollywood beach
http://www.mijnalbum.nl/Foto650-TMLBYVSM.jpg
Het strand van Fort deSotobeach (North Beach)

Groeten
Anthonie

dwouters85
24-02-14, 21:21
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het huren van ligbedjes op South Beach? Wij hebben beide een hekel om in het zand te liggen en willen graag een bedje huren. Iemand ervaring met een bedje huren op South beach?!

sunnyrojo
24-02-14, 22:58
Wij waren vorig jaar in Fort Myers Beach, het strand was echt prachtig wit en echt poederachtig maar het water leek een stuk troebeler en bruiner van kleur dan het water aan de kust van Miami, nu zegt de kleur ook niet veel en misschien is het ook maar net waar je zit aan de Golf van Mexico, en de tijd (wij waren daar in juli).

flexx
24-02-14, 23:47
Volgens mij staan er geen ligbedjes op south beach, alleen op de prive stranden van hotels, correct me if i'm wrong:P