PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: American Vacations



joho
09-04-06, 22:28
Wie heeft ervaringe (positief/negatief) met het reisburo American VAcations ?

Eric
09-04-06, 23:51
Ikzelf, en overigens meerderen op dit forum hebben zeer positieve ervaringen met AV.
Ook op het Orlandoforum hoor ik enkel positieve dingen.
Eric

Michael66
10-04-06, 00:24
Ikkeookwel. En....positief!!

Fan
10-04-06, 08:35
Hoi,

Wij hebben nu voor de derde keer geboekt bij AV in drie jaar. Dus het bevalt helemaal goed. Alles klopt, zijn zeer behulpzaam. Zeker de eerste keer hadden we heel veel vragen nadat we geboekt hadden. Maar altijd een keurig antwoord, wij boeken nergens anders meer.

Groetjes
Fan

simgirl
10-04-06, 10:17
Wij hebben dit jaar voor de tweede keer geboekt bij AV. De reacties op het Orlando-forum waren zo goed dat wij ook aan hun een offerte hadden gevraagd. Alles gaat in goed overleg. Toen de vlucht op de terugweg niet meer beschikbaar was, dachten ze mee om hiervoor een goede oplossing te bieden. Hetzelfde geldt voor prijsstijgingen, die rond de boekingsdatum gebeurden. Na vergelijk bleken ze toen en ook nu de goedkoopste te zijn. En als je bedenkt dat de service ook goed is... :D
We hadden zowel nu als vorig jaar ook de toegangskaartjes gekocht voor Universal en Disney. Alles wordt alles netjes aangetekend verstuurd.

ekkie50
10-04-06, 11:33
ik sluit me ook graag aan bij de rij mensen met uiterst positieve ervaringen met American Vacations. Geen moeite is ze teveel. :D :D

edenanita
10-04-06, 12:11
Hoi,

Wij hebben nu 5 jaar achter elkaar geboekt bij AV en altijd zeer goed bevallen. Zoals ik het ook kan zien zijn ze in veel opzichten ook nog de voordeligste. Volgend jaar boek ik gewoon weer bij hun.

raygwencaith
12-04-06, 23:51
Hi

Wij hebben voor het boeken zowel per mail als telefonisch contact met AV gehad en dat gaf ons zo'n goed gevoel dat we dan ook bij hun alles hebben geboekt, dus ook de disney tickets. Op de vakantiebeurs hebben we ook (met nog meer forummers van het Orlando forum) een bakkie met ze gedronken en dat was heel erg gezellig.

Ik kan dan ook niet anders dan positief over American Vacations zijn.

Gwenda

jurgo
19-06-07, 20:48
Wij zijn van plan om de reis florida en laatste week villa te huren via American Vacations!
Wie heeft met dit bedrijf ervaring,kwa betrouwbaarheid en service.
Hoor het graag van jullie!

mirella37
09-11-08, 21:18
Hoi,

Wij hebben onlangs onze vakantie geboekt bij American Vacations. We zijn nog niet op reis geweest, maar tot zover geweldig!!!

Familie van ons is wel al met American Vac. op reis geweest en alles was geweldig, alle hotels, de auto etc. Groot pluspunt is de goede reisinformatie en de papieren die je krijgt voor vertrek.

edenanita
12-11-08, 09:23
Hallo,

Wij boeken al 8 jaar bij American Vacations en heb nog nooit problemen ondervonden. altijd alles goed geregeld!!

Gr,
Ed.

Dr. Phlox
12-11-08, 09:55
Dit jaar geboekt bij AV. Alles was perfect geregeld.
Grz
Ton

nancy1
12-11-08, 20:00
In 3 jaar tijd voor de 3e keer bij AV geboekt. Alles goed geregeld!

marijke8
13-11-08, 13:11
Afgelopen jaar bij AV alles geregeld. Zeer positief. Het was onze 1e keer.

6foot6
16-11-08, 21:09
Bij onze boeking hadden wij on wifi gevraagd in onze villa.
In verband met een medische behandeling en de controle hierop was het belangrijk en we hebben dit benadrukt en extra betaald.
Bij aankomst(in het weekend) was de aansluiting onbruikbaar, verbinding was pas drie dagen nadien mogelijk.

Bij de ontvangst van de papieren bleek ook de code van het alarmsysteem bijgevoegd.
Door eerdere ervaring wijs geworden heb ik daarom ook om het controlewachtwoord gevraagd.
Dit was volgens AV niet nodig, zelfs ongebruikelijk.
In de villa vond ik de gebruiksaanwijzing een bijlage waarin een boete van $150,00 in het vooruitzicht werd gesteld indien, wanneer nodig, het ww niet kon worden genoemd

rembrandt
18-11-08, 12:39
Wij hebben in 2006 voor het eerst geboekt bij AV en door de goede ervaringen ook dit jaar weer.

Maar dat van dat alarm zal ik in de gaten houden

PeterRdam
18-11-08, 13:16
Super, dit jaar voor de eerste keer geboekt en bij AV. Kon vragen wat ik wilde en alles was goed geregeld. Geen enkel minpunt ondervonden.

PENPE
19-11-08, 00:49
Bij de ontvangst van de papieren bleek ook de code van het alarmsysteem bijgevoegd.
Door eerdere ervaring wijs geworden heb ik daarom ook om het controlewachtwoord gevraagd.
Dit was volgens AV niet nodig, zelfs ongebruikelijk.
In de villa vond ik de gebruiksaanwijzing een bijlage waarin een boete van $150,00 in het vooruitzicht werd gesteld indien, wanneer nodig, het ww niet kon worden genoemd

:-k Ik neem aan dat je ook contact hebt gehad met de managementcompany ?

Dit jaar 2x geboekt bij AV en ook de probleempjes die we hadden werden snel opgelost door de management-
company ter plaatse. Kreeg in april zelfs een dongel te leen omdat de villa zelf geen internet had :p

Groetjes,
Petra & Pieter

Dr. Phlox
19-11-08, 09:48
Bij ons bij deed bij aankomst zowel Internet als de Telefoon het niet. We hebben dit gemeld bij de managementcompany en alles werd snel verholpen. Er waren zelfs nieuwe kabels getrokken voor de TV terwijl we weg waren.
Grz
Ton

6foot6
19-11-08, 11:52
:-k Ik neem aan dat je ook contact hebt gehad met de managementcompany ?


Dat kon niet in het weekend.
Bovendien is het risiko het grootst bij eerste binnentreden als je het kastje nog moet zoeken, de lay-out bestuderen en de juiste code intoetsen, alles binnen hoeveel? seconden, na 10 uur vliegen

Het internet is na het weekend prima geregeld.

Bij een eerdere reis was de code voor de sleutelbox foutief en moesten we voor de eerste nacht uitwijken naar een motel.
De kosten hiervoor zijn naderhand vergoed.

PENPE
19-11-08, 13:26
Hoi,

Tja, als je in het weekend aankomt heb je inderdaad een probleem als het fout mocht gaan.

Wat betreft de lokatie van het alarmkastje, ik gluur altijd eerst ff door het raam vd voordeur
om te kijken of ik ergens het kastje kan ontdekken alvorens ik de deur open doe.
Maar die truc gaat niet altijd op, bij de villa die wij in september hadden zat het kastje in
de keuken naast de deur naar de garage..... ( lekker handig )

Groetjes,
Pieter

nicky-66
22-11-08, 17:32
Ben erg tevreden over AV. Ze denken met je mee, geven advies en bieden je voordeel!! Geweldig, een aanrader

rembrandt
23-11-08, 20:00
Hebben alle villa's een alarm?

Wij komen gelukkig op maandag aan, wel laat pas.

6foot6
24-11-08, 09:05
Nee ,niet allemaal.
Meestal is het buitenlicht niet aan en moet je de eventuele sleutelbox in het donker openen .
Zorg dus voor een aansteker/sleutellicht/zaklantaarn

rembrandt
24-11-08, 11:34
Goede tip, gelijk opgeschreven. Lantaarntje in de handbagage.

van der Steen
30-01-09, 13:23
Ha die mede-forummers,

Ik vroeg me af of jullie ervaring hebben met villa's van American Vacation.
We hebben een vakantie geboekt en we verblijven een week in Orlando.

Het is een 3 slaapkamer villa en 2 badkamers. Uiteraard met een zwembad etc.

Ik weet echter niet zeker of er bijv ook een gameroom is??? Wie weet dat wel....

Alvast bedankt

PENPE
30-01-09, 14:28
Hoi hoi,

Het is tegenwoordig mode dat villa's een gameroom hebben, dus wie weet...

Tot nu toe 2x villa geboekt bij AV, allemaal zeer luxe maar geen gameroom.
In juni gaan we dus vd 3e keer in een villa van hun dus het zal mij benieuwen, overigens zouden wij persoonlijk toch geen gebruik maken vd gameroom want wij houden niet van biljarten en tafelvoetbal...

;-) maar een fitnessruimte lijkt ons wel wat !

Groetjes,
Petra & Pieter

Dr. Phlox
30-01-09, 14:55
Wij hebben dit jaar een Villa geboekt (bij AV) zonder Gameroom, maar we kregen er wel een met een gameroom en zelfs drie badkamers. Het is van te voren niet goed aan te geven wat je nu precies krijgt, maar wel minmaal waar je voor betaald heb.
Grz
Ton

van der Steen
30-01-09, 15:17
ik heb nog een broertje van 15, dus die lijkt het wel leuk om te gamen..

fitness gaat voor mij ook voor ;)

en wij betalen ongeveer 800 dollar voor een week......

Ta2 Gerrit
30-01-09, 16:30
Dat is bijna onmogelijk te zeggen, wat je precies krijgt. Wij hebben al een paar varianten gehad. Als je dat zeker wil weten moet je particulier huren, en die discussie is hier al een paar keer gevoerd.

Wat fitness betreft, dan zou je een villa moeten hebben in een community met een Clubhouse. Daar is vaak een fitnessruimte, een grote gameruimte, tennisbanen, groot zwembad etc. etc. Maar ook daar kun je niet voor kiezen, en is het maar afwachten bij de hier bekende aanbieders.

Particulier heb je die keuze wel, maar als je geluk hebt kom je op Windsor Palms of Hills.

disney-golf
30-01-09, 17:44
en wij betalen ongeveer 800 dollar voor een week......

800$ voor een week in een 3/2, da's ook genoeg...=;

Ta2 Gerrit
30-01-09, 18:06
800$ voor een week in een 3/2, da's ook genoeg...=;

Dat zou ik denken, maar ook een beetje vreemd, want bij AV betaal je toch in euro's ??

van der Steen
30-01-09, 18:34
klopt
dollar = euro

Ta2 Gerrit
30-01-09, 18:56
Da's dan nie ech goekoop nie, voor een weekje.....

PENPE
30-01-09, 21:48
:-k misschien de prijs voor het hoofdseizoen ???

@ TA2 Gerrit : Gemiddelde prijs bij hun voor tussen/laagseizoen is tussen de 500 en 650 euro vlgs mij, dus die 800 voor hoofdseizoen is dan best mogelijk...

@ Vandersteen : Maar is dit alleen de villa prijs of zit er nog iets bij inbegrepen ?

Groetjes,
Petra & Pieter

corrus
30-01-09, 22:05
:-k misschien de prijs voor het hoofdseizoen ???

Gemiddelde prijs bij hun voor tussen/laagseizoen is tussen de 500 en 650 euro vlgs mij, dus die 800 voor hoofdseizoen is dan best mogelijk...
Over welke datums hebben we het eigenlijk??
800 euri voor een week???

van der Steen
30-01-09, 23:37
20 juli tot en met 28 juli, dus 8 nachten

corrus
30-01-09, 23:45
Aan die prijs mankeert niets hoor, juli is de duurste maand voor villa's in Orlando

Ciska
02-03-09, 15:21
kan iemand mij iets vertellen over de villa's van american vacations wij hebben er een gehuurd in de zomer en heb ze nog ff gevraagd of ik een superior kan krijgen omdat ik graag een jacuzzi wil

groetjes Ciska

Ta2 Gerrit
02-03-09, 15:25
Wat ik je kan vertellen is dat de villa's i.h.a. goed zijn.
Wat ik je ook kan vertellen is dat ze nagenoeg nooit kunnen garanderen of er wel of geen jacuzzi bij zit (of internet, of gameroom o.i.d), maar dat je geluk moet hebben.

Dat is één van de redenen dat wij nu particulier (via VRBO of Villas2000 e.d.) huren.

Ciska
02-03-09, 15:30
Oke nou hoop het maar het zou geweldig zijn. Ga is ff in de zoekfunctie zoeken bedankt:-D

Ciska

Michael66
02-03-09, 16:20
Ik heb je vraag / bericht toegevoegd aan het reeds over AV bestaande topic. Nu staat de info bij elkaar.

PENPE
02-03-09, 23:56
kan iemand mij iets vertellen over de villa's van american vacations wij hebben er een gehuurd in de zomer en heb ze nog ff gevraagd of ik een superior kan krijgen omdat ik graag een jacuzzi wil
groetjes Ciska

Wij hebben in juni een superior villa via AV en die heeft inderdaad een jacuzzi :sun:

Groetjes,
Petra & Pieter

corrus
03-03-09, 00:13
Wij hebben in juni een superior villa via AV en die heeft inderdaad een jacuzzi :sun:

Groetjes,
Petra & Pieter
Mazzel dus... :D

ulkov
03-03-09, 14:01
Hoi allemaal,

Wij hebben eind mei begin juni 14 dagen via AV een villa geboekt met een auto erbij. We zijn in totaal met z'n 8en (1 kind van 1 jaar). Ben ook heel erg benieuwd wat voor een villa we krijgen. Penpe, hoe weten jullie nu al wat voor een villa jullie krijgen?? Ons werd verteld dat ze dat pas een paar weken/dagen vantevoren doorkrijgen.
We landen volgens de papieren rond 8 uur in Orlando, hoeveel tijd zouden we dan nodig hebben om naar de villa te gaan en waar kunnen we dan nog het beste wat eten gaan halen???
Heb 5 jaar geleden met 2 vrienden coast to coast gedaan via AV en dat was perfect geregeld.
Greetz,
Ulko

Ta2 Gerrit
03-03-09, 14:40
Hoi allemaal,
We landen volgens de papieren rond 8 uur in Orlando, hoeveel tijd zouden we dan nodig hebben om naar de villa te gaan en waar kunnen we dan nog het beste wat eten gaan halen???
Greetz,
Ulko

Van MCO (vliegveld) naar de villalocaties (meestal US192 west, Davenport of Clermont) is een 30 tot 45 minuten, via tolweg 417 (2 dollars + 2 quarters)

Voor eten, als je boodschappen bedoelt, kun je tot 11 uur terecht bij de Publix supermarkten aan de US192 (div. locaties) of 24/7 bij de Walmart, ook aan de 192 div. locaties, waarvan 1 aan het eind met de kruising van de US27 (Davenport/Clermont)

Voor eten als in een warme hap. Die kom je onderweg voldoende tegen.

naokay
08-06-09, 15:11
wij hebben via AV een appartement gehuurd.
iemand daar ervaring mee?zoek me echt suf naar info over de appartementen,maar er is niet echt veel over te vinden.
alle informatie is welkom!
en ik vind AV tot nu toe zeer vriendelijk en behulpzaam.

Njit
08-06-09, 15:13
Wat wil je er over weten dan? Je huurt een bepaalde klasse villa en die krijg je ook.

pascalbrouwers
08-06-09, 15:28
Heb je dan geen info van AV gekregen......
Denk het toch van wel
Moet toch voldoende zijn ;-)

Dr. Phlox
08-06-09, 15:58
Ze geven meestal info die gelijkwaardig is, omdat het niet direct aan te geven is welk appartement / Villa je krijgt. Bij de uiteindelijke reispapieren kregen we het adres pas. En ook wij hebben er goede ervaringen mee met AV.
Grz
Ton

PENPE
08-06-09, 16:35
Als het goed is staan er op de site van AV ook foto's van de appartementen.
( Moet je ff goed zoeken )

Wij zitten nu voor de 3e keer ( in 14 maanden tijd :wink: ) in een villa van AV
en hebben al besloten dat wij eind november weer gaan maar dan ook in een
appartement/townhouse. Ga er maar van uit dat deze dus net zo mooi/luxe zijn
als de villa's dus helemaal niets mis mee.

Groetjes uit een warm Florida,
Petra & Pieter

marijke8
08-06-09, 23:02
zeer goede ervaring met AV gaan nu voor de 3e keer via AV. Denken =D>met je mee

groetjes,

Marijke

naokay
09-06-09, 14:40
ik zoek in ieder geval een adres van waar de appartementen zitten.
zijn er voldoende handdoeken aanwezig, of is het aan te raden om van thuis ook mee te nemen?is er toevallig iemand die weet of er gerookt mag worden in het appartement.ben ik vergeten te vragen bij AV.en om nou daarover te bellen...maar als ik het goed begrijp is het een wijk waar alle appartementen bijeen zitten.ben zo nieuwsgierig.nog 7 weken...

Ta2 Gerrit
09-06-09, 14:54
ER zijn diverse wijken waar appartementen zitten, bijv. aan Poinciana Blvd (Royal Palm Bay, Laguna Bay etc.), maar ook op veel andere plaatsen en roken binnen is i.h.a. uit den boze.
Linnengoed en handdoeken zijn er meestal voldoende, maar voor de meeste van je vragen moet je toch echt contact opnemen met AV.

Njit
09-06-09, 15:23
Je betaald er genoeg voor dus gewoon bellen met AV. Beter teveel gevraagd dan dat het achteraf tegenvalt omdat er iets niet was wat van te voren nog prima te regelen was..

Michael66
09-06-09, 15:49
Roken = BIG no-no!! In 99,99% van de woiningen is het niet toegestaan, als je het wel doet zijn alle kosten om het weer rookvrij te krijgen voor jouw rekening. Kan oplopen van $250 tot .... heel veel. Dus: alleen buiten op terras/balkon roken, tenzij ook dat niet is toegestaan.

Handdoeken zijn er meestal voldoende aanwezig. Voor het gebruik in het huis. Voor gebruik van handdoeken bij het zwembad of in zwemparken e.d. wordt meestal verzocht om eigen handdoeken mee te nemen, vanwege de grotere slijtage en zo. Ik neem dan ook altijd een (grote) handdoek p.p. zelf mee, oof koop die in de Walmart os zo. Ik vind het nl. wel zo netjes om het huis met alles erop en eraan zo netjes mogelijk achter te laten.

Er is overgens geen "wijk" waar alle appartementen bij elkaar zitten. De meeste zitten in Kissimmee, Davenport en omgeving, aan de zuidkant van Orlando en in de directe omgeving (binnen 30 minuten rijden) van Walt Disney World). In die plaatsen zijn verschillende "communities" (wijken) waar heel veel huizen en appartementen staan die verhuurd worden. Vaak krijg je pas bij aankomst bij het verhuurkantoor te horen in welke wijk en welk huis/appartement je krijgt. Op zich geen probleem, alles ligt nl. op berijdbare afstand van de bezienswaardigheden in Orlando en de kwaliteit is over het algemeen redelijk gelijk = goed. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je altijd (=zo snel mogelijk!!) contact opnemen met je reisoragnisatie (i.c. AV) of direct met de verhuurder/beheerder.

Psyq
15-08-09, 16:32
Wij zijn in april van dit jaar naar Florida gegaan via america vac. Prima geholpen en ook was alles goed geregeld. Ook bij terugkeer leuk nagesprek en toen hadden wij al zo iets van volgend keer weer. Wij gaan nu weer in maart 2010 en huren nu villa met onze kids. Goed gevoel om het bij hun geregeld te hebben.

simon klein

Lea
15-08-09, 16:40
Dus als ik het goed gelezen heb kan je niet de exacte plek uit kiezen maar wel aangeven dat je een appartement wilt of villa.

En waar is de locatie waar je je sleutel op kan halen?

Ta2 Gerrit
15-08-09, 16:50
En waar is de locatie waar je je sleutel op kan halen?

Normaal gesproken bij Hotelbeds USA, goed centraal gelegen aan de US192.
Dag en nacht (via nachtkluisje) op te halen, hoewel er de laatste jaren ook steeds meer villa's zijn waar de sleutelkluis naast de voordeur zit.

Dan moet je meestal nog wel naar het kantoor (bijv. Hotelbeds) om de nodige paperassen op te halen. Kind kan de was doen.

Lea
15-08-09, 16:51
Neem aan dat tegen die tijd daar tenminste het adres wel van heb anders word het nog moeilijk sleutel op halen.

Ta2 Gerrit
15-08-09, 16:55
Ja hoor, je krijt van AV het sleuteladres en de eventuele kluiscode bij je reispapieren.
En natuurlijk ook het adres van je onderkomen.

Michael66
15-08-09, 19:57
Dus als ik het goed gelezen heb kan je niet de exacte plek uit kiezen maar wel aangeven dat je een appartement wilt of villa.Da's niet helemaal waar. Als je geen specifieke voorkeur aangeeft dan verzorgen zij een mooie villa in een mooie wijk, zonder vantevoren aan te geven waar dat precies is.

Ik geef echter al enkele jaren een aantal wijken op in het deel van Kissimmee op waar ik wel wil zitten, en wat er in de villa moet zitten. En elk jaar krijg ik precies wat / waar ik wil, en vantevoren ook al duidelijk welke wijk / straat / huis ik ga verblijven. Telkens goed geregeld en dik tevreden.

Flufjuh
16-08-09, 15:23
Ik geef echter al enkele jaren een aantal wijken op in het deel van Kissimmee op waar ik wel wil zitten, en wat er in de villa moet zitten. En elk jaar krijg ik precies wat / waar ik wil, en vantevoren ook al duidelijk welke wijk / straat / huis ik ga verblijven. Telkens goed geregeld en dik tevreden.

Daar zul je dan neem ik aan wel extra voor betalen?

Michael66
16-08-09, 20:17
Geen idee. Ik vind elk jaar de prijs die ze vragen nog steeds heel reëel, zo'n € 600 per week in juli/augustus.

Flufjuh
16-08-09, 20:39
Dat valt zeker mee. Ik heb bij hun ook een offerte aangevraagd voor juni/juli 2010, die was toch een stuk hoger dan de offerte van USAFV en AE, jammer want de organisatie zit er zeer betrouwbaar uit. :(

diggel
04-10-09, 21:16
Heeft iemand ervaring met deze organisatie ?
American Vacations, www.americanvac.nl (http://www.americanvac.nl/)

Dr. Phlox
05-10-09, 12:06
Ja, vorig jaar alles geboekt. Heel goede service en goed ontvangen op locatie. Zou er zo weer boeken.
Grz
Ton

raygwencaith
05-10-09, 13:51
Heeft iemand ervaring met deze organisatie ?
American Vacations, www.americanvac.nl (http://www.americanvac.nl/)


In 2006 en 2007 bij hun geboekt en meerdan perfect. Voor 2010 is de offerte ook al binnen.

A.s. zaterag hebben ze een mini vakantiebeurs. Daar komen vele van de forummers. Dus misschien een goede tip.

Ik raad in ieder geval iedereen AV aan. Goede service, snelle en nette reacties. Ze zijn vriendelijk aan de telefoon en je kunt met al je vragen bij hun terecht. Via mail ook altijd snel antwoord.

metendiana
05-10-09, 15:34
wij hebben nu voor de 2e keer geboekt bij av heeeelllleee goede service ze regelen echt alles goed,al bel je ze 100 keer op met vragen niets is te veel,
groetjes diana

marijke8
05-10-09, 20:01
2008 en 2009 bij AV geboekt goede service en vriendelijk niks is teveel
groetjes,

Marijke

parrot
05-10-09, 22:02
prima ervaring.
Vooraf net zo veel info als je wil (heel weinig of heel veel ahankelijk van wat je zel weet of wil)
Maarrrrrrrr, een echt goede organisatie herken je pas bij een (onverhoopt) probleem. Wij hadden een "tegenslag" op vakantie en dat werd ter plekke telefonisch door hun lokale medewerker vlot & goed opgelost en achteraf in Nederland door de staf hier keurig afgemaakt.

Kortom niet twijfelen maar doen; je bent hier bij een goed adres!

Michael66
14-03-11, 09:33
Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met American Vacations hier willen delen?

Ta2 Gerrit
14-03-11, 09:38
Ik moet ze straks even bellen over een vluchtplan voor Oktober, maar de schaarse keren dat wij ze gebruiken (af en toe tickets of een auto) zijn i.h.a. zeer positief.

Altijd bereidt om mee te denken, en als er een actie is m.b.t. tickets bijv. krijgen we altijd een belletje of mail. Vandaar dat we toch af en toe hun diensten gebruiken.
Het meeste doen we zelf, uiteraard :-)

PENPE
14-03-11, 09:38
Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met American Vacations hier willen delen?

Wij hebben in 3 jaar tijd 8x bij hun geboekt en iedere keer prima persoonlijke service gekregen ;)
En zoals Ta2 Gerrit ook al zegt denken ze altijd met je mee en voorzien je ook nog van de nodige tips.

Groetjes,
Pieter & Petra

Dr. Phlox
14-03-11, 10:58
Ook dit jaar weer geboekt bij AV. Alles wordt steeds netjes beantwoord. Zo kregen we een stoelindeling waarbij we vonden dat we een betere plek konden krijgen. Gebeld en binnen 5 minuten was alles al verplaatst. In 2008 was ook alles perfect geregeld.
Grz
Ton

maantje71
14-03-11, 13:19
ook wij hebben dit jaar alles geregeld via AV (vorig jaar alleen de tickets).
Maar ik kan niet anders al positief zijn.
wij hadden eerst alleen de tickets geboekt met de mededeling dat ik de rest later wilde boeken.
dit was geen enkel probleem nu ben ik er pesoonlijk naar toe gegaan om alle hotels en auto te regelen en ze hadden daar echt hele goede ideeen voor wat we wilde gaan doen.
zo hebben we samen onze reis ingedeeld.
later heb ik de auto nog veranderd naar een klasse hoger en ook dit was zo geregeld.
ik ben reuze positief over ze.
netjes behandeld en heb je een vraag heel snel antwoord via de mail of telefoon.

fransje
14-03-11, 14:43
Ik ben een beetje teleurgesteld in AV.
Eind vorig jaar hebben we bij een paar reisbureaus offertes opgevraagd voor october. AV gaf een goede prijs, maar we moesten wel snel beslissen, want het was een actieprijs die maar kort gold. Toen we ze een mailtje stuurden met een vraag over een bepaalde vliegtijd die we graag wilden, kregen we als antwoord: De betreffende persoon die jullie offerte behandeld is nu met vakantie en zal over een week terug zijn. Ze zal jullie zelf mailen met het antwoord.......
Ehhhhhh ok.......maar we gaan geen week wachten, dat vind ik geen service en WIJ moeten snel reageren, maar ZIJ mogen het een week laten liggen.....
We hebben toen een ander reisbureau dezelfde vraag gesteld, die belde ons gelijk terug, en daar hebben we alles prima bij geregeld voor uiteindelijk zelfs een lagere prijs.

[verwijderd]
14-03-11, 14:47
En ze verkopen Disney Tickets van vorig jaar volgens hun site. ;-)


!!!Bovenstaande tickets zijn geldig vanaf 1 januari 2010 tot 31 december 2010!!!
Tarieven zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid en (koers)wijzigingen.

Michael66
14-03-11, 19:50
Best jammer dat ze zo weinig onderhoud aan hun site doen. En aan de nieuwsbrieven.

rolandino
14-03-11, 21:17
Helaas is het met veel sites vrij droevig met een jaren 90 jasje en dito inhoud. Moet je even doorheen kijken.

Ook wij (lees de ouders) hebben tickets geboekt via AV. Zoals ik begreep verliep dat allemaal vrij voorspoedig, en was ook de reden om "lui" de auto via hun te regelen. Zoals ik zelf zag kon het wel wat goedkoper als je zelf goed zoekt, maar beetje gemak heeft ook een prijs natuurlijk! Nu nog zien of alles naar wens is, dat weet ik pas over enkele weken :)

mineke
15-03-11, 15:19
Het enige nadeel van AV vind ik, dat net wat Michael66 en Rolandino al aangeven, hun site gedateerd is.
Als je ze belt wordt je, tenminste dat is mijn ervaring goed geholpen en via de mail krijg je bijna altijd meteen antwoord.
Ik boek de vliegtickets, de autohuur en de nachten die wij in Sarasota doorbrengen via hun en dat wordt altijd heel netjes en keurig geregeld.
Mineke

José
03-04-11, 14:42
Het enige nadeel van AV vind ik, dat net wat Michael66 en Rolandino al aangeven, hun site gedateerd is.
Wat ik begrepen heb is dat ze op het moment erg druk bezig zijn met het maken van een geheel vernieuwde website.

PENPE
03-04-11, 14:47
Wat ik begrepen heb is dat ze op het moment erg druk bezig zijn met het maken van een geheel vernieuwde website.

Hey José, ook hier nu van de partij \\:D/

... maar inderdaad heeft de site van 'onze' AV inmiddels wel een opfrisbeurtje verdiend :smile:

José
04-04-11, 20:22
Hey José, ook hier nu van de partij \\:D//

Hoi, hoi, ik kijk wel regelmatig op dit forum, maar post niet zoveel. Was 2 weken geleden even op kantoor bij AV en ze vertelde mij dat erg druk bezig zij om de nieuwe website zo snel mogelijk online te krijgen.

Syllvia
05-04-11, 08:52
Voordeel van die site vind ik juist dat de hotelprijzen er staan.
kun je lekker rondkijken:)

Dr. Phlox
01-04-12, 12:04
Ik las net in het reisverslag van Penpe dat Teo de voormalige eigenaar is. Werkt hij er dan niet meer bij AV?
Grz
Ton

Nel van Ree
01-04-12, 15:12
Hallo Ton,

Nee Rob heb het overgenomen. Teo heb een villa gekocht in Country Creek
in Kissimmee. Wij huren zijn villa in Kissimmee .

groetjes nel

Dr. Phlox
02-04-12, 08:31
Bedankt voor de info Nel
Dus Teo gaat lekker genieten van de vrije tijd.
grz
Ton

Wen
27-08-14, 21:51
En nu dat theo met pensioen is, is iedereen nog tevreden over american vacations? Ben nl van plan om te gaan boeken :)

Groetjes Wen

marijke8
27-08-14, 22:06
Nog steeds een prima reisorganisatie, vliegtickets voor de kerst weer geboekt.

Suus
28-08-14, 13:42
Ik kan het officiële oordeel over een week of twee geven.. We hebben een groot deel geboekt via AV!

mineke
28-08-14, 20:56
Ik ben nog steeds tevreden over Americanvactions, afgelopen april/mei weer geboekt via hun, alles was weer goed geregeld, boek al sinds 2005 bij hun, heb de vliegtickets al weer voor volgend jaar geboekt

robisjo
01-09-14, 13:18
Ook hier zeer tevreden klanten van AV.
Al meerdere complete vakanties geboekt zonder problemen.

Sjon en Bianca

ietie
01-09-14, 17:40
Als ik op hun site kijk zie ik alleen maar complete pakket reizen / rondreis maar geen losse tickets.
Houd dat in dat je bij deze organisatie dan ook geen losse tickets kunt boeken?

Wen
01-09-14, 21:41
Bedankt voor de reacties, ik ben nog even alles aan het bekijken maar wil volgend weekend definitief gaan boeken. Heerlijk dat gevoel, zo blij ;)

marijke8
01-09-14, 21:53
Ietie Je kan losse tickets boeken bij AV.

ietie
01-09-14, 22:00
Oke ik stuur ze een mail.

mineke
01-09-14, 23:14
Ietie, ik heb mijn vliegtickets al bij hun geboekt, wij gaan in April 2015 gewoon een mailtje sturen

ietie
02-09-14, 12:24
Mailtje gestuurd nu maar afwachten.

Melissavdm
25-01-16, 17:06
Heeft iemand al ervaring met het huren van een villa in Orlando via American Vacations?
En als je wilt boeken en je kiest de datum dat je wilt gaan. De prijs die er bij staat is dat voor de gehele villa of is dat verekend per persoon?

Alvast bedankt!

hannie
25-01-16, 17:49
Dat is de prijs per dag voor de villahuur, dus niet pp.
Je kunt ze ook even bellen natuurlijk.

robisjo
26-01-16, 11:21
Wij hebben al diverse malen een Villa gehuurd via AV.
De prijs is all in behalve zwembad verwarming(indien nodig)
Nadeel is wel dat je beperkt kon kiezen vwb welke villa.