PDA

Bekijk Volledige Versie : Huis / Villa / Condo gezocht: Golf kust



Waitangi
13-08-13, 17:48
Wij hebben in de bouwvak van 2014 3 weken in een "villa" in Cape Coral geboekt. Nu ziet het er naar uit dat we vanwege veranderingen in de beroepssituatie jammer genoeg niet kunnen gaan. Wellicht dat er iemand interesse heeft. Het huis wordt verhuurd voor € 800,-- per week, maar we zijn ons ervan bewust dat we dit niet helemaal terug zullen kunnen krijgen. Er staan 2 dubbelbedden en 3 single bedden. Het is verder luxe uitgerust en heeft een eigen zwembad met whirlpool.

Ik wil nu verder niet meteen een heel verhaal op gaan hangen, maar mocht er iemand interesse hebben, dan kan hij/zij zich bij mij melden. Ik heb natuurlijk nog meer gegevens / foto's.

Ik ben te bereiken <email-adres verwijderd> via PB.

Greetings.............

Teleton
13-08-13, 17:54
. Nu ziet het er naar uit dat we vanwege veranderingen in de beroepssituatie jammer genoeg niet kunnen gaan. .... Heb je al gecontroleerd of je in jouw situatie in aanmerking komt voor een uitkering uit de annuleringsverzekering?

Ebelix
14-08-13, 15:33
Voor een villa die gehuurd is in de periode juli/augustus 2014 moet toch nog een mogelijkheid zijn om deze te annuleren bij de verhuurder? Bijna alle villa's die wij tot op heden gehuurd hebben staat dat een x aantal weken voor aanvang van de huur geannuleerd kan worden en dat je (een gedeelte van) de aanbetaling terug krijgt of in zijn geheel kwijt bent. Is het binnen 12/10/8 weken voor aanvang van de huur dan kan je niet annuleren en moet je het volle pond betalen.

Wat mij niet duidelijk is of de gehele huursom ook al betaald is.

Hans uit Koekelare
14-08-13, 20:30
Misschien kan er wat meer informatie gegeven worden over de villa en bijhorende info.

Waitangi
23-08-13, 12:50
Goedemorgen,

Sorry voor de late reactie, maar nu dan toch:

In juli/augustus 2011 zijn we ook in de villa geweest en omdat we het er zo naar de zin hadden gehad hebben we vorig jaar besloten weer die 3 bonnen te kopen voor totaal 3 weken en wel van 21.07.2014 t/m 11.08.2014. De boeking is gedaan middels 3 "bonnen" die volledig betaald zijn. Op 1 cent na kosten die € 800,-- per stuk. We kunnen de geboekte periode tot 30 dagen van te voren nog veranderen, maar omdat deze villa zo gewild is is er nog maar weinig vrij en de periode is ook niet de reden dat we niet meer kunnen. Ik heb het verhaal ook bij de verzekering verteld en het probleem schijnen de bonnen te zijn; totaal 3 jaar geldig (geloof tot juni 2015)

De villa is ongeveer 200m2. Er zitten 3 slaapkamers in met 2 dubbele bedden en 1 met 2 enkele bedden. Daarnaast is er een "kantoortje" waarin ook nog een bed stond en waarbij nog extra een babybedje hadden staan. (werd extra gekocht nadat we aangaven met een 1-jarige te komen).

2 slaapkamers bevinden zich aan 1 zijde van het huis met daarbij een badkamer. Aan de andere zijde is de masterbedroom met 2 inloopkasten en doorgang naar eigen badkamer met aanweerszijden een wastafel, een bad/jacuzzi en een inloopdouche.

De ruime woonkamer heeft een hdtv met extra geluidsysteem, dvd en spelcomputer. In alle 3 de slaapkamers staat ook nog een tv.

De keuken is ook volledig uitgerust, daarnaast nog een ruimte met wasmachine en droger en een garage voor 2 voertuigen.

Alles natuurlijk uitgerust met airco en diverse plafondventilatoren.

Buiten ligt het zwembad en de whirlpool welke verwarmd worden door zonnepanelen, Er staan ligbanken, daarnaast stoelen en tafel (overdekt), er staat een grote gasbarbecue. Dit alles is afgeschermd door een "muggengaasconstructie" (had een naam, ben dat vergeten). Buiten dit gedeelte ligt de "palmentuin" die loopt tot aan het kanaal.

Er hoeft niets meer aan kosten bijbetaald te worden, alles is inclusief (stroom, eindschoonmaak) Er komt ook per week een poolboy voorbij om het zwembad schoon te maken. Er mogen alleen geen huisdieren in en het is ook een niet rokershuis. Korte tijd na aankomst komt er iemand voorbij (spreekt ook Duits) om een en ander uit te leggen. Met hem/haar kun je altijd weer contact opnemen voor het geval er vragen zijn of wat dan ook.

De villa ligt aan SE 23rd Ter, wat op 3 minuten rijden ligt van Del Prado Boulevard. Direct in de buurt ligt een terrein met fastfood, supermarkt, bouwmarktachtig iets etc.

Nou, dat was dus het verhaal. Ik heb vanzelfsprekend ook nog foto's voor geïnteresseerden.

Ik hoor het wel.

Greetzzzz,

Leon

hannie
23-08-13, 20:51
Heb je geen link naar de website van de villa? En ik ben ook wel benieuwd wat voor bonnen dat dan zijn.

Waitangi
24-08-13, 00:58
Is via Animod.de Daar halen we vaker "bonnen" dan wel Gutscheine. Bij zoeken cape coral ingeven en dan villa animod.........

Waitangi
27-09-13, 16:37
Heb het toch nog kunnen regelen dat we wel kunnen gaan. Vanmorgen direct de vlucht geboekt.

Familie de Jager
12-10-13, 20:31
Wat raden jullie ons aan, welke stad is het beste om te zitten met 6 volwassenen om te genieten van zo'n zee en strand en s avonds een terras

Esther2013
12-10-13, 20:59
Wij hebben vandaag gekozen voor een villa in Bradenton omdat we nog de mogelijkheid willen hebben naar Fort de Soto en Clearwater te gaan. Ook zit je dan lekker dichtbij Anna Maria Island, Holmes Beach en Siësta Key (30 min).
Vorig jaar vonden we Sanibel tegenvallen, maar Ft Myers Beach en Captiva waren wel heel mooi.
Het is dus maar net waar je graag heen wilt.

Moolenschotjes
13-10-13, 21:36
Wij zouden ook voor Bradenton kiezen vanwege gunstige ligging tov andere populaire plaatsen (Clearwater)
Hebben afgelopen zomer Fort Myers aangedaan en is een leuke plaats.