PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Its: Rondreis Florida april 2014 (1e keer)



Its
10-10-13, 16:25
Mijn planning is als volgt:

Dag 1: aankomst Orlando
Dag 2: Island of Adventure
Dag 3: Universal studios
Dag 4: Homosassa wildlife springs statepark + Tarpon springs ( s avonds aankomst hotel st. petersburg)
Dag 5: Fort de Soto
Dag 6: Myakka River State Park (s avonds aankomst hotel Fort Myers)
Dag 7: Edison en Ford winter estates + Sanibel island
Dag 8: Everglades (s avonds aankomst hotel miami beach)
Dag 9: John Pennekamp
Dag 10: Big bus tour miami (s avonds aankomst cocoa beach)
Dag 11: Kennedy space center
Dag 12: Daytona beach en st. Augustine
Dag 13: aankomst amsterdam

Ta2 Gerrit
10-10-13, 20:25
Het is me even niet duidelijk; is dit een bustour (zie dag 10) of reis je per auto ? Het ziet er allemaal redelijk doenbaar uit qua afstanden, alleen Dag 12 lijkt me wat gewaagd, want gezien Dag 13 (aankomst A'dam) is Dag 12 dan toch de dag van vertrek ?
Als je dan čn Daytona Beach, čn St. Augustine gaat doen, čn nog op tijd op het vliegveld (welk ??) moet zijn, lijkt me dat wat te veel van het goede.
Maar misschien zie ik het verkeerd, dus is enige uitleg misschien wel verhelderend.

knaapje
11-10-13, 02:52
Hij heeft een 13-daagse fly/drive geboekt dus dan zullen de vluchten (tijden) en hotels wel vastliggen.
Een fly/drive lijkt mij per auto.
Ikzelf vind het erg veel rijden en trekken voor deze 11 dagen dat je effectief in Fl. bent, maar ieder zijn meug.

nicolea
11-10-13, 07:40
Gerrit.....in Miami waarschijnlijk gewoon de hop on/hop off bus extra bijgeboekt in zijn fly drive.....

Its
12-10-13, 10:21
Wij reizen per huurauto. We hebben een Fly en drive. We kunnen zelf bepalen wat we doen en hoe lang we het doen. We blijven ongeveer iedere keer twee dagen op een plek. De vlucht, hotel en huurauto zijn al standaard geboekt. Je kunt er dan alleen zelf invulling aan geven.

Dag 12 is inderdaad erg ambitieus. Ik denk ook niet dat we beide gaan redden. Zal dan waarschijnlijk alleen st. augustine worden en dan s avonds naar het vliegveld (orlando sanford airport). Mijn vriend zou wellicht graag die racetrack willen zien.

In Miami willen we een hop of hop on bus pakken en uitstappen waar we willen.

Gr. Its (=meisje)

corrus
12-10-13, 10:41
Miami - St. Augustine rijd je niet "even" hoor.

Its
12-10-13, 10:47
Miami - St. Augustine rijd je niet "even" hoor.

We rijden dan vanaf Cocoa Beach :)

nicolea
12-10-13, 19:45
....Gr. Its (=meisje)....

Sorry!

Its
13-10-13, 09:19
Geeft niets :)

Ta2 Gerrit
14-10-13, 12:48
Dag 12 is inderdaad erg ambitieus. Ik denk ook niet dat we beide gaan redden. Zal dan waarschijnlijk alleen st. augustine worden en dan s avonds naar het vliegveld (orlando sanford airport). Mijn vriend zou wellicht graag die racetrack willen zien.

Gr. Its (=meisje)

Als je een beetje op tijd naar St. A vertrekt zou je op de terugweg nog wel even de Speedway kunnen aandoen, want je komt er op weg naar Sandford kort langs. De Speedway ligt nagenoeg tegen de I95 aan, en je mag (op niet racedagen) met de auto vaak zo het middenterrein op. Echt leuk om te doen, en kost je nauwelijks een half uurtje "oponthoud".