PDA

Bekijk Volledige Versie : Parkeren bij Aquatica, Seaworld en Bush gardens



mirretje
07-10-13, 10:13
Ik heb een vraag over het parkeren bij de parken. Ik kan hier niks over vinden bij de overige onderwerpen.

Wij zijn van plan om in juli volgend jaar zoiezo kaarten te kopen voor aquatica, seaworld en bush gardens.
Deze zijn dan 14 dgn geldig dus willen wij zo nu en dan even binnenwippen een duik nemen of een show zien en dan weer weg. Hoe zit het dan met parkeren?

Moet je dan telkens parkeergeld betalen? of zijn er kaarten te koop? Ik heb gekeken op diverse sites voor kaarten voor de parken die heb ik inmiddels redelijk voordelig (denk ik) gezien maar ik zie nergens parkeerkaarten.

Wie kan mij meer vertellen?

Njit
07-10-13, 11:33
Elke dag weer opnieuw betalen. Je parkeer-ticket is 1 dag geldig. Enkel met een jaar-pas kun je gratis parkeren.


ParkingSpaces are available to cars and motorcycles for $15.00 - recreational vehicles for $20.00. Preferred parking available for $20.00. Platinum Annual Pass members receive complimentary preferred parking. 1 year and 2 year Annual Pass members can park in general lots for free, and pay only $5.00 for preferred parking.

mirretje
07-10-13, 19:27
Mijn dank is groot nijt!!!!

Njit
07-10-13, 19:28
Nijt? :(:mad::confused:

mirretje
07-10-13, 20:29
Oeps! Mijn welgemeende excuses njit!!!!:o

Lelli Kelly
07-10-13, 21:00
Vorig jaar was er in november een erg mooie actie van Sesame Place, de supergrover jaarpas. Ik hoop dat deze aanbieding weer voorbij komt dit jaar. Daar zit ook "gratis" parkeren bij. Zoek maar even op dit forum bij vorig jaar november. Ik heb me aangemeld op de nieuwsbrief van Sesame Place dus hoop info te krijgen als die aanbieding weer is. En zal het dan uiteraard hier delen.

Njit
07-10-13, 21:11
Is dat deze? http://sesameplace.com/en/langhorne/Season-Passes?from=Top_Nav

http://sesameplace.com/~/media/ParkSites/SesamePlace/Images/Book%20Online/Tickets/2014SuprGrovrSeasonPasses.ashx

Big Bird Season Pass benefits plus:

Free preferred parking through 10/27/13 and the 2014 regular operating season
Free parking during 2013 and 2014 A Very Furry Christmas
Ride Again privileges at select Sesame Place attractions
Unlimited admission to SeaWorld® and Busch Gardens® through 12/31/14

Esther2013
07-10-13, 21:19
Ja hoor! Daar is ie weer!
Wij hebben daar enorm veel plezier van gehad!
Zoveel keren als je wilt, vooraan parkeren a USD 20, preferred seating bij alle shows in het midden al kwam je 5 min voor aanvang binnen, 10% korting op eten en merchandise en andere acties. Een echte aanrader!

Lelli Kelly
07-10-13, 21:28
@Esther: de actie is helaas nog niet maar hoop er op dat ie dit jaar ook weer komt. Was een mooie aanbieding!
Hoe hadden jullie 'm vorig jaar gekocht/betaald uiteindelijk? Want er waren toch problemen toen met de site?
En weet jij of je ook korting kreeg op "lunch with Elmo?"

@Njit: ja die is het! Vorig jaar kwamen ze met een mooie korting voor deze pas in november.

Njit
07-10-13, 21:40
Hoeveel korting kreeg je dan op die pas?

P9ol
07-10-13, 21:42
@lelli kelly die njit laat zien is toch de nieuwe aanbieding (2014)?

Lelli Kelly
07-10-13, 21:55
Ik heb het hier op het forum even teruggezocht en er was vorig jaar een korting van 25% op de prijs. Je kreeg onbeperkte toegang tot Seaworld, Busch, Aquatica EN Adventure Island voor $ 158,99 in 2013 tot 27/10 mits gereserveerd voor 31/12/2012.

gudu
09-10-13, 17:20
wij hebben die pas ook gebruikt en het werkte super. vooral ook het gratis preferred parking en seating :)

Esther2013
09-10-13, 21:19
@lelli Kelly
de pas die Njit laat zien is het wel, maar was vorig jaar goedkoper omdat ze volgens mij zoveel jaar bestonden??
we hebben deze uiteindelijk telefonisch bij Sesame Place besteld met de CC en kregen de passen met bijbetaling van $ 25 via Fedex opgestuurd thuis.
Lunch met Elmo...? Waar dacht je dat te kunnen doen...? Dit is toch niet in Seaworld of BG!

Lelli Kelly
09-10-13, 21:49
@Esther: bedankt voor je info. Ik wacht gewoon nog even af of de korting weer voorbij komt. Ik las op een Amerikaans forum dat die korting in 2011 ook was dus wie weet....en we hebben nog wel even de tijd!
Lunch with Elmo is te boeken in Bush Gardens: http://seaworldparks.com/en/buschgardens-tampa/Dine-and-Shop/Dining/Lunch-with-Elmo-and-Friends-at-Busch-Gardens-Tampa

LVO
21-12-13, 23:17
wij hebben die pas ook gebruikt en het werkte super. vooral ook het gratis preferred parking en seating :)

Ik wil een jaarpas kopen voor het parkeren in 2014 en dan voor de rest van de familie tickets voor onbeperkt toegang geven tot buschgardens, Seaworld en aquatica gedurende 14 dagen. Is het voldoende om bij preferred seating enkel een jaarpas te laten zien. Of men wil voor iedereen een jaarpas zien. Wat is jouw ervaring?

Esther2013
21-12-13, 23:34
Onze ervaring is dat 1 jaarpas laten zien voldoende is, zowel bij preferred seating als bij parking.

har66
28-08-15, 13:53
Wij gaan in september oa naar Seaworld en Bush Gardens met ticket "14 days unlimited access", maar vraag me af of er nog tips zijn voor het parkeren bij Seaworld omdat we meerder bezoeken willen brengen.

Iris02
28-08-15, 15:59
Parkeerkosten horen nu eenmaal bij de bezoeken aan de parken. Voordeel van september is dat het dan niet zo druk is zodat je niet helemaal achteraan op de parkeerplaats komt te staan.

Niels82
28-08-15, 17:01
Maar als je kosten wilt besparen op je parkeren (gezien het daar over gaat verwacht ik ;)) heb je twee opties:
1) kies een hotel met een shuttledienst naar Seaworld
2) kies een hotel dichtbij seaworld zodat je het kunt lopen.

trails
02-09-15, 07:59
Wij kochten altijd 4 combi-tickets (voor 14 dagen) en 1 jaarpas. Met deze jaarpas mag je gratis parkeren en krijg je 10% korting op ALLE aankopen in de parken. Wij boekten ook altijd extra tours en ook hier krijg je 10% korting op (voor iedereen in het gezin, dus niet alleen voor de pashouder). Wij hadden zo de extra kosten voor de jaarpas er zo uit.

Pris32
02-09-15, 14:38
Wij hebben om de dag een park gedaan.
We betaalde elke keer 17 dollar en 11 dollar bij Aquatica