PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bripat



bripat
30-09-13, 19:48
Hallo allemaal,

wij zijn Patrick en Brigitte, wij hebben in ons samenzijn al wat landen mogen bezoeken, echter nog nooit in Amerika geweest, de reden is dat we eigenlijk niets van het land afweten, en onbekend is onbemind, nu wil het zo zijn dat mijn vrouw op haar werk een reis naar Tampa Florida heeft gewonnen op 12 tm 15 maart 2014, het is een salesforum en in deze periode zitten we dus in Tampa echter wij hebben de mogelijkheid ( omdat we er toch zijn ) er een week of anderhalve week eraan vast te plakken, maar zoals ik al schreef we hebben geen idee wat we zouden moeten doen of wat we zeker zouden moeten doen !!!
ons beginpunt zal Tampa zijn en waarschijnlijk ook weer ons eindpunt, of we zouden moeten kijken als we een ander vertrek punt kunnen kiezen, maar we willen de organisatie die dit mogelijk maakt niet te veel belasten met onze aangeplakte vakantie, wij hoeven niet een volledig reisverslag maar enige tips of wannasees zijn erg welkom

Brigitte en Patrick

Njit
30-09-13, 19:56
Welkom beiden! Lekker zeg, een reisje winnen :) Ik begin eerst maar met een wedervraag: waar houden jullie van?

Natuur, shoppen, pretparken, lekker eten, sportwedstrijd bezoeken, ???

Er is van alles te doen in Florida en het is dan ook vaak een kwestie van keuzes maken. Er zijn forumleden die elk jaar naar Florida gaan en na tientallen jaren nog steeds nieuwe dingen ontdekken..

bripat
30-09-13, 20:09
Tja Njit,

waar moet je je aan denken, we houden van natuur, pretparken is aan ons niet besteed, eigenlijk zullen we voor de highlights moeten gaan, al weet ik dat dat niet gaat lukken in zo'n korte periode. Een auto huren ligt voor de hand

Moolenschotjes
13-10-13, 20:48
Super hoor zo'n reis winnen.
Indien jullie beginnen in Tampa kunnen wij zeker Bush Gardens aanbevelen. In Tampa zelf is ook veel te beleven, maar dit natuurlijk afhankelijk van jullie interesse.

De Golf van Mexico is ook prachtig om te verkennen en hier kan je goed 1 week je eigen vermaken.
Orlando is ook super, maar daar is het allemaal wat drukker en gaan de meeste bezoekers heen voor vertier en vermaak.