PDA

Bekijk Volledige Versie : Overnachten + (gratis) parkeren bij Schiphol



meisje
02-04-06, 17:29
even een tip,

ik weet niet of ik het hier kan/mag vermelden maar als je in de buurt van Schiphol wilt overnachten de dag voordat je vertrekt heeft CrownPlaza een aanbieding. Het kost 107 euro incl ontbijt en incl kids voor 107,- euro als je via internet boekt.
Als je telefonisch reserveert kost het 135,- euro. Je mag je auto gedurende je vakantie gratis parkeren bij het hotel. Als je van plan bent om je auto op Schiphol te parkeren tijdens je vakantie ben je, denk ik, meer geld kwijt. Er rijdt een gratis pendelbus naar het vliegveld. Het is dus een ontspannende manier om je vakantie te beginnen, helemaal als je ver van Schiphol af woont.
Van der Valk heeft ook een dergelijke aanbieding maar dat is excl ontbijt en excl kids.

Link naar Bookings site (http://www.bookings.nl/searchresults.html?city=-2152752&error_url=http%3A%2F%2Fwww.bookings.nl%2Fcity%2Fnl %2Fschiphol.html%3Faid%3D303947%3Blabel%3DSchiphol-nl%3B&aid=303947&label=Schiphol-nl&checkin_monthday=14&checkin_year_month=2006-10&checkout_monthday=15&checkout_year_month=2006-10&do_availability_check=on&radius=)

Aan de linkerkant kun je de datum invullen en dan krijg je een uitgebreider overzicht. In dat overzicht staat dan ook het Crown Plaza. En in dat blokje staat de aanbieding van de overnachting en het gratis parkeren.

Bij bestemming intikken; Amsterdam Schiphol.

meisje

Njit
02-04-06, 18:07
Even voor de volledigheid

------------------

Van der Valk vind je hier:
http://microsite.schiphol.valk.com/pages/Default.aspx?ID=59

En dan gaat het dus om:

Park, Sleep & Fly
Wanneer u een overnachting boekt kunt u uw auto geheel kosteloos parkeren en tevens gebruik maken van onze gratis shuttleservice.

Meisje: plaats ook even de link naar de reserveringspagina van Crowne Plaza.
Ik kan nergens die aanbieding vinden..

knaapje
02-04-06, 19:36
Zal wel afhangen van de periode, 14 mei geeft:

Speciale gratis parkeren prijs (1-2 pers.) [Meer informatie]
Prijzen zijn per kamer
Ontbijtbuffet inbegrepen, Servicekosten inbegrepen, Exclusief belastingen, BTW inbegrepen. € 167 Toeristenbelasting: 6% (niet inbegrepen). max 1 overnachting. (bij verlenging zal de dagprijs aangerekend worden)
Speciale vakantie prijs. Geniet van een rustig nacht in het Crowne Plaza Amsterdam Schiphol voor , of bij terug komst van, uw vakantie. Gedurende uw vakantie kan uw auto gratis op onze parkeerplaats blijven staan (max 21 dagen). Inclusief ontbijt voor 2 personen. (Kinderen: tot 12 jaar gratis ontbijt, tot 18 jaar gratis op de kamers van de ouders (alleen bij beschikbaarheid) Gratis gebruik airport shuttle van en naar Schiphol van 06.00 am tot 24.00 pm.

Komt dus op zo'n EUR 175

Knaapje

meisje
02-04-06, 20:07
Ik heb idd gekeken voor oktober. Eerst had ik geinformeerd bij van der Valk. Daar kost het in die periode 140 euro plus 2x ontbijt volwassenen 30 euro en 1x voor een kind 7.50 euro.

Het verschilt dus nogal per periode. Het is de moeite waard om even te zoeken waar je het goedkoopste uit bent. Parkeren op Schiphol is best een dure grap en dan kan dit een uitkomst zijn.
Maar het hangt idd van de datum af.

Ik vond het toch de moeite waard om het de medeforumers te laten weten.... :D

meisje

Wicked Florida
02-04-06, 22:23
Nog een tip. Wij zochten een hotel met 4 pers kamer nabij schiphol in Augustus. Al snel kwamen we bij v/d Valk uit. Het loont echter de moeite diverse sites te checken voor dezelfde kamer/nacht. D reizen was 20 euro goedkoper dan online bij v/d Valk zelf.

A3
02-04-06, 23:18
Mooi! Ik kan het in juli boeken voor 107 euri incl 2 kids! Bedankt voor de tip!!!

MVG
A3

Eric
03-04-06, 00:46
Er zit nogal wat verschil tussen een van der Valk, en het Holiday Inn CP te Hoofdorp.
Het HI is een echt 5***** hotel, met zeer luxe voorzieningen, terwijl van der Valk een 3,5*** hotel is.
Zoek je nog meer hotels in die regio, kijk dan eens bij Golden Tulip Schiphol en het Bastion, beide ook met gratis shuttle.
Er zijn trouwens nog meer hotels op of bij Schiphol met een shuttleservice.
Ikzelf gebruik altijd het Ibis, maar dat heeft geen gratis parkeren.
Eric

Ta2 Gerrit
03-04-06, 17:46
Wij zijn in Oktober bij van der Valk geweest (en ook al eerder) en toen was de boeking bij de vdV site 130 euri´s pk/pn ex ontbijt en via Expedia 95 euri´s pk/pn incl ontbijt. Het loont dus de moeite te gaan shoppen.
We hebben ook het Ibis gehad, maar dat leek net een bajes en is echt een doorgangshotel met minimale faciliteiten. De laatste keer zaten we in Bastion(vdV zat vol), maar dat wordt hem ook niet. Bij vdV heb je een goed restaurant, heerlijk ontbijt en in het brugrestaurant ernaast nog meer keuzes.
Als je overigens gratis wil parkeren zonder overnachting kan dat ook, het is een openbare parkeerplaats, net als bij Bastion trouwens, dus iedereen kan zijn voertuig daar kwijt. Je krijgt geen pasje of zo.
En als je brutaal genoeg bent kun je ook met de gratis shuttle mee :twisted: .

simgirl
08-04-06, 19:06
Vorig jaar hebben mijn vriend en ik gebruik gemaakt van smartparking. Op zich is het goed geregeld. Toch waren we er niet helemaal gerust op. We waren in ieder geval erg blij toen de auto er nog stond en ook nog zonder krassen of deuken. :D
Tijdens de vakantiebeurs is er een promotiecode uitgedeeld of zoiets waardoor je korting krijgt op smartparking. Ik heb geen idee hoeveel dit scheelt. Ik weet alleen dat mensen er flink naar vissen via marktplaats en dergelijke. :wink:
Misschien gaan we dit jaar toch gebruik maken van de aanbieding van Crowne Plaza hotel. Smartparking kost € 110,00 voor 3 weken. Dan zijn we € 3,00 goedkoper uit, de vakantie begint eerder en de auto staat misschien veiliger :?:

Ceetje
17-04-06, 11:24
bedankt voor deze goede tip; ik had nooit gedacht aan deze optie, maar zeker met veel tassen is de trein niet zo heel handig en 4 weken langparkeren ..... :shock: Bij Van der Valk kan je je auto net zo lang laten staan als je wil, bij Crown maximaal 21 dagen.

Ta2 Gerrit
20-01-07, 18:52
Bij van der Valk A4 Schiphol is het gratis parkeren voorbij !
Vanaf 1 Januari is het gewoon betalen, of je nou wel of niet een kamer geboekt hebt. Volgens een medewerker kun je dan net zo goed op P3 gaan staan. Dat is met de nieuwe Smartparktarieven zelfs nog goedkoper ook.
Ook moet voor de shuttle buiten de "kantooruren", voor 7 uur dus, diep in de buidel. €10,- p/p ! Volgens mij is vdV de Nederlandse toeristen een beetje zat en willen ze alleen nog transferklanten.
Wij hadden nog een boeking uitstaan van vorig jaar, dus deze keer nog gratis. Maar de volgende keer gaan we weer shoppen (Sheraton Schophol of zo ;-) )

pascalbrouwers
20-01-07, 19:11
Gerrit,
Bedankt voor de info. Ik heb zo'n kamer geboekt: prijs 100 euro, alleen niet met parkeren. Parkeren kan, maar dan moet je wel nog even 65 euro bij betalen. Nog maar even over nadenken.

Groet, Pascal

calypso
20-01-07, 19:38
Het is dan wel niet gratis parkeren maar ik neem normaal het Mercure Terminal Hotel op Schiphol zelf en ga er met de trein erna toe.

Dan heb je ook geen probleem met de auto en je bent al op Schiphol zodat je in de morgen alleen maar even naar onder hoeft te lopen en in te checken, doe dit nu al 5 jaar!!

En je kunt de avond ervoor ook al winkelen op Schiphol want je bent al achter de douane!

1 persoon kamer 85,00€
2 persoons kamer 95,00€
3 persoons kamer 115,00€

Hier een link ;(link aangepast)
http://www.hotelopschiphol.nl (http://www.hotelopschiphol.nl/)

pascalbrouwers
20-01-07, 19:41
Heb net met hoteliers.com gebeld. daar vertelden ze mij dat je nog steeds gratis parkeren kan. Volgens hem is mijn boeking nog steeds inclusief parkeren. Morgen belt hij mij terug Vreemde situatie. Ben benieuwd. Wordt vervolgd.
Pascal

Ta2 Gerrit
21-01-07, 00:40
Ik hoorde dit verhaal van een klant die net terug was en heb vanmiddag met de bron gebelt: van der Valk A4 hotel Schiphol. En die bevestigden het verhaal. Boekingen na 1 Januari moeten betalen voor parkeren.
Op de diverse hotelsites staat nog dat parkeren gratis is, maar de dame van vdV A4 verzekerde mij anders.

@ Calypso, goede tip. Ver in mijn geheugen had ik al eens zo iets opgeslagen. Maar, kun je gewoon door de paspoortcontrole zonder boardingpas ?

calypso
21-01-07, 10:52
JA dat kan, wat je nodig hebt is het volgende;
Paspoort
Ticket (e-ticket ook goed)
Reservering Hotel

Met deze drie dingen kun je zo door de douane heen, met je koffers. Na de douane ga je meteen rechts af naar de trap of lift, op de eerste verdieping zit het hotel. Is zo'n 25 meter na rechts, echt gemakkelijk te vinden. En in de morgen ga je gewoon weer naar onder weer door de douane, terug naar buiten om in te checken. Ik vind dit echt heel makkelijk en doe dit dus al zo'n jaar of 5 nu.

Voor meer info zie de link.

Ceetje
21-01-07, 14:14
Op de site van Van der Valk zelf wordt hier helemaal niet over gesproken. het fly-drive arrangement bestaat nog gewoon. Het enige wat er veranderd is, is de duur van het parkeren; eerst onbeperkt nu maximaal 31 dagen. Ook het betalen voor de shuttle is niet waar, behalve in de nacht. Maar ook dat was al zo.

pascalbrouwers
21-01-07, 14:18
Gerrit,
Jou verhaal klopt. De dame vertelde mij hetzelfde als jou. Echter waar ik geboekt heb, zijden ze dat dit niet klopt. Hij zou mij vandaag op de hoogte stellen. Ben benieuwd.

Ik ga er toch slapen, ook al wordt het duurder.

Groet,
Pascal

calypso
21-01-07, 19:58
Een ding begrijp ik niet met dit alles, als je niet meer gratis kan parkeren bij van de valk op Schiphol waarom staat dan op hun website dat het wel kan!!!

Dit staat op hun website net gekopieerd dus nog steeds rechtsgeldig!!!
Park-Sleep-Fly Package

Met het park-sleep-fly arrangement biedt hotel Schiphol A4 u de mogelijkheid om uw auto, tot maximaal 31 dagen, kosteloos te parkeren gedurende uw verblijf in het buitenland.

Op vakantie en geen zin in fileleed?
Boek een voor- of na overnachting op basis van ons park-sleep-fly arrangement en onze dagelijkse shuttle service brengt u tussen 06.00 uur en 23.40 uur naar de luchthaven. Dient u tussen 23.40 en 06.00 uur op de luchthaven te zijn of komt u in de nacht aan dan kunt u gebruik maken van onze nachtshuttle à € 20.00 per kamer per rit (maximaal 4 personen per kamer).

Reserveren van de nacht shuttle geschiedt op aanvraag en is op basis van beschikbaarheid.

Kies voor een heerlijk ontbijt en laat u verrassen door de ruime keuze van diverse heerlijkheden op het veelgeprezen ontbijtbuffet dat dagelijks van 05.00 uur tot 11.00 uur wordt gepresenteerd.
Uw auto kunt u kosteloos parkeren tot maximaal 31 dagen.

Van der Valk (http://www.hotelschiphol.nl)


Dit houd dus in dat het nog steeds mogelijk moet zijn want anders zouden ze toch echt wel die pagina aangepast hebben.

bono
21-01-07, 21:01
Dit houd dus in dat het nog steeds mogelijk moet zijn want anders zouden ze toch echt wel die pagina aangepast hebben.

:-\" :-\" als hun webdesniger niet slaapt wel!!!:---) :---)
maar je hebt wel gelijk, als het er nog staat zullen toch mee over de brug moeten komen als je voor die tijd heb geboekt!

gr. monique

pascalbrouwers
21-01-07, 21:59
dit is het antwoord:
Beste meneer Brouwers,

Zoals gisteren besproken stuur ik u de bevindingen van mijn gesprek met de reserveringsafdeling. Het betaald parkeren is 1 januari ingegaan en vanaf 1 januari moeten gasten het park sleep en fly package boeken als ze willen parkeren langer dan 24 uur. Nu heeft u al in november geboekt en voor gasten die voor 1 januari geboekt hebben gelden de ouden regels. U kunt dus gewoon uw auto laten staan tijdens uw vakantie alleen dient u bij het inchecken aan te geven dat u voor 1 januari geboekt heeft. Hier zal de receptioniste dan rekening mee houden. Wij hopen dat de onzekerheid nu opgelost is en wensen u een prettig verblijf.

Groet,

Patrick Brand
Hoteliers.com

Ta2 Gerrit
21-01-07, 22:43
GELUKKIG ! Ik dacht al dat ik aan waanvoorstellingen leed en alles gedroomd had.

Voor de non believers :twisted:
OK, het parkeren is gratis als je een PSF package boekt, maar dit is behoorlijk duurder dan de "gewone" boekingen met gratis parkeren van voor 1 Januari.

Zo is bijvoorbeeld vanaf 1 Maart het vliegen naar Florida, met Martinair, ook gratis in combinatie met een huurauto. Je betaald alleen de huurauto, v.a. 750 euro p/p/p/w, en krijgt dan de vliegticket er gratis bij :mrgreen:

pascalbrouwers
27-01-07, 12:36
OK, het parkeren is gratis als je een PSF package boekt, maar dit is behoorlijk duurder dan de "gewone" boekingen met gratis parkeren van voor 1 Januari.
:mrgreen:

In november heb ik nog 100 euro betaald.
Vanaf 1 Januari 2007 165 euro.

Beide voor en standaardkamer, 3 personen, zonder ontbijt.

Dus volgend jaar maar wer iets anders gaan zoeken.
Dit jaar nog een voordeligprijsje.

groet,
Pascal

Ceetje
28-01-07, 14:48
Heb gelukkig ook voor 1 januari geboekt en kan de auto nog laten staan op 18 juli; denk dat dit geen handige zet is van de familie Van der Valk: Want als je moet gaan betalen, dan wordt het smartparken waarschijnlijk voordeliger. Nu slapen we er (en dineren er ook) omdat je al een dagje eerder vakantie hebt en het goedkoper is dan smartparkeren. Volgende reis staan we wel eerder op. Wat betreft de site: die is een week of twee geleden vernieuwd!

raygwencaith
31-01-07, 12:18
Smartparking is door deze nieuwe zeer onaantrekkelijke actie van Van der Valk wel zekers goedkoper, wij betalen nu 96 euro voor 16 dagen smartparking terwij we anders bij VDV 139 euri voor de kamer kwijt waren, 25 euro voor het extra bed van onze dochter en 3 keer 15 euro ontbijt. Dus Smartparking is zekers nu goedkoper.

Eric
31-01-07, 15:45
Vanuit Lelystad (en Almere), met een goede en snelle treinverbinding prefereer ik de NS, als je in de ochtend op Schiphol moet zijn is met de auto eigenlijk geen optie i.v.m. de files.
Vanaf verderaf blijft Van der Valk, ondanks de hogere prijs een aantrekkelijke optie, niet midden in de nacht al op weg, maar rustig de avond ervoor.
Eric

raygwencaith
04-02-07, 21:19
Hi Eric,

Zowel de trein verbinding als met de auto is bij ons zeer bekend aangezien ik naast de A10 werk. Vaak ga ik met de auto en ben ik er in nog geen uur, met de tein zou ook kunnen maar we vinden nu nog met de kleine en 3 koffers plus buggy en autostoel wat makkelijker om de auto te nemen.

We vliegen nu om 12 uur dus ik rijd rond 7en weg dan ben ik ruim op tijd. Misschien volgende keer de trein.

Gwenda

foetsie
15-03-07, 13:32
slapen bij het Ibis Hotel Schipholweg 85 euro per kamer
gratis shuttle naar Schiphol vanaf 06.30h
gratis parkeren max. 21 dagen daarna 7,50 euro p/d
exl. ontbijt

telefonisch reserveren 020-5025111
vragen naar de Kras Stervakantie aanbieding

werkt perfect,vakantie bij kras wordt niet als voorwaarde
gesteld en wordt ook niet naar gevraagd

Njit
15-03-07, 13:47
Hier de link: http://www.kras.nl/vakantie/news.htm?newsid=nw027
Volgens de site van Ibis (http://www.ibishotel.com/ibis/fichehotel/gb/ibi/0649/fiche_hotel.shtml) gaat de shuttle trouwens vanaf 4.30

Eric
15-03-07, 15:11
Heb al en paar keer geslapen in het Ibis als ik vroeg op weg moet, en het is me altijd erg goed bevallen.
Het is wel een erg groot en massaal hotel, met lange rijen (soms) bij het in- en uitchecken.
Busservice is prima.
Eric

Ta2 Gerrit
15-03-07, 15:44
Even voorop gesteld; het Ibis Schiphol ziet er van binnen uit als een bajes met z'n lange dooie gangen en simpele kamers. En echt veel te doen is er ook niet, een echt transithotel dus. Maar dat neemt niet weg dat het een goede aanbieding is.

Dat van na 1 April, is dat de boeking of is de overnachting na 1 April zowiezo €89,- ?

heleen
20-03-07, 21:06
mmmm ik slaap in het ibis voor 79 euro. Via hotels.nl
Maar naar parkeren heb ik niet gekeken. Ik kom toch met de trein.

Maar het is wel het goedkoopste hotel bij schiphol, want de prijzen van de andere hotels#-o poeh.

Groetjes

pyca
20-03-07, 21:14
Vlgs mij is het Etap hotel goedkoper, ligt naast het Ibis hotel.
http://www.etaphotel.com/etaphotel/fichehotel/gb/etp/5097/fiche_hotel.shtml

Mytimothy
21-03-07, 17:19
Waar wordt er dan aangegeven dat je je auto er gratis kunt parkeren en er een shutle naar/van Schiphol gaat?? Want ja, er zijn altijd wel goedkopere hotels te vinden, maar het gaat nu wel juist om genoemde zaken.

Eric
21-03-07, 17:45
Etap is een (goedkoper) onderdeel van Ibis (allebei Accor hotels) en deelt P terrein met Ibis.
Eric

foetsie
21-03-07, 20:01
als je op de Kras site kijktook te vinden via de link van njit zie je de voorwaardenmaximaal 3 weken gratis parkeren inclusief overnachting daarna eventueel 7,50 p/dik ga zelf 7 aprilben benieuwd of ik m'n auto terug krijg 3 mei :)keep you posted

foetsie
08-05-07, 00:18
het heeft prima gewerkt
ik kreeg zelfs gewoon een uitrijkaart bij de receptie zonder vragen
6 april vertrokken,4 mei terug
89 euro slapen en parkeren

Mirrick
06-03-08, 12:02
Ik heb net van der Valk A4 geboekt 4* bij nachtje weg.nl voor 28-3 1 nacht voor 2p
dit was incl. 21d parkeren alleen wij gaan iets langer er komt dan E10,- per nacht bij
de standaardprijs (zonder extra parkeren) 2pk op basis van logies. E89,-+ E9,25 boekingsfee en garantieregeling dus dit valt me reuze mee, ze hebben ook shuttleservice va 6.00 uur. Ik moest wel bellen ivm langer parkeren en E20,- extra betalen maar dat heb ik er graag voor over.

claudia11
06-03-08, 12:34
wij hebben 127 euro betaald voor het crowne plaza met gratis parkeren en ook een shuttle naar het vliegveld. inclusief uitgebreid ontbijt.
twee jaar geleden bij van de valk moesten we het ontbijt nog extra betalen.

Ceetje
06-03-08, 18:53
Hé dan is hun sleepparkfly weer iets minder ongunstig geworden: het was 10 dagen [of nachten?] gratis parkeren en dan €10 per dag [of nacht?] Nou ja slaap volgende keer in Radisson Sas en de keer daarna vertrekken we vanaf Brussel en dan slapen we in het Thon hotel.

Mirrick
06-03-08, 21:57
Hey Claudia, had je dan ook 23n parkeren? of 15? Want ik ken de aktie van Crown plaza, maar die is volgens mij met 15d parkeren en elke dag extra is E15,-!! per dag. Dus die zou voor ons alleen al meer kosten voor het parkeren dan de overnachting met 15 d parkeren. Om maar te zwijgen over het totaal bedrag.

Bij van der Valk zit ontbijt idd niet inbegrepen, maar ik ben toch geen typ dat om 06.30 al gaat eten, dat doen we liever in de 3 uur dat we nog op schiphol moeten wachten. Vind de kosten van het ontbijt bij v/d Valk trouwens wel behoorlijk prijzig E15,- p.p.

Ta2 Gerrit
07-03-08, 00:50
Maar het is wel een lekker ontbijtje en zeer uitgebreid. Maar je hebt gelijk, je kunt beter de wachttijd op Schiphol stukslaan met een ontbijt daar.
Dat doen wij ook altijd, behalve als het bij vdV inclusief is, natuurlijk.

Mirrick
07-03-08, 11:38
De woorden uitgebreid en ontbijt gaan bij mij niet samen voor 9 uur haha
maar als je een grote eter bent dan zal het zeker uit kunnen. Ben nog niet eerder bij vdV geweest maar zag er goed uit en vind het wel lekker dat we s'morgens niet hoeven te haasten. Zwolle---A-dam is geen wereld afstand en het is zaterdag dat we vliegen maar toch.. better safe than sorry!

simoontje
25-03-08, 17:26
Zag dat de airport hotels erg duur zijn eind mei. Het A4 hotel vraagt al snel 125 euro voor een overnachting (zonder ontbijt). Wij hebben geen ervaring met het A4 hotel maar vragen ons het volgende af....

Op internet varieren de kamerprijzen maar ook de omschrijvingen van de hotels. Nu heb ik het A4 hotel gevonden voor een aanbiedingsprijs (incl. ontbijt 80 euro) op een engelse site. Maar ik vraag me af of wij (als we dit boeken) ook de auto op het afgesloten terrein (21 dagen) mogen stallen?

Hoe gaat het A4 hotel om met gasten die voor lagere tijd willen parkeren? Welk systeem hanteert men? Is men hierin streng?

Wie kan me hierin advies geven?

Mirrick
25-03-08, 22:56
Volgens mij is vd Valk A4 niet meer gratis parkeren voor de gasten. Wij hebben een sleep en fly arrangement met 21d parkeren incl. elke extra nacht is E10,- Maar als je alleen een overnachting boekt zit parkeren er sinds dit jaar niet meer bij in.

Trouwens als het een engelse site is staat het er dan niet in ponden ipv euro's?

Ceetje
26-03-08, 22:24
Via die Engelse site heb je waarschijnlijk geen park-fly arrangement. Vorig jaar deden we het ook zo, dan hadden we voor €85 slapen, ontbijt en parkeren. Maar nu [-( geen gratis parkeren meer en daar zijn ze heel streng in. Mij is verteld dat het zo populair was om je auto te laten staan, dat er geen parkeerplaatsen meer waren voor congresgasten en dat leidde tot terugloop van boekingen. Tsja, wel begrijpelijk een congres levert meer op dan een gast die een nacht slaapt, goedkoop boekt en z'n auto laat staan.

laanvdj
21-04-08, 00:47
Mijn vraag is of er iemand de laatste tijd nog een overnachting + lang parkeren heeft geboekt bij een hotel bij Schiphol.En of er nog akties zijn?
Ik weet dat er veel overgeschreven is [-X,maar dit zijn allemaal oudere berichten. Vorig jaar waren er allemaal akties , maar nu vind ik niets meer.
Wij willen overnachten en dan met de shuttle naar Schiphol. Ik vind alleen maar prijzen rond de € 150 euro + parkeren. Wij vertrekken in juni en blijven 18 dagen.
Alvast bedankt

reneefrankrijk
21-04-08, 09:21
Kijk eens voor een kamer in het Mercure op Schiphol zelf en boek smartparking. Wij waren voor 22 dagen smartparking € 110 kwijt en een hotelkamer kostte € 95 (2p) en € 115 (3p). Oh ja dat was afgelopen februari.
Succes.

Teleton
21-04-08, 09:58
Mercure Hotel Amsterdam Airport (http://www.hotels.nl/nl/schiphol/mercure/)
Reviewacore: 7.4
Oude Haagseweg 20 Amsterdam (10 minuten met de shuttle van Schiphol)

• Mercure Special (https://www.hotels.nl/cgi-bin/room.pl?roomid=2547&lang=nl)http://media.hotels.nl/site/icons/geenontbijt15x15.png10 beschikbaar€ 109.00• Park, Sleep and Take Off (https://www.hotels.nl/cgi-bin/room.pl?roomid=4198&lang=nl)http://media.hotels.nl/site/icons/ontbijt15x15.png5 beschikbaar€ 125.00• Tweepersoonskamer (https://www.hotels.nl/cgi-bin/room.pl?roomid=323&lang=nl)http://media.hotels.nl/site/icons/geenontbijt15x15.png10 beschikbaar€ 129.00
Alle getoonde prijzen per kamer voor het gehele verblijf.

Te boeken via Hotel.nl Er zijn meer aanbiedingen, maar dit is op dit moment de voordeligste.

laanvdj
21-04-08, 11:35
ik heb net het Mercure geboekt voor €125 incl 3 weken gratis parkeren en ook nog ontbijt.
Bedankt voor de tips:lol:.

Ta2 Gerrit
22-04-08, 10:25
Wij zitten op 4 Mei weer bij vdV A4, een aanbieding via Teo van AV.
€119,- incl. ontbijtbuffet en 30 dagen parkeren =D>

We vertrekken pas om 12.30, dus het was niet echt noodzakelijk, maar wel erg prettig :grin:

Teleton
22-04-08, 10:27
Net nog even gekeken op hotels.nl maar mercure is vol voor as. woensdag.

Oeps, even vergeten dat het mei vakantie was? Bij Tante Toos van der Valk kan je nog wel terecht......voor 219 euro:shock: Speciale last minute prijs, normaal staat het pakket voor 179, volgens mij. Dan is het plotseling niet zo aantrekkelijk meer, lijkt mij zo.

Toch een fijne reis gewenst!

calypso
30-06-08, 18:05
Er is een nieuw hotel op Schiphol, CitizenM (http://www.citizenmamsterdamairport.com/)

Het ligt op loopafstand (0,5km) van het vliegveld, je komt er door een overdekte toegang en het is helemaal nieuw van alle voorzieningen voorzien. Zoals gratis WIFI, gratis films, LCD TV enzovoorts.
Vrij modern ingericht en de kamers zien er best mooi uit.

Zo te zien zijn de prijzen ook nog aangenaam zag een prijs van €79,00 voor de periode in December als ik ga.

Kan alleen niet helemaal uitvinden of het nu achte de douane ligt of niet?

knaapje
30-06-08, 18:20
Volgens mij voor de douane.
In de omschrijving staat,dat je van alles in A'dam kan bezoeken en je zou volgens mij ook een instapkaart moeten hebben om het te boeken als het achter de douane zou zijn.
Knaapje

pyca
05-07-08, 21:17
Het hotel ligt niet op het douaneterrrein, zie de blauwe markering op het plattegrondje hiernaast CitizenM Hotel (http://maps.google.nl/maps/ms?f=q&hl=nl&geocode=&ie=UTF8&t=h&msa=0&msid=110363863709583727871.0004514a8f424e8512eeb&ll=52.30554,4.76841&spn=0.019103,0.037422&z=15) (toen het nog bouwput was)

fleurtje florida
31-03-09, 01:38
Hallo allemaal,
Ik was op zoek naar parkeergelegenheid op nabij schiphol. wij gaan 22 jul voor 27 dagen naar florida. we moeten om 0.600 inchecken. omdat wij ver van schiphol wonen wordt dat dus weinig slaap. Maar wat heb ik gevonden!!!!!!
Smiddags lekker naar hotel v-d valk A4, beetje uitrusten lekker eten op tijd naar bed, en om 5.00 met de shutlle naar schiphol. Auto mag 30 dagen geparkeerd blijven voor de prijs van 119.00 euro Wij slapen dan met 2 volw. en 2 kinderen 11 en 14 op 4persoons kamer. Vandaag bevestiging ontvangen....... Koopje toch, goedkoper als alleen parkeren, waar dan ook en nog een beetje nachtrust ook.
Goed begin van de vakantie.

FrankS
01-04-09, 16:17
Als ik jou was zou ik toch nog maar even checken bij het A4- hotel, want hun shuttle gaat pas om 6 uur rijden. (Volgens hun eigen website.)

Nijntje
07-04-09, 16:14
Ik heb ook een vraagje over park-sleep-fly, maar dan van hotel Zwanenburg. Zij bieden dit aan voor Eur 102,- inclusief 15 dagen parkeren. Elke volgende dag kost 2,50. Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Want ze zijn wel erg voordelig....

Teleton
07-04-09, 20:11
Heeft iemand ervaringen met dit hotel? Want ze zijn wel erg voordelig....

Nou, zo voordelig vind ik het niet, om welke periode gaat het precies?

oeps, periode al gevonden, jullie vertrekken 6 mei is het niet? Dorinth biedt bijvoorbeeld PSF met 21 dagen parkeren voor 92,50.....Boeken via hotelspecials.nl

maanbo
07-04-09, 22:26
Ik zie dat Dorinth in onze periode voor 1 nacht voor 67,50 staan, alleen is de prijs per persoon en excl ontbijt, 13/17 augustus.

Teleton
08-04-09, 09:59
Ik zie dat Dorinth in onze periode voor 1 nacht voor 67,50 staan, alleen is de prijs per persoon en excl ontbijt

Oeps, Oeps, Oeps. Ik heb verkeerd gekeken.....:-& 92,50 is per persoon...... kleine lettertjes he?

Op welke site vind je de aanbieding voor 67.50? En is dat met 21 dagen parkeren? Om eerlijk te zijn had ik rond die tijd (na de meivakantie) wel goedkopere aanbiedingen verwacht. Van der Valk zakt soms wel tot 89 euro inclusief parkeren. Maar helaas kan ik ze nu ook niet vinden.

http://img14.imageshack.us/img14/566/teleton1.jpg (http://img14.imageshack.us/my.php?image=teleton1.jpg)

A.Hofman
08-04-09, 10:07
Van der Valk (http://www.valk.com/pages/?ID=5586) Hotels bieden tegenwoordig ook last minutes aan. Prijzen variëren per dag.

Nijntje
08-04-09, 10:25
@ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren. Ik ben alleen uitgegaan van smartparking wat me voor die periode 110 euro gaat kosten en dan vind ik Zwanenburg in verhouding goedkoop. Vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met hun, want volgens mij liggen ze ook weer een stuk verder weg dan vd Valk. Voor vd Valk heb ik voor dezelfde periode een psf voor 139 euro gevonden met parkeren tot 31 dagen. Daar lees ik veel positieve berichten over. Misschien kan ik dan beter dat doen?

Teleton
08-04-09, 10:55
@ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren.

Zoekt en gij zult vinden...[-o<

Wat Hofman overigens schrijft, klopt wel, maar voor de PSF arrangementen heb ik op de vd Valk site nog nooit een last minute gezien. Voor aanbiedingen PSF moet je op de sites zoals www. hoteliers.nl (meestal de goedkoopste vanaf 89 euro) of www.hotelspecials.nl (http://www.hotelspecials.nl/) zijn. In oktober heb ik nog een boeking bij vd Valk geannuleerd omdat ze niet met de aanbiedingsprijs van hoteliers.nl mee wilden gaan. (Goekoper meneer, dat kan niet, we zijn al zo goedkoop.....)

Van der Valk voert overigens een beetje warrig beleid voor wat betreft de PSF tarieven en -voorwaarden. Ik keek nog niet zo lang geleden en toen hield het arrangement 31 dagen parkeren in. Via 21 dagen zijn ze inmiddels toch weer uitgekomen op 15 dagen. Voor extra dagen rekenen ze tien euro. Zelf heb je nu weer een aanbieding met 31 dagen gevonden, dus het blijft lastig zoeken.

Voor de periode vanaf 5 mei rekent vd Valk via hotelier. nl nu ook 139 euro, exclusief ontbijt, inclusief 15 dagen parkeren. Zwanenburg is dus op dit moment toch de voordeligste aanbieder. Zelf zou ik er niet zo snel boeken, puur op basis van de reviews.Van der Valk vinden wij prima, vergelijk ook de shuttlebus op de terugweg,'t is ook belangrijk dat je geen uren hoeft te wachten.

Wat je zou kunnen doen is bij vd Valk boeken voor 139 euro als je daar nu 31 dagen 'krijgt'. Daarna hou je wekelijks de aanbiedingen in de gaten, annuleren kan je altijd nog als er een betere aanbieding komt.

Succes met de zoektocht!

FrankV
08-04-09, 13:40
@ Teleton. Ik dacht ook altijd dat er nog wel betere aanbiedingen waren. Ik ben alleen uitgegaan van smartparking wat me voor die periode 110 euro gaat kosten en dan vind ik Zwanenburg in verhouding goedkoop. Vroeg me alleen af of iemand ervaring heeft met hun, want volgens mij liggen ze ook weer een stuk verder weg dan vd Valk. Voor vd Valk heb ik voor dezelfde periode een psf voor 139 euro gevonden met parkeren tot 31 dagen. Daar lees ik veel positieve berichten over. Misschien kan ik dan beter dat doen?

Ik heb 1,5 jaar geleden gebruikt gemaakt van hotel Zwanenburg in combinatie met het parkeren. Hotel ligt midden in Zwanenburg. Op zich is het een net hotel, maar verwacht niet teveel luxe. Shuttle-service is goed geregeld maar houd wel rekening met de aangeboden tijden. Binnen een kwartiertje word je naar Schiphol gebracht en op de terugreis ook weer opgehaald. Parkeerplaats ligt aan de achter- en zijkant van het hotel. Je auto staat er dus redelijk veilig. Ik zou er in ieder geval zelf wel weer gebruik van willen maken.

Disneyfan1970
08-04-09, 14:38
Wij overnachten hier : http://www.hotel-chariot.nl/nl/arrangementen/park_fly_arrangement/index.shtml

op 22 april. We hebben dan een familiekamer. Ben benieuwd of het bevalt.
We kunnen dan na de file's 's avonds er naar toe rijden. En ons dan de volgende morgen rond 8:00 naar schiphol laten brengen.
De auto mag dan voor hetzelfde tarief max 21 dagen blijven staan.

Groet,

Jeroen

Nijntje
14-04-09, 12:08
Knoop maar doorgehakt. Ik heb het van der Valk geboekt voor Euro 139 ex touristenbelasting. 5 Mei kan onze vakantie alvast beginnen! Iig bedankt voor jullie reacties.

meisje
04-10-10, 12:35
Ik weet niet of ik dit op de juiste plek post....anders wordt het vast wel verplaatst.

Misschien ligt het aan mij maar zijn de prijzen van-sleep park fly <<op/bij schiphol>> nu ineens gestegen ten opzichte van 2 3 jaar geleden?
Ik schrik wat de prijzen zijn voor 2 volw en 2 kids incl ontbijt ben je zo rond de 180 euro kwijt. Of kijk ik verkeerd of....is het een normale prijs. Vroeg met de auto of trein gaan is voor ons geen optie. Wie heeft er misschien een goede tip?

meisje

marijke8
04-10-10, 16:19
ik weet niet wanneer je gaat. Maar je moet de site van Vd Valk A4 hotel in de gaten houden.
Ik heb gebeld voor 17 december en dame van de receptie melde mij om de site in de gaten te houden. Ze krijgen zeker aanbiedingen.

hrjhaan
04-10-10, 22:27
Wij zijn een keer bij hotel zwanenburg geweest. www.hotelzwanenburg.nl (http://www.hotelzwanenburg.nl) betaal je € 102,00 voor een 2 pers. kamer excl. ontbijt. 15 dagen gratis parkeren en daarna € 3,50 per dag. Was prima te doen. Ongeveer 10 minuten met de shuttle. Ze hebben ook 3 pers. kamers.

Michael66
05-11-10, 21:55
Kreeg vandaag een mailtje van Accor hotels met hun aanbieding:
3 weken gratis parkeren bij een overnachting in Ibis, Novotel of Mercure bij Schiphol.
Zie http://www.accorhotels.com/hotel-cms/nl/offers/offer-139.shtml

hrjhaan
11-06-14, 12:13
Ik weet niet of het al eerder op het Forum voorbij is gekomen maar nog een tip voor iedereen die een Park, Sleep en Fly arrangement heeft bij Van der Valk A4. Als je rechtstreeks boekt bij Van der Valk kun je ontbijten voor € 10,00 p.p. in plaats van € 15,00 p.p. Ontbijten kan al vanaf 5 uur 's morgens.

mtx123
06-03-17, 15:40
Omdat onze TUI vlucht naar Orlando maandag ochtend (april 2017) vertrekt, en we de files willen mijden (vanuit Brabant),
dachten we een park-sleep-fly arrangement te boeken.
Er zijn veel websites die boekingen voor hotels regelen, maar natuurlijk zoeken we de beste en goedkoopste mogelijkheid ;)
Tips en ervaringen zijn welkom...

corrus
06-03-17, 18:48
Link bevat fouten. :o

b767-300er
06-03-17, 18:50
Welke link?
Die in post 1? Die is van 2010 :)

Cindy1969
06-03-17, 21:49
Omdat onze TUI vlucht naar Orlando maandag ochtend (april 2017) vertrekt, en we de files willen mijden (vanuit Brabant),
dachten we een park-sleep-fly arrangement te boeken.
Er zijn veel websites die boekingen voor hotels regelen, maar natuurlijk zoeken we de beste en goedkoopste mogelijkheid ;)
Tips en ervaringen zijn welkom...

Ik heb vorig jaar een mooie deal kunnen boeken via Vakantieveilingen in het Schiphol Dorint Hotel. Ze staan er niet altijd op, even goed in de gaten houden. En even goed checken hoe het zit met parkeren en of de shuttle wel rijdt op de tijden dat jullie op Schiphol moeten zijn. Had zelf een hotel zonder parkeren, was er met de trein naar toe gereisd.

Lannie
06-03-17, 22:27
IBIS en IBIS Budget heeft ook park, sleep en fly arrangement. Daarnaast idd vakantieveilingen!

Bullyleo
07-03-17, 16:29
Bij onze vorige boeking via Tui (wel vanaf Brussel gevlogen) konden wij na inloggen met de reserveringscode ook met pakket-korting gebruik maken van een aanbieding via hun site voor een park-sleep & fly arrangement.

corrus
07-03-17, 20:49
Welke link?
Die in post 1? Die is van 2010 :)
:cool: Shoot.. Ik ga wel weer terug in m'n mand.:o

mtx123
07-03-17, 21:17
Nou, alle hoeken en gaten van het internet afgezocht voor Park-Fly-Sleep op zondag 9 april, in omgeving Schiphol, 14 dagen parkeren.
Maar niks beneden de 135 euro kunnen vinden...
Dat zal dan wel zo'n beetje de prijs zijn :confused:

Fleurida
07-03-17, 23:17
Hallo Ibis budget is € 95,00 voor die datum.
https://secure.ibis.com/store/index.html#/nl/rooms?hotelCode=5097&dateIn=2017-04-09&nights=1&adults=2&tksToHighlight=PSB%7CPSB1&domainId=www.ibis.com&token=2HtuobHhivWNXUuJTNU1gTT7j6Nrr4mCS2WRiKqWzUMb eGGuFEYP0KuaCaOf-kTCH4Km7qSbslzCcJruYbKPHOB3Gscn75t3sBEKtfEb6CHDO4J CII9yStZch8AxpNpkIzFkHCj7QzSAAZ7c0QQ6uaI2OFNIYgsKi MOSS_Qi8fCMvwkXQxbhRkkLlfUeqQXhj_oLU9zBPk9aFFG8s6c S73A6LxPyKP_pNVgCUXr0kmNbqL8rQO_T6EWGpORxD2V9kaaDf PNcS6VOrrvvCiRe_5wFYZLCcFq1dfQ0O8RWodINLAzFrL1BNvM u_tCYM8Y0_VyNtihXaCCdtXs1tiqSxr4epnwzsq8QH587ScHV8 Wp8dt6sBEUR2H2Ox6yddEtbOr7rnP_QMHZtflLiWOvCA_ACm72 7NtMP7faXRuySbXpCMdpRoTpkrzs8maRNTNnOorqFVaH_lDeOO uwF5Y23AB21KSrkzZ1pi6BnfWos9x0JU1TYHLvV6L3JRpQynmE dPCcAhrnHPzcNbSk7xi--4IfNRKg3ePHNChVwQDhFJtJf8Egjr4UTIsiMNh85rGXEKpHttW wGGgWeyzax8ZTgnfLHPBGRO-6fLPfKEJye1ChlrDr3PZEWfSGMZg194KhqS_r3pr31RE0bcuHD mOEc4Yb0ANdRpjvO3gTKYxJ_HC_MyJzy_AMLBkIUiPv73dSS7t 5VUD04FXJzoWn0iTImmcD-0ZN2DbzpaxW-0tiMzJ7WlkiXz5zlyoiDNc8vD-ha3EbBCeCuTgR9qpBOZDpvi592foZAvKCuhViq9W_wDVi295Ve R2X9x9mKdtvuqLWUfxFp1S7loOOz0sUW3PHEq5sTiDH2TlwWln RrQXy0IQPXuU5moidnDFZKw7JXy7IvbJfq5Q-lO4fapKjajtNVsghGYEkaJl2Rfpm3o51AgriEhtWc0nCKpXtKq hz93BUHJdITX4S2EYrlOhg262eiHfDds1Aag2yNSDJcuqBI3re-AwNeVcX8gwrhTPqIJo6hvZ6zOMmUGFrHsN7M--jcHV1rCd8GOU-QpiO1t9HLIzCYEVFPCIPNq1YdPKotSQHLkFhyKQ

knaapje
07-03-17, 23:59
De link werkt niet. Sessie verlopen.

Njit
08-03-17, 12:38
Probeer deze link eens: http://www.ibis.com/nl/promotions-offers/special-offers/owm002628-001-park-sleep-fly-schiphol.shtml

mtx123
08-03-17, 15:57
Hallo Ibis budget is € 95,00 voor die datum.
https://secure.ibis.com/store/index.html#/nl/rooms?hotelCode=5097&dateIn=2017-04-09&nights=1&adults=2&tksToHighlight=PSB%7CPSB1&domainId=www.ibis.com&token=2HtuobHhivWNXUuJTNU1gTT7j6Nrr4mCS2WRiKqWzUMb eGGuFEYP0KuaCaOf-kTCH4Km7qSbslzCcJruYbKPHOB3Gscn75t3sBEKtfEb6CHDO4J CII9yStZch8AxpNpkIzFkHCj7QzSAAZ7c0QQ6uaI2OFNIYgsKi MOSS_Qi8fCMvwkXQxbhRkkLlfUeqQXhj_oLU9zBPk9aFFG8s6c S73A6LxPyKP_pNVgCUXr0kmNbqL8rQO_T6EWGpORxD2V9kaaDf PNcS6VOrrvvCiRe_5wFYZLCcFq1dfQ0O8RWodINLAzFrL1BNvM u_tCYM8Y0_VyNtihXaCCdtXs1tiqSxr4epnwzsq8QH587ScHV8 Wp8dt6sBEUR2H2Ox6yddEtbOr7rnP_QMHZtflLiWOvCA_ACm72 7NtMP7faXRuySbXpCMdpRoTpkrzs8maRNTNnOorqFVaH_lDeOO uwF5Y23AB21KSrkzZ1pi6BnfWos9x0JU1TYHLvV6L3JRpQynmE dPCcAhrnHPzcNbSk7xi--4IfNRKg3ePHNChVwQDhFJtJf8Egjr4UTIsiMNh85rGXEKpHttW wGGgWeyzax8ZTgnfLHPBGRO-6fLPfKEJye1ChlrDr3PZEWfSGMZg194KhqS_r3pr31RE0bcuHD mOEc4Yb0ANdRpjvO3gTKYxJ_HC_MyJzy_AMLBkIUiPv73dSS7t 5VUD04FXJzoWn0iTImmcD-0ZN2DbzpaxW-0tiMzJ7WlkiXz5zlyoiDNc8vD-ha3EbBCeCuTgR9qpBOZDpvi592foZAvKCuhViq9W_wDVi295Ve R2X9x9mKdtvuqLWUfxFp1S7loOOz0sUW3PHEq5sTiDH2TlwWln RrQXy0IQPXuU5moidnDFZKw7JXy7IvbJfq5Q-lO4fapKjajtNVsghGYEkaJl2Rfpm3o51AgriEhtWc0nCKpXtKq hz93BUHJdITX4S2EYrlOhg262eiHfDds1Aag2yNSDJcuqBI3re-AwNeVcX8gwrhTPqIJo6hvZ6zOMmUGFrHsN7M--jcHV1rCd8GOU-QpiO1t9HLIzCYEVFPCIPNq1YdPKotSQHLkFhyKQ

Bedankt voor de tip !
Link werkte weliswaar niet meer, maar ik vond inderdaad de aanbieding op die site, 100 euro (incl de belasting), voor 7,50 nog de ontbijtjes erbij geboekt...
Top:up:

mtx123
23-04-17, 23:56
Parkeren, shuttlebus en ontbijt bij Ibis budget zijn top, de kamer is meer iets van een jeugdherberg, erg basic.
Omdat het bed raar afliep, hebben we de kussens maar op het voeteinde gelegd.
Het was een erg warme dag, maar er viel niets in te stellen aan de airco, niet koeler in ieder geval. Bij de frontdesk wisr men er geen raad mee, andere kamer kon niet want alles vol. Uiteindelijk maar het raam opengezet, met lawaai op de koop toe, om toch nog een paar uurtjes slaap te pakken.
Concept is goed, maar volgende keer ga ik toch iets meer geld uitgeven denk ik.

Ilse_
11-12-17, 18:13
Onze vlucht vertrekt om 7.45 uur en dus willen we graag op Schiphol of in de buurt overnachten. Ik kom alleen op 21 dagen parkeren erbij. We hebben er 25 nodig. Dan komt er ineens een enorm bedrag bij. Hebben jullie tips waar dit prijs technisch wel leuk is?? Ik hoor het graag.

knaapje
11-12-17, 19:50
Parkeerservice de Buitenrand met appartement om te overnachten:

http://vakantieappartementenholland.nl/

https://www.parkerenschiphol.nl/aanbieders/de-Buitenrand

ietie
08-07-19, 17:16
Zijn er nog menen die de laatste tijd een park sleep fly arrangement geboekt hebben bij een van de hotels ?
Is het beter om zo vroeg mogelijk te boeken of juist op het laatste moment ivm prijs schommelingen ?
Naar welk hotel gaat jullie voorkeur uit.
Wij gaan in maart 2020 .

Fitzroy
08-07-19, 18:07
Ik heb via Kras een arrangement geboekt bij Park Inn Radisson. De moeite waard om te kijken, echt goede tarieven.
https://www.kras.nl/vakantie/searchresult.htm?searchword=Park+sleep+fly

Terpies
08-07-19, 18:16
Let op: bij zowel Park Inn als bij IBIS is het parkeren wel max 15 dagen, dan kun je beter bij Van der valk Schiphol boeken, dan heb je 30 dagen parkeren (en volgens mij is dat hotel vergelijkbaar geprijsd.

Voor de meivakantie zal 15 dagen genoeg zijn, maar als je langer gaat is Vd Valk een beter alternatief.

mattrob
08-07-19, 18:22
Ja, goed vergelijken is verstandig ! Wij zitten (vandaag zelfs) in Park Plaza Schiphol Airport. Mooi en relatief nieuw hotel. Ook hier was parkeren 2 weken, maar omdat we met onze (bijna) volwassen kinderen zijn, hebben we 2 kamers geboekt en dus ook 28 dagen parkeren erbij. Er zijn verschillende hotels die het aanbieden. Let ook op shuttlebus; sommige gaan alleen in de ochtend en avond bv, en niet de hele dag door. Sta je na je terugreis op het vliegveld, moet je alsnog een (prijzige) taxi nemen ! Bij ons was overigens Van der Valk al vol ...

Esther43
08-07-19, 20:28
Wij boeken al een aantal jaren bij Ibis Schiphol Amsterdam airport, parkeren tot 21 Dagen erbij. Ruime shuttlebus tijden. Kamers prima, met goede bedden. Vriendelijk personeel. Even member worden; gunstigere tarieven. Wij checken altijd via de app in, komen in de avond aan en kunnen dan meteen naar de kamer. Dichtbij de terminal. Aanrader.
Op hetzelfde terrein zit ibis budget, dit is erg basis. Parkeervoorwaarden van dat hotel ken ik niet.

ietie
10-07-19, 12:11
Ik heb even gekeken maar bij ibis is het park fly sleep arrangement niet annuleerbaar , maar de tarieven zijn inderdaad gunstig .

ietie
10-07-19, 12:40
Toch maar geboekt dit scheelde ons maar 22 euro als wij alleen 13 dagen voor p4 lang parkeren hadden gekozen.
Dus voor 22 euro hebben wij een hotel overnachting en minder stress omdat wij rustig op ons gemak de avond voor vertrek er heen kunnen rijden .

Esther43
10-07-19, 19:55
Groot gelijk, wij vinden het altijd fijn om relaxt aan een vermoeiende reisdag te beginnen. Alvast veel voorpret gewenst!