PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Cindy1969: 31 januari t/m 7 februari 2014



Cindy1969
21-09-13, 19:13
Nou, kon de Arke aanbieding niet weerstaan, en heb geboekt, yay! 3e keer Florida!

Nu heb ik nog geen flauw benul wat ik allemaal ga doen in dat weekje, zeker is dat het geen pretparken worden. Wil een beetje low budget, verhuizing heeft genoeg gekost.

Was automatisch al aan het kijken naar een goedkoop, maar schoon, motel/hotel in Orlando, maar heb alleen een ticket geboekt, dus kan nog alle kanten op.
Zal ik eens meer richting de kust gaan? Of juist weer in Orlando, lekker bekend inmiddels, en van daaruit uitstapjes doen?
Afijn, maar eens goed alle reisverslagen volgen voor ideeën.
Als er iemand een leuke tip heeft, max 2 uur rijden vanaf Orlando (ivm late aankomst, land om 19 uur) dan is dat welkom.

Dus alles moet nog ingevuld worden, en zal dan beetje bij beetje een schema gaan maken t.z.t.

hannie
21-09-13, 21:08
Goeie deal Cindy! Nou je hebt nog een paar maanden om te kijken wat je gaat doen. Hotel via priceline misschien?

Cindy1969
21-09-13, 21:45
Oh dat kan ik ook nog wel proberen Hannie! Thanx! Zat vanavond te kijken op Airbnb, wellicht is dat ook wel wat. Had deze gezien: https://www.airbnb.nl/rooms/371435
Ziet er ook goed uit, en leuke ligging, wat meer naar de kust toe.

pumi1000
22-09-13, 18:30
Was echt een superdeal! Heerlijk een weekje naar de zon. Een weekje moet wel te vullen zijn. Beide kusten zijn relatief dichtbij en een dagje st augustine is ook aan te raden.

Cindy1969
22-09-13, 19:01
Daar zat ik ook al naar te kijken, St Augustine ben ik nog niet geweest, denk dat dat ook wel in de planning komt :)

Bieg
22-09-13, 20:05
Hoi Cindy, St Augustine is ontzettend leuk. Ook de tour doen met de gevangenis en The Oldest Store. Is echt een aanrader.

José
22-09-13, 20:15
Jeetje Cindy, wat leuk dat je weer een week gaat. Ga je blog weer volgen hoor!

Brandsmaatje2
22-09-13, 21:02
Hoi Cindy, ik heb je blog afgelopen zomer al eens gelezen. Wat heerlijk dat je weer de gelegenheid pakt om naar Florida te gaan en zal je zeker volgen.

Cindy1969
22-09-13, 22:17
Dank jullie wel! Zal een dezer dagen de blog weer updaten, of ik maak een geheel nieuwe aan.
Bedacht me vanavond wel: ik heb alleen een ticket naar Orlando, maar verder ben ik vrij om te gaan en te staan waar ik wil. Zal ik wel iets in de buurt van Orlando boeken, of zal ik toch richting Fort Lauderdale gaan, of richting Tampa of verder naar beneden. Choices, choices...

Cindy1969
23-09-13, 20:55
Mijn blog (ga gewoon weer lekker op dezelfde verder haha) is geupdate :)
http://cindyhelmich.blogspot.nl/