PDA

Bekijk Volledige Versie : Restaurants: Panera Bread



ekkie50
31-03-06, 11:40
Van een kennis die net uit Florida is gekomen kreeg ik de tip door dat alle Panera Bread vestigingen in Orlando (o.a. in de omgeving van de International Drive) een WiFi hotspot hebben. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ben het wel van plan binnenkort. Volgens mij is het nog gratis ook.

Ta2 Gerrit
31-03-06, 14:20
Op MCO heb je inmiddels ook GRATIS WiFi. Helaas hoorde ik dat pas na ons vertrek, anders had ik dat graag uitgeprobeerd (Bron WHTQ 96.5).

ekkie50
31-03-06, 17:19
Nog vergeten: ook sommige McDonalds vestigingen doen mee:

719 West Vine St
7627 West Irlo Bronson M Hwy
4706 West Irlo Bronson M Hwy

ik weet ook hier niet of het gratis is of niet. Ik vermoed van wel.
Als ik m'n nu nog onwillige :evil: :evil: WiFi USB stick aan de praat krijg voordat ik naar Florida ga wil ik het daar allemaal wel 's uitproberen.
Alleen, waar leg ik dan m'n quarter pounder neer? :lol:

Michael66
31-03-06, 19:20
Volgens mij is het nog gratis ook.

Kijk maar eens op deze website: http://www.wififreespot.com/fl.html
Daar staan alle (??) gratis wifi-hotspots op. En Panera staat er ook tussen, maar niet in Orlando. :roll:

Of klik hier voor een complete lijst van Panera's met gratis wifi. (http://www.jiwire.com/search-wifi-hotspots.htm?command=&ssid=&city_id=0&address=&hotspot_name=panera&city=&location_type_id=0&country_id=1&provider_id=0&state_id=10&pay_free=free&zip=&radius=5.0)
http://www.panerabread.com/images/logo_2.gif

Njit
31-03-06, 20:54
Als ik m'n nu nog onwillige :evil: :evil: WiFi USB stick aan de praat krijg voordat ik naar Florida ga wil ik het daar allemaal wel 's uitproberen.
Alleen, waar leg ik dan m'n quarter pounder neer? :lol:

Dat noemen ze nou een Luxe probleem :)

ekkie50
07-05-06, 21:59
Vers van de florida pers:
met m'n eigen ogen heb ik inmiddels gezien dat de Panera Bread vestiging aan de Sand Lake road, iets ten westen van de I-4 inderdaad GRATIS wifi biedt. Je gaat gewoon zitten en klapt de laptop open en gaat aan de slag. Ze bieden een open wifi verbinding, dus zonder encryptie, genaamd "panera".
Als je toch daar bent, bestel dan een overheerlijke koffie (a la Starbucks) en een broodje. Het is er ongedwongen en gezellig, en dat kan je niet van veel zaken hier zeggen.

Ik weet niet of ik - zoals gepland - er nog aan toe kom om de overige panera's aan een onderzoek te onderwerpen. Het is tenslotte vakantie, en geen expeditie :wink: De afstanden zijn behoorlijk, er is overal druk verkeer, het is erg warm en dan lokt de pool meer.
Mocht ik meer info hebben, dan vermeld ik dat weer.

ekkie50
10-05-06, 00:04
En ook de Panera vestiging aan de buitenrand van de Mall at Millenia biedt wifi, en een heel gezellig terras. De ligging is bij parkeervak D3.

ekkie50
16-05-06, 19:43
De panera net buiten de Florida Mall biedt volgens mij geen wifi. Het speciale wifi logo stond in ieder geval niet op de deur, zoals wel het geval is bij de eerder genoemde twee vestigingen.

Ik had een korte email uitwisseling met ene Sam, die de Panera Bread internet site beheerd, over het ontbreken van alle panera vestigingen met wifi op hun site. Het antwoord was dat zij alleen vestigingen vermelden die naast de wifi verbinding ook technische ondersteuning bieden. Ik heb hem teruggeschreven dat ik dat een niet erg klant-vriendelijk beleid vind. Je klikt die wifi link immers om de bewuste vestigingen op te zoeken, of ze nou ondersteuning bieden of niet. Bovendien, met een moderne laptop heb je zo een verbinding met hun compleet open hotspots. Ondersteuning lijkt me niet eens nodig. Nog niks teruggehoord. Ik hou de website in de gaten. Je weet nooit..

ellen.kr
12-07-12, 09:54
Eric, lekker zitten daar op het terras van de Mall at Millennia, en uitstekende Wifi. Goede koffie, neem de kleinste maat, je kunt onbeperkt bijvullen. De light smoothies zijn ook niet te versmaden.
En mocht je zin hebben in de lekkerste burger van Florida, dan loop je even naar binnen, naar de buurman Johnny Rocket.