PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marcel en annelies



marcel en annelies
02-09-13, 11:07
Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om in Juli 2014 weer de oversteek te maken.
Het leukste blijft natuurlijk het plannen en zoeken naar de beste deals.
We kijken er erg naar uit en zullen vaak hier aanwezig zijn om mee te lezen en schrijven.

Maar goed wij zijn dus Marcel en Annelies en wij hebben 2 zoontjes die in de vakantie 8 en 4 zullen zijn.
Wij zijn 2 keer eerder naar Florida geweest. In 2007 en in 2010.
Beide keren in Liki Tiki waar we het heel erg goed hebben gehad.
Deze keer zijn we aan het zoeken naar een leuke villa, uiteraard in de buurt van Disney aangezien wij Disney fans zijn :)

Mochten jullie nog vragen hebben, laat het ons weten!

Groetjes!

Njit
02-09-13, 11:32
Welkom beide. Jullie zijn al ervaren Florida gangers zo te lezen. Villa's genoeg in Orlando. In de buurt van Disney is een relatief begrip, met de auto ben je er tenslotte zo. Specifieke vragen kun je het beste hier stellen: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?14211-Villa-huren-gezocht-ervaringen-vragen-(2)
Voor wat betreft vliegtickets kun je hier je ei kwijt: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?15927-Vliegtickets-2014-Hoogseizoen-(juli-aug)

Veel plezier met de voorpret!

Moolenschotjes
02-09-13, 19:11
Leuk vooruitzicht hebben jullie en zo te lezen hebben jullie ervaring met Florida.
Afgelopen zomer zijn wij ook geweest en dit is zo goed bevallen dat wij aankomende zomer (Juli) weer gaan.

Veel plezier met het plannen.

ronenivonne
02-09-13, 19:59
Welkom, is toch verslavend he :cool:. Wij zijn ondertussen ook al 4 keer in Florida geweest, en het blijft leuk!!!

sunnyrojo
13-09-13, 18:58
ik wilde het nooit geloven dat het verslavend is, jarenlang kwam mijn collegaatje terug met hele enthousiaste verhalen, na enkele keren hebben wij dan ook het Florida virus toch te pakken vervelend hoor!
Mensen vragen dan vaak will je dan niet wat anders ?, mijn antwoord is dan Florida is 4 x zo groot als Nederland er valt toch wel wat te zien!

Njit
13-09-13, 21:06
En ben je Florida beu dan is de rest van de USA ook nog de moeite waard :)

sunnyrojo
16-09-13, 08:35
Helemaal waar, het plan is dan ook wel een stukje erbij te doen (Tenessee, North Carolina), maar Florida is toch favoriet hoor