PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Familie Rust



Familie Rust
25-08-13, 19:51
Goedendag Allemaal!

Mogen wij ons even voorstellen? Wij zijn de Familie Rust (duh) en bestaan uit Rogier, Marina en Sylke. Woonachtig in Rotjeknor. Na enkele weken gesnuffeld te hebben toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en besloten ons even voor te stellen;

Het wordt niet de eerste maal dat we naar Florida gaan, in 2005 zijn mijn vrouw en ik op huwelijksreis naar de Sunshine State gegaan en aangezien onze reisagent toen aan jan-en-alleman had doorgegeven dat we op huwelijksreis waren, hebben we echt overal upgrades, extraatjes en VIP-behandelingen gekregen. Een huwelijksreis om nooit te vergeten. In 2010 zouden we voor ons 5-jarig jubileum gaan maar..... we kregen toen het ontzettend leuke nieuws dat mijn vrouw zwanger was dus hebben toen alles moeten afzeggen. Geen vakantie maar wel een heel mooi en lief meisje.... Sylke.

Sylke is inmiddels drie en we hebben besloten dat ze nu wel oud genoeg is om wat verder mee op vakantie te gaan. Dus de stoute schoenen aangetrokken en begin Mei 2014 gaan we richting Florida.

Groetjes.... De Familie

P.S. Zal ook even ons reisschema plaatsen http://www.floridaforum.nl/showthread.php?16134-Reisschema-Familie-Rust-Orlando-Mei-2014

Njit
25-08-13, 20:01
Welkom familie. Jammer dat jullie jullie 5-jarig jubileum hebben moeten afzeggen maar je krijgt er wel veel voor terug ;) Nu dan maar jullie 9-jarige jubileum vieren. En voor de kleine kun je bij Disney een First-Visit button halen..

koenkamphuys
25-08-13, 21:44
...en aangezien onze reisagent toen aan jan-en-alleman had doorgegeven dat we op huwelijksreis waren, hebben we echt overal upgrades, extraatjes en VIP-behandelingen gekregen.

Jaaah.. dat ken ik! Hadden ze ons in 1995 ook "geflikt". In elk hotel stond champagne klaar, de bubbels kwamen op het laatst onze neus uit. Met de Floridaverslaving is het sindsdien helemaal goedgekomen, we hebben er een huis laten bouwen... Florida is echt heel erg verslavend!

Moolenschotjes
26-08-13, 18:15
Super leuk vooruitzicht hebben jullie en veel met het plannen van de vakantie.