PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema mirretje: eerste amerika reis, juli 2014



mirretje
22-08-13, 11:27
Hallo allemaal!!

Juli 2014 gaan we voor de allereerste keer naar Amerika (florida) en we hebben er super veel zin in.

Ik wilde eerst een georganiseerde reis boeken maar na het lezen van dit forum hebben we toch besloten
alles zelf te organiseren. Heel leuk om te doen maar soms ook frustrerend (een hotel zoeken in clearwater beach bijvoorbeeld)

Hieronder ons reisschema hoop dat jullie ernaar willen kijken en evt. tips geven, alle opmerkingen zijn welkom we zijn nog groentjes!!!

4 juli Orlando hotel bij het vliegveld geboekt voor de eerste nacht
5 tot 15 juli villa gehuurd in Clermont
15 tot 17 juli Clearwater
17 tot 20 juli Naples
20 tot 22 juli Key Largo
22 tot 24 juli ft Lauderdale
24 tot 25 juli miami


Vliegtickets zijn geboekt bij arke. De villa is geboekt via micazu. Hotel in Naples is ook geboekt voor de rest ben ik nog aan het kijken. Ik kijk het meest op booking.com zijn er nog andere goede site`s voor hotelkamers?

We zijn met zijn viertjes twee volwassenen en twee meiden van 12

Hoop van jullie te horen!!

Ta2 Gerrit
22-08-13, 11:57
Expedia heeft ook een goede hotellijst. Die gebruiken wij vaak om ons te oriënteren en zoeken daarna op internet naar de fijnste prijs. Soms is dat bij het hotel zelf, andere keren weer bij de brokers, zoals booking, hotels.com, orbit of zelfs Expedia. Ook google maps is een mooi hulpmiddel, zoeken in de regio waar je heen wilt en dan als extra zoekterm "hotels" invullen. Zo krijg je ze allemaal op de kaart te zien, en van daar uit gaat het weer als bovenstaand; zoeken naar de fijnste prijs.

mirretje
22-08-13, 16:06
dank je voor de tips gerrit ik ga kijken op de site`s die jij noemt!

flexx
22-08-13, 19:28
welk hotel heb je geboekt in naples als ik vragen mag?

mirretje
23-08-13, 09:01
Ja hoor dat mag, we hebben het ramada naples geboekt. Heel goedkoop maar hele goede beoordelingen op booking.com!

Sjakie19
23-08-13, 20:02
In clearwater heb je een Hiltondoubetree hotel. Google op
doubletree North Redington beach. Goed hotel, direct aan het mooie strand gelegen met ook nog een zwembadje aan het strand.
North Redington beach ligt erg centraal, tussen Tampa bay, Clearwater en St Petersburg.


In Naples ook een fijne Doubletree maar ook Naples bay resort is een aanrader.
Wij zijn in 2 jaar tijd 3 x naar Florida geweest, erg leuk! Vergeet niet via de everglades te rijden ( geen snelweg/tolweg nemen) want dan kom je geen alligators tegen!