PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Fje



Fje
18-08-13, 17:13
Hallo mensen,

Ik en mijn vriend zijn van plan om aankomend jaar (2014) naar Florida op vakantie te gaan.

Ik heb mij op dit handige forum aangemeld om handige tips voor onze reis te krijgen. Ik heb mij ook wel aangemeld op andere fora, maar deze gaat zo specifiek over florida dat mij het toch handiger leek mij ook hier aan te melden.

Groetjes F.

SJSL
18-08-13, 19:14
Welkom! Ik ben ook nieuw hier. Wij zijn van plan volgend jaar oktober naar Florida te gaan. Na flink neuzen hier heb ik al flink veel informatie verzameld.
Hoe ver zijn jullie met het regelen van je reis?

Moolenschotjes
18-08-13, 19:21
Leuk plannen hebben jullie Fje.
Er is hier voldoende informatie te vinden.

Tip; vooral veel blogs lezen van forum leden. Hierin vindt je veel leuke ideeën en ervaringen...

Veel plezier met het samenstellen van de vakantie.

Fje
18-08-13, 19:23
Bedankt!
We hebben dit jaar al flink wat ervaring opgedaan met plannen en reizen naar/in Amerika voor/tijdens onze reis naar zuidwest Amerika.
Zie mijn berichtje onder routes, we zijn al best ver, maar wil er zeker van zijn dat alles wat wij echt leuk vinden er in opgenomen is.
Zijn jullie al ver met plannen SJSL?

SJSL
18-08-13, 19:35
Ervaring met Amerika plannen is dan wel fijn. Heb net je berichtje gelezen. Leuke plannen!

Voor ons is echt alles nieuw. Ik bedoel, we kunnen natuurlijk bedenken wat we zo ongeveer willen en dan naar een reisbureau gaan, maar de lol is toch wel alles zelf te regelen.
Wij zijn nu in de fase van datum en (globale) planning bepalen. Daarna maar eens vliegtickets boeken om de datum def. te maken. En dan zien we weer verder met accommodaties en activiteiten.

En ondertussen veel lezen. Ik kopieer alles wat nuttig is per onderwerp in een document.

Fje
18-08-13, 22:20
Ja, zo hebben wij dat afgelopen keer ook gedaan, fijn om zekerheden te hebben en dan verder te puzzelen. Nu doe ik het andersom, een kleine gok, het risico is duurdere tickets. Vorige keer heb ik alles 5 maanden van tevoren geboekt, dat was prima. Veel plezier toegewenst in ieder geval!

SJSL
18-08-13, 22:30
Dank je en jij ook!

:)