PDA

Bekijk Volledige Versie : Babyspullen kopen voor het strand



colindavdkaaij
18-08-13, 13:26
Wij verblijven van 13-28 september in florida. 1e week aan Frt Myers beach. Ik ben mijn vrouw aan het overtuigen om zo min mogelijk spullen mee te nemen vooral ook omdat we met een 10 maanden oude baby reizen. 14 september rijden we van Orlando naar Frt Myers beach. Nu wil ik graag onderweg wat attributen voor het strand kopen zoals babytentje etc. Heeft iemand nog suggesties en tips waar ik dit kan halen? Dan kan ik dit bij aankomst invoeren op de GPS.

Orangecowgirl
18-08-13, 15:06
Babies'r'Us? Wat is een babytentje?

colindavdkaaij
18-08-13, 19:17
Ha ha....Tsja je ziet het ik zit echt in de babyspullen. Zo'n klein tentje voor op het strand waar ik die kleine in kan doen.

Fleurida
18-08-13, 20:15
Hallo Colinda, kijk maar eens op deze pagina, staan er diverse op: http://www.walmart.com/search/search-ng.do?search_query=Sun+shelter&ic=16_0&Find=Find&search_constraint=4125
Bij Walmart kun je ook kijken of een bepaalde Walmart hem in de winkel heeft.

Of op deze:
http://www.sears.com/search=sun%20shelter?catalogId=12605&storeId=10153&levels=Fitness+%26+Sports_Camping+%26+Hiking&autoRedirect=true&viewItems=25&redirectType=CAT_REC_PRED&prop17=Sun%20shelter

Moolenschotjes
18-08-13, 20:19
In Fort Meyers beach zijn ontzettend veel surf shops waar ze echt van alles verkopen wat met water en strand te maken heeft.
Afgelopen zomer zijn wij er een aantal binnen gelopen en ze verkopen daar allerlei spulletjes voor op het strand (Parasols, Strandtentjes etc).

Niet van huis meenemen hoor... er is daar voldoende te verkrijgen.

colindavdkaaij
18-08-13, 20:38
Gelukkig is mijn vrouw(colinda)nu ook overtuigd om niets mee te nemen. Bedankt voor de reacties!

Orangecowgirl
19-08-13, 20:00
Ah, okay, gewoon een klein tentje dus. Grappig, ik heb 4 kinderen maar had dus nog nooit van een babytent gehoord :) Ik dacht dat het iets speciaals voor babies was ofzo. Maar die kleine koepeltentjes kan je bij bijna elke Walmart vinden en in de zomer ook bij Walgreens enzo. Of de Ikea, maar die zit in Sunrise, weet niet of dat in de buurt is voor jullie? Die iglo van Ikea gaat heel lang mee. Maar de goedkoopste Ozark van de Walmart is ook prima, al had ik in Utah soms wel moeite met de ritsen als er een duststorm was. Weet niet of dat een probleem zou zijn op het strand.