PDA

Bekijk Volledige Versie : Palm key village



Lea
17-08-13, 15:10
Misschien in 2015 eindelijk weer eens naar Orlando terug en zit al beetje rond te kijken voor het verblijf hoe en wat.

Aangezien de beurs niet zo groot meer is als enkele jaren terug word het beetje budgetten zeg maar ook kwa verblijf en mijn oog viel op Palm key villages.

Zo te zien ziet het er goed uit en voor 2 man is dat meer dan groot zat.

Iemand ervaringen met Palm key villages.

En anders hebben we Cane island altijd nog.

Teleton
18-08-13, 12:22
Lea, wij zijn er wel eens wezen kijken. Ik zou zeggen, kijk nog maar even verder......Het ligt in Far far awayland, het zijn veredelde chaletjes, heeft iets volkstuintjesachtigs en de kotjes staan vrij dicht op elkaar....wij vonden het helemaal niks. Maar het blijft heel persoonlijk.

Misschien is Coral Cay iets voor jullie? Parkeren voor de deur. Town house met eigen jacuzzi, lekkere community pool, relatief dichtbij parken, shops etc. Walmart en Aldi op de hoek, restaurantjes just around the corner op de 192 en toch heel rustig gelegen in prachtig natuurgebied.

Lea
18-08-13, 12:30
Dank je Teleton.
Hebben nog tijd zat en anders gewoon lekker Cane Island daar weet ik wat ik krijg.

Willie van 't Schip
19-08-13, 21:04
Coral Cay, Net even gegoogled.. Dat ligt volgens mij in Kissimee?

Lea
19-08-13, 21:13
Beetje duur.

Willie van 't Schip
19-08-13, 21:44
Dus Palm Keys momenteel nogsteeds de beste optie. Overigens niks mis mee hoor. :)

PENPE
22-08-13, 22:38
Zoals Teleton al zegt zijn het een soort van chaletjes, en wat betreft is Palm Key Village denk ik wel uniek want je ziet het verder nergens in de Orlando area..

http://www.vacationhomerentals.com/get_property_thumb4-63777.jpg

Lea
23-08-13, 06:34
Zeker uniek maar nu Vooral cay goed bekeken en dat is wel heel erg mooi.

Teleton
23-08-13, 09:25
Vraag meerdere offertes bij de particuliere aanbieders aan als het zover is...Er zit nogal wat verschil in de huurprijs bij de verschillende aanbieders op Coral Cay. Arke vraagt er bijvoorbeeld de hoofdprijs, dan ben je meer kwijt dan voor een villa. Natuurlijk is de prijs ook afhankelijk van de periode waarin je gaat. Reken je ook niet rijk t.o.v. Palm Key Village. Je bespaart zeker een tank benzine in de week als je voor Coral Cay of Cane Island kiest.

Lea
23-08-13, 11:02
Ach we zien wel zo ver is het nog niet.

Willie van 't Schip
24-08-13, 16:01
Precies, Volgend jaar eerst maar eens kijken naar de kosten voor een vliegretourtje, Daarna kunnen we pas echt serieus aan de rest beginnen. Hoe dan ook wel altijd fijn om alvast her en der informatie in te winnen.