PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Marco Tiel: Ft Myers - Orlando - Bonita Springs, sept 2013



Marco Tiel
16-08-13, 20:58
Dames, heren,

De afgelopen jaren hebben wij vele blogs gevolgd en daarbij de nodige kennis opgedaan en uiteraard veel voorpret gehad voor onze reizen naar de US. De afgelopen jaren hebben wij een blog bijgehouden voor familie en vrienden maar het moet er in 2013 maar eens van komen om anderen van dit forum mee te laten lezen, zo here goes...

http://www.mamatijluu2013.blogspot.nl/

Er staan ook enkele links op van vakanties die wij de afgelopen jaren hebben gehad.

Wij reizen met onze twee zoontjes op 2 september richting Fort Myers en verblijven bijna 3 weken in Florida.

Het zal niet het meest spannende reisverslag worden aangezien onze zoontjes 4 en een half en bijna 3 zijn maar misschien staan er enkele tips op voor mensen die overwegen een zelfde vakantie te houden met peuters. wij hebben reeds de nodige ervaring opgedaan vorig jaar.:rolleyes:

Na 1 overnachting in Fort Myers rijden wij door naar onze villa op Cumbrian Lakes Drive Kissimmee. Wij sluiten af in Bonita Springs maar daar willen wij nog niet aan denken

Esther2013
17-08-13, 00:28
Leuk, ik heb me aangemeld!
Heb ik wat te doen als we dan inmiddels 2 wkn terug zijn en snikkend en huilend op de bank zit, heimwee te hebben.
gr uit Key Largo

Digitalman
17-08-13, 09:14
Ga jullie ook volgen! Wij gaan volgend jaar boor het eerst! Ik las dat jullie via Priceline boeken, maar dat kan toch niet voor 4 personen?

Moolenschotjes
17-08-13, 10:11
Leuk, wij gaan gezellig meelezen met jullie.

SJSL
18-08-13, 19:25
Ik ga zeker meelezen! Wij willen volgend jaar oktober met een dan 4-jarige, heel interessant dus hoe en wat jullie gaan doen.

Het blogje over alles regelen is voor mij al interessant, als Florida beginneling ;) Priceline ... lol ... nooit van gehoord.
Ga jullie verslag van 2012 ook nog lezen denk ik.

Hele fijne vakantie gewenst!

knaapje
18-08-13, 19:46
Ga jullie ook volgen! Wij gaan volgend jaar boor het eerst! Ik las dat jullie via Priceline boeken, maar dat kan toch niet voor 4 personen?

Als je 2 kamers boekt wel...............
anders moet je geluk hebben, dat je 2 queens krijgt..

Marco Tiel
04-09-13, 01:12
Inmiddels een paar dagen onderweg. De emailnotificatie schijnt niet te werken hebben wij begrepen.

FRNCS
04-09-13, 09:22
Ik ga jullie ook volgen! En jullie laatste week volg ik hem lokaal dan zitten wij in Kissimmee met onze peuter! Hoe hebben jullie dat gedaan met de autostoel voor de oudste als ik vragen mag? En aan te raden een eigen autostoel mee te nemen? Wij twijfelen nog flink! Geniet van jullie vakantie! Ik lees ondertussen ook jullie blog van vorig jaar! Er leuk!!

Esther2013
04-09-13, 14:17
Net jullie verslag van 2008 gelezen, erg leuk geschreven!! We zitten te kijken of deze kant een optie is voor volgend jaar zomer (hitte?) en met 2 kids. Jullie waren daar nog zonder kids.
Maar nu eerst jullie avonturen in Florida volgen, veel plezier!!

Marco Tiel
05-09-13, 03:52
Ik ga jullie ook volgen! En jullie laatste week volg ik hem lokaal dan zitten wij in Kissimmee met onze peuter! Hoe hebben jullie dat gedaan met de autostoel voor de oudste als ik vragen mag? En aan te raden een eigen autostoel mee te nemen? Wij twijfelen nog flink! Geniet van jullie vakantie! Ik lees ondertussen ook jullie blog van vorig jaar! Er leuk!!

Voor de jongste hebben wij een eigen stoel meegenomen. Vorig jaar hebben wij hem in het vliegtuig erin laten zitten. Dit jaar hebben wij de stoel ingecheckt en deze kwam er in fort myers in perfecte staat weer uit via de bagageband. Voor de oudste hebben wij een seatbooster meegenomen in een koffer. Bij alamo heb ik deze uit de koffer gepakt en in de auto gezet. Gaat prima op deze manier en wij zijn blij met de keuze die wij gemaakt hebben.

FRNCS
06-09-13, 09:49
Thanks voor de info! Fijne reis verder!