PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: SJSL



SJSL
13-08-13, 20:24
Hallo allemaal!

Wat een leuk forum is dit! Ik ben nu al een poosje van alles aan het lezen en het is misschien wel zo netjes om me voor te stellen.

Ik ben A.nnelies en getrouwd met S.ven en samen hebben we dochter M.ilou (nu net 3). Wij willen in oktober 2014 ongeveer 3 weken naar Florida.
Waarom Florida? Ik ben gek op pretparken themeparks! Mijn man wil vooral graag Amerika zien. En samen willen we ook wel uitrusten op een fijn strand :) Florida lijkt ons een goede manier om van alles te zien en te doen, zonder echt hele grote afstanden te rijden (zeker omdat we 3 weken de tijd hebben).
En in 2014 is onze dochter nog niet leerplichtig, dus we gaan ervoor buiten het hoogseizoen, ook al is ze nog jong.

Ik ben nu bezig met een reisschema op te stellen. Die ik vast nog wel zal plaatsen.
Vind het echt leuk om van alles uit te zoeken en dit forum is een belangrijke bron van informatie. Bedankt daarvoor.

Hartelijke groet!

Njit
13-08-13, 20:37
Welkom ASM. Waar staat SJSL voor? :) Florida/Orlando is het ware pretpark-walhalla (eigenlijk moet je Themaparken zeggen..). Oktober is een leuke tijd om te gaan. Je kunt dan ook de Halloween-sfeer meepakken in de parken.

Veel plezier met de voorbereidingen. We zien je schema graag tegemoet ;)

SJSL
13-08-13, 21:16
Dank voor je welkom! Fijn om te horen dat oktober een goede tijd is. Wij kunnen van januari tm juni niet vanwege werk, oktober leek ons een goed compromis.

Uhm ja .. SJSL .. die nick gebruik ik wel vaker op fora. ASM was beter geweest!

Het is bijna genant, maar dit is het verhaal erachter: Ik volgde eens een televisieserie. Stargate om precies te zijn. Daarin spelen 2 karakters (Sam en Jack) die overduidelijk verliefd op elkaar zijn. Maar door de schrijvers steeds maar niet bij elkaar gebracht werden. Ja, als vrouwelijke kijker draait het toch om gevoelens :D Op een dag wilde ik op het net meer info opzoeken, omdat wij in NL altijd wat achterlopen en ik wou weten hoe het met dit stel ging achterlopen. Toen kwam ik erachter dat er veel fora over Stargate zijn en dat ze zo'n relatie een 'ship' noemen (als in relationship). Ik ben toen als nick Sam Jack Ship Lover gaan gebruiken. En op NL fora kort ik het maar af tot SJSL, aangezien het anders helemaal nergens op slaat :)

(de serie is inmiddels ook afgelopen, helaas niet met een heel bevredigend einde voor deze ship ... haha).

Wat dan wel weer leuk is, is dat er voor deze serie conventies worden georganiseerd (waarbij acteurs spreken, je op de foto kan e.d.) en ik daarvoor een mooie reis naar Canada heb gemaakt. 1 van de actrices (die Sam speelt) is een hele symphatieke en inspirerende vrouw die regelmatig haar eigen conventies heeft. Daarvoor ben ik nu al een aantal keer naar Londen geweest. En binnenkort naar Dusseldorf.
Ik heb dan ook een leuke internationale kennissenkring hierdoor.
De leuke dingen in het leven!

Njit
13-08-13, 21:35
Leuk verhaal achter je Nick. En ook leuk dat je er je hobby van gemaakt hebt :up:
Wellicht kun je wat inspiratie opdoen uit onze blog: http://halloweenflorida2011.wordpress.com/ . Halloween Horror Nights is wellicht wat heftig :rolleyes: om met een 3-jarige te bezoeken maar Disney is wel erg leuk.

ps, "Jack" zal voor mij altijd McGyver blijven :D

SJSL
13-08-13, 21:44
Dank voor je blog! Ga ik zeker lezen. Had helemaal niet aan Halloween gedacht. Wel erg leuk zo'n echt Amerikaans ding.

En lolol ... ik ben net wat te jong voor McGyver :P

Moolenschotjes
13-08-13, 22:18
Leuke vooruitzichten hebben jullie...
Er is hier veel informatie te vinden en via de blogs van anderen zullen jullie vast ideeen opdoen.

SJSL
13-08-13, 22:28
Ik heb net jullie roadbook gedownload en kort bekeken. Wat mooi! En wat een hoop werk!
Bedankt voor die info, staan zeker dingen in waar we wat aan gaan hebben.

Moolenschotjes
14-08-13, 23:20
Dank je voor de leuke reactie SJSL en veel plezier met de voorbereidingen....