PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Chantalvilt



Chanvilt
09-08-13, 13:25
Hallo allemaal,

ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Chantal en kom uit zuid-Limburg sjun wah.
samen met mijn zus zijn we al meerdere keren in Orlando geweest, om precies te zijn 4 keer alleen Orlando en afgelopen juli een rondreis door Florida.
Volgend jaar willen we graag weer, we gaan dan als we betaalbare vliegtickets vinden met 5 volwassen en 1 kind van dan 4 jaar.
We willen dan graag een villa huren.
Ik heb mezelf aangemeld voor het forum om al jullie nuttige tips te kunnen lezen en om af en toe weer weg te dromen over Florida.

groetjes Chantal

Moolenschotjes
09-08-13, 16:17
Jullie hebben leuke vooruitzichten Chantal.
veel plezier met de voorbereidingen.

Chanvilt
09-08-13, 19:43
Dank je wel dat zal wel lukken. Ik heb net jullie blog gelezen, en genoten een mooi blog, mijn complimenten

Moolenschotjes
17-08-13, 10:43
Dank je wel dat zal wel lukken. Ik heb net jullie blog gelezen, en genoten een mooi blog, mijn complimenten

Dank je wel voor het compliment :o

Esther2013
17-08-13, 15:44
Het huren van een villa is een mooi rustpunt met een kind van 4, dat zou ik iedereen aanraden.

Iris1990
17-08-13, 17:38
Welkom op het forum!
Ik ben dit jaar voor het eerst naar florida geweest. Wij verbleven 10 dagen in een villa, ik moet zeggen ik wil niet meer anders! Het was heerlijk!

Moolenschotjes
17-08-13, 18:33
Inderdaad Chantal, wat Esther al aangeeft is het huren van een villa een mooie rustpunt en zeker voor jongere kinderen.
Voelt ook een beetje als thuiskomen van een lange dag en iedereen heeft voldoende eigen ruimte.

S@skia
18-08-13, 17:09
Welkom Chantal, wat een heerlijk vooruitzicht!! Altijd leuk een mede Zuid-limburger te spotten op het forum. Blogs lezen is een goede voorbereiding van de reis om tips op te doen. Ennuh wij zouden echt niet anders willen dan een villa, heerlijk om thuis te komen en een sprong in je "eigen" zwembad te maken. Veel plezier met de voorbereidingen!!

SJSL
18-08-13, 19:40
Welkom Chantal. Ik hoop dat jullie geschikte tickets kunnen vinden en dus lekker kunnen gaan volgend jaar.

Vraagje over die villa's (voor wie dit toevallig leest) naar aanleiding van bovenstaande.
Wij zullen ook met een 4-jarige gaan. We willen het laatste deel van onze reis bij Orlando verblijven, dan zeker in een villa. Maar zijn er elders in Florida ook villa's te huren en dan voor 3 / 4 nachten? Wij willen van zuid naar noord, met waarschijnlijk wel een paar langere tussenstops. Een villa zou ideaal zijn.

Chanvilt
18-08-13, 20:08
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties!

Esther2013
18-08-13, 20:48
Natuurlijk zijn er ergens anders ook villa's te huur, alleen in Orlando is er mega veel aanbod.Kijk maar eens bij de bekende aanbieders zoals Homeaway en American Estates.Zie elders op het forum bij Villa gezocht