PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Willie van 't Schip



Willie van 't Schip
08-08-13, 22:59
Hoi allemaal!

Mijn naam is Willie van 't Schip, Ik ben de oudste zoon van een ander lid op deze fora, Lea van 't Schip.

Ik ben 24 jaar jong en woon in Rosmalen, In een appartementje op de begane grond.
Ik heb me op dit forum aangemeld omdat mijn moeder me heeft aangestoken met het Florida virus ( he wat vervelend nou toch ;-) ) En ik wel wat meer wil weten over Florida, Wat er allemaal te doen is, De ervaringen van anderen enzovoorts.

Ik en mijn moeder willen hopelijk over een paar jaartjes met zn 2tjes een weekje of 3 lekker naar Orlando gaan, Even er lekker tussenuit.
Dit word dan haar 3e keer als ik me niet vergis, En voor mij de 1e keer, Heel spannend dus allemaal als het doorgaat!

Als je meer over mij wilt weten, Vraag maar raak :-) .. Tot die tijd ga ik lekker een beetje rondsnuffelen in de topics.


Greetings, Willie!

arno
09-08-13, 03:15
Welkom op het forum voor de beginnende ende en gevorderden florida verslaafde reizigers

anjavromans
09-08-13, 12:09
Welkom op dit leuke forum. Ik heb ook in Rosmalen gewoond dus ik ken het daar wel een beetje. Maar ook lang in Den Bosch gewoond en nu in Tilburg.. dus nog steeds in de buurt.. veel voor fun.. hier kan je alvast genieten.

Lea
09-08-13, 12:24
ha die Willie welkom hier.

groetjes je moeder ha ha Hopelijk kunnen we er inderdaad over paar jaartjes er samen naar toe.

Willie van 't Schip
09-08-13, 12:59
Dank voor de vriendelijke begroetingen tot nu toe :-). En ja wie weet he mams, Hopelijk heel snel!