PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mirretje (maurice, mirjam, micky en cleo)



mirretje
06-08-13, 15:35
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mirjam ben getrouwd met Maurice we hebben twee dochters van 11 bijna 12 (nog twee weken)
Eigenlijk wilde we 14 jaar terug al naar Amerika als huwelijksreis maar ik ben niet zo`n held in het vliegtuig dus heb ik het tegen weten te houden (altijd spijt van gehad) Maar nu had ik zoiets van je kunt altijd blijven dromen maar ook gewoon gaan.....het laatste gaan we dus doen. Al mijn opgespaarde enthousiasme (van 14 jaar!!) kan ik dus de vrije loop laten en ik kan eigenlijk nog maar alleen aan florida denken en erover praten.
Gelukkig delen mijn man en dochters mijn enthousiasme!!
Afgelopen zaterdag hebben we een optie genomen op tickets bij arke we vliegen 4 juli op orlando sanford
tot 25 juli en dan vertekken we vanaf miami. De tickets zijn 3658 euro dan zitten we comfort class.
Omdat wij nog nooit in Amerika zijn geweest weten we nog eigenlijk niets. Via het forum ben ik er achter dat je een stuk voordeliger een auto via alamo engeland kunt huren dit willen we dan ook gaan doen.

Het liefst willen we een soort rondreis maken op ons eigen tempo. Er zijn een aantal dingen die we echt graag willen zien (mijn man de everglades, ik schelpen zoeken op sanibel en de dochters shoppen shoppen en shoppen)
Tot nu toe hebben we een hotel geboekt in orlando bij het vliegveld voor de 1ste overnachting. Dan willen we de volgende dag naar Miami rijden voor 2 dagen. Ik heb een beetje gekeken voor een hotel in Miami maar dat is prijzig dus zat ik te denken om te slapen in ft. lauderdale. Dan naar de keys voor een paar dagen en dan naar boven langs napels, sanibel naar orlando en daar een villa huren voor een week.

Dit is een ruwe schets we hebben ons er nog niet heel erg in verdiept hoe de reis verder zal gaan en waar we overnachten. Alle tips van jullie zijn ZEER welkom!!

Ritchie
06-08-13, 15:57
Je zult hier genoeg informatie vinden hoor, veel plezier

Moolenschotjes
06-08-13, 20:07
Leuke plannen hebben jullie. Wij zijn zojuist terug uit Florida en zijn ook met ArkeFly gegaan en is prima bevallen.
Voor onze vakantie hebben wij een RoadBook gemaakt voor de kinderen en onderweg. Deze kan je op ons reisblog downloaden.
Wellicht staan er ideeën in voor jullie vakantie als ook leuke hotels en accommodatie.

Succes met alles uitzoeken en veel plezier met het samenstellen van de reis.

Esther2013
06-08-13, 21:42
We zijn op dit moment in Florida en maken een rondreis die we zelf hebben samengesteld:
Miami-Orlando-North Redington-Sanibel-Key Largo-Miami
Wij vliegen rechtstreeks vanuit Duesseldorf met 4p voor euro 3200 met Air Berlin.
Als je bereid bent een tussenstop te nemen, kun je veel goedkoper vliegen.

Ik heb veel op dit forum gelezen en gevraagd en veel reisverslagen gelezen.
Je kunt ons nog 12 dagen LIVE volgen en dan zijn we weer terug.
Succes met de voorpret!

mirretje
06-08-13, 23:43
Hoi Esther, ik volg jullie al vanaf het begin!!! Hele leuke blog en ik verheug me elke dag weer op een bericht van je. Ik geniet met jullie mee!!
En aan mevrouw moolenschot (weet je voornaam niet) ik heb net even snel door je blogs gelopen, geweldig!!! Ik ga morgen beginnen met lezen denk dat ik er heel veel tips uit kan halen.
Bedankt!!

mirretje
07-08-13, 00:06
Nog even een vraagje aan Esther, is die prijs van de tickets incl annuleringsverzekering? En kreeg jij voor je kinderen
korting? Die van ons zijn als we weggaan 12 dus betalen dan de volle mep.

Esther2013
07-08-13, 03:35
Excl annulering, want wij hebben een doorlopende reis-annuleringsverzekering en onze kinderen zij 9 en 7 en die waren idd ietsepietsie goedkoper dan onze tickets.

Leuk dat je meeleest, heb net weer dag 11 erop gezet!

Moolenschotjes
07-08-13, 09:34
Hoi Mirjam,

Leuk dat je ons blog gaat lezen en dat je de sloofjes-naar-florida.blogspot ook volgt. Wij volgen de belevingen van Esther en de familie ook elke dag.
De Moolenschotjes zijn Stefan, Nicole, Demi en Sem.

Bedankt voor de reactie