PDA

Bekijk Volledige Versie : Inleverpunt oude kleren



dave-nicole
01-08-13, 20:15
Ik heb een vraag, waar kan ik mensen in omgeving Orlando blij maken met onze 'oude' kleren.
Aangezien we vrijwel alles nieuw gaan kopen vind ik het ook wel weer zo netjes om minder bedeelden te helpen...

jastsali
01-08-13, 20:54
Dit vind ik nou echt een leuke vraag. Op het eigenaren-forum van "onze" Glenbrook community (gelegen aan US 27, 1,5 mijl ten noorden van US 192-west, vond ik hierover het volgende:
optie 1:
There is a thrift store that runs a food bank called New Beginnings thrift store on 192, west of Orange Lake Resort. They also take furniture, appliances, clothing, etc. They have a collection service if required : call 407-778-4750
optie 2:
There is a thrift shop at the back of Wallgreens (US27/Glenbrook Blvd) carry on down the track & you will see it on the left Every Thursday they pick up the big furniture & you can drop off anything every day of the week. They have a food store next door & feed over 500 families a month. The Pastor & his wife are very grateful for anything you don't need.

Hopelijk kun je hier wat mee.:o

Shopping_frieda
01-08-13, 22:42
Ik heb al kleren afgegeven in de burlington coat factory , je krijgt dan ook een bon voor 10% korting.

sonja
02-08-13, 09:57
Wij hebben onze kleding ingeleverd bij de Salvation Army, op de US 192 vlakbij de OBT, 105 West Vine St. Kissimmee. Neem ook eens een kijkje in de winkel!

anjavromans
02-08-13, 13:29
Hee wat een goed idee! Ik laat ook idd vaak kleren achter en die laat ik in de hotelkamer liggen in de hoop dat de schoonmaakster desnoods iemand kent de er blij mee is..maar dit is beter.. Bedankt.

dave-nicole
02-08-13, 23:43
Dank voor de tips, hier gaan we mensen blij mee maken:)

koenkamphuys
03-08-13, 18:08
Bij elke thrift store kun je kleding (en andere spullen) doneren. En daarvan zijn er heel wat. Speur de borden af van kleinere/minder opvallende winkelplaza's.

Orangecowgirl
03-08-13, 19:29
Ik geef onze oude spullen aan de breastcancer foundation maar daar moet je een afspraak voor maken. Is voor ons handig omdat ze het komen ophalen en omdat het een goed doel is wat me aan het hart ligt.
Maar Salvation Army is altijd een goede en waarschijnlijk beter dan in de hotel kamer achterlaten. Veel spullen die in hotels achter gelaten worden gaan gewoon bij het afval omdat het personeel niet de tijd heeft om het naar goede doelen te brengen. Sommige hotels hebben afspraken met plaatselijke goede doelen die af en toe de spullen komen ophalen maar dat zijn uitzonderingen.

Ilse_
03-08-13, 19:33
Dit is een leuke vraag zeg. Wij net terug uit Florida en ook al was het onze eerste reis hierheen, op aanraden spullen meegenomen die weg kunnen en dit ook echt gedaan want anders waren de koffers te vol. Dit nu gewoon in de vuilnisbak gedaan. doodzonde !!! zeker als ik alle antwoorden zo lees.