PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ellen1308



Ellen1308
23-07-13, 14:04
Hallo!

Mijn naam is Ellen, 39 jaar, getrouwd en moeder van 2 kinderen (meisje van 7 en jongen van 4). Ik ben enorm fan van Amerika en ben 4x naar de States geweest (rondreis Florida, rondreis Zuidwesten, NYC en rondreis New England/Canada). 11 jaar geleden daar ook ten huwelijk gevraagd (in NYC). Helaas ben ik er sinds de komst van de kinderen niet meer geweest. Ik zou heel graag weer eens een reis maken naar de States, dit keer met het gezin.

Florida lijkt mij een prima bestemming voor een eerste verre reis met de kinderen. Ook gezien alle pretparken lijkt het me leuk voor de kinderen. Daarom vandaag ook aangemeld op dit forum, zodat ik ideeën op kan doen en kan leren van al jullie ervaringen.

Ik zou graag zomer 2014 (schoolvakantie regio Midden) 3 weken willen gaan en dan een villa huren in omgeving Orlando. Ik heb echter geen idee wat het budget moet zijn voor zo'n reis, hopelijk kan ik dat hier terugvinden.

Manlief is nog niet op de hoogte van mijn plannen/wensen; eerst maar eens kijken wat zo'n reis ons zal gaan kosten voordat ik mijn plannen aan hem voorleg;)!

Mochten jullie vragen hebben, of leuke tips voor mij, dan hoor ik het graag!!

Njit
23-07-13, 14:23
Welkom. Ik denk dat je kinderen zich zeker zullen vermaken in Florida. Alleen wel uitkijken dat ze niet verslaafd raken :)

Om mee te beginnen hier alvast wat topics:
Eerste keer Florida: Vragen en Tips! (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?4393-Eerste-keer-Florida-Vragen-en-Tips!)
Gemiddelde kosten reis naar Florida (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?1328-Gemiddelde-kosten-reis-naar-Florida)

Esther2013
23-07-13, 20:02
Hi Ellen, wij zijn ook US verslaafd en we gaan deze zomer ( over 4 dagen :) ) voor het eerst met onze kinderen van 9 en 7 naar Florida.
ik heb de hele rondreis zelf samengesteld met hulp van dit forum en mensen van dit forum. Ook heb ik veel reisverslagen gelezen om tips uit te halen. De tickets zijn uiteraard het duurste voor 4p in het hoogseizoen, maar 3 wkn Cote d'Azur of Turkije is tegenwoordig net zo duur dusssss.... Wij gaan ervoor!!
Wil je onze avonturen lezen, kijk dan op onze blog.
Veel plezier met de voorpret, gr Esther

Ellen1308
24-07-13, 10:12
Njit en Esther, bedankt voor jullie reacties. Njit, bedankt voor de linkjes, die ga ik zeker doornemen. En Esther, ik ga jullie blog zeker volgen hoor!

Moolenschotjes
01-08-13, 11:52
Hoi Ellen,

Wij zijn zojuist terug uit Florida met het gezin en het is daar geweldig. Het is zo goed bevallen wat wij zomer 2014 weer gaan.
De komende tijd gaan we dus op zoek naar geschikte vluchten. Wij hebben een 131 pagina's tellend RoadBook gemaakt welke we daar gebruiken als een soort van handleiding :-) voor de vakantie. Het is voornamelijk gemaakt voor onze kinderen zodat ze meer aanvullende informatie in het Nederlands hebben. Doen dit nu voor de tweede keer en ze vinden het super.

Je kan dit RoadBook downloaden en wellicht vindt je er passende informatie in voor jullie vakantie.
Download Info (http://florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/roadbook-florida.html)