PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: HomeSuiteHome Kissimmee Maingate (vh HI Nikki Bird), Kissimmee



pascalbrouwers
26-03-06, 13:37
Wie van de forummers kent het Nikki Bird Resort hotel :?:
Heb dit hotel geboekt via Priceline.
We gaan hier na toe de eerste 5 en de laatste 3 dagen van de vakantie :D

Is gelegen:
Disney World Vicinity
7300 Irlo Bronson Highway
Kissimmee, Florida 34747

alvast bedankt

Groetjes,
Pascal

A3
26-03-06, 17:59
Pascal,
Op www.tripadvisor.com (http://www.tripadvisor.com) zijn de reacties niet onverdeeld gunstig....
Welke prijs heb je gekregen?? :lol: :lol:

MVG
A3

pascalbrouwers
26-03-06, 18:22
De eerste boeking de kamer gekregen voor 37 dollar :D
De tweede boeking voor 39 dollar :cry: :wink:
Ben al weken aan het proberen en iedere keer werd ik geweigerd.
Gisteren avond had ik meteen prijs :o

Heb meteen op de site gekeken.
Nu hebben ze een aanbieding vh hotel zelf voor 57 dollar excl tax etc.

groet,
Pascal

Natasja L.
27-03-06, 10:01
Wij zijn al meerdere malen naar het Holiday Inn Nikki Bird geweest. Ik heb het altijd een prima hotel gevonden. Het is een groot hotel, maar omdat het gebouwen zijn met twee verdiepingen lijkt het niet zo. De locatie van het hotel ligt gunstig t.o.v. de parken. De kamers zijn netjes, en hebben een magnetron en een koelkast. Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Wij vragen altijd om een kamer op de begane grond en dan kan je de auto voor de deur zetten, de koffers rol je zo de kamer in en dus weinig gesjouw! Ze hebben veel themabuffetten zoals een 'all you can eat breakfast' en een 'all you can eat lobsterbuffet'. Verder heeft het hotel meerdere zwembaden. Het is een simpel maar prima hotel, niets op aan te merken. Vooral omdat je als je naar de parken gaat en niet veel tijd op je hotelkamer doorbrengt.

PS: De prijs die je hebt gekregen is ook erg gunstig!

pascalbrouwers
27-03-06, 10:45
Bedankt Natasja,
Is er in de buurt vh hotel iets te doen (Restaurant, shopping, etc) of moet je met de auto op pad.
De zoek functie vh hotel funcioneerde bij mij niet, vandaar deze vraag.

Weet jij nog hoe lang het transport (free shuttle service ) naar de parken duurt

Alvast beankt.

groet,
Pascal

Natasja L.
27-03-06, 14:48
Hoi Pascal,

Het hotel ligt op zo’n 2 kilometer van Magic Kingdom at Walt Disney World Resort. Ik heb geen idee hoe lang een shuttlebus er over doet. Wij zijn nooit met de shuttle naar de parken gegaan omdat we altijd een auto huren. Wij hebben die nodig omdat we niet alleen in Orlando blijven, maar nog een rondje Florida doen. Het is een paar minuten rijden naar de Maingate van Disney. Maar dan ben je er natuurlijk nog niet. Je moet je auto (als je er één huurt) nog parkeren en van de parkeerplaats naar de ingang enz. Het ligt er maar net aan hoe druk het op de weg is.

Het hotel ligt aan Irlo Bronson Memorial Highway. Er zijn genoeg restaurants (zoals bv. Ponderosa, Longhorn Steakhouse, Golden Corral, Olive Garden, Outback Steakhouse enz.) en winkels die aan dezelfde weg of in de buurt liggen. Deze zijn eigenlijk alleen met de auto goed te bereiken. Ik kan me niet herinneren dat ik een trottoir langs deze weg heb gezien.

Andere afstanden vanaf Holiday Inn Nikki Bird:

Seaworld: 8 km
Universal Studio: 13 km
Lake Buena Vista Factory Outlet Shopping Center: 5 km

Groetjes!

pascalbrouwers
27-03-06, 16:53
Bedankt Natasja,
Ik heb zelf ook en auto gehuurd.
Maar wij hadden eigenlijk in gedachten deze de eerste dagen te laten staan, en i.p.v. de auto de bus te nemen. Echter dit hangt natuurlijk wel af van de tijden die de bus tussen de parken rijdt.

Wij gaan net zoals jij ook een rondje florida doen, wel maar een klein rondje.
We willen nog naar Fort Lauderdale en misschien nog even doorreizen naar Key Largo om met de dolfijnen te gaan zwemmen.
We hebben nog geprobeerd dit te regelen bij discovery cove, de minimale leeftijd = 6 jaar. en laat mijn dochterje nu net 5 geworden zijn.
Dus te jong hiervoor. :cry:


Weet jij of ze in het hotel internet toegang hebben.
Ik wil mijn lattop meenemen, om een reisverslag bij te houden.

Natasja L.
28-03-06, 09:38
Ik geloof het wel, ik weet alleen niet of elke kamer dit heeft. Kijk anders even op hun site. Hieronder heb je de link naar hun website.

Holiday Inn Nikki Bird (http://www.ichotelsgroup.com/h/d/hi/1/en/hd/diswe)

Groetjes!

pascalbrouwers
23-08-06, 18:04
Wij zijn hebben afgelopen jaar per toeval 2 weken in het Nikki Bird geslapen ( ex Holiday in).
Ik heb dit hotel geboekt met priceline voor en zeer leuke prijs
32 dollar per nacht.
Doordat mijn vrouw was ziek geworden, zijn we de hele vakantie in dit hotel gebleven.

Kort na ons verblijf, is dit hotel overgegaan naar en andere organisatie.
Het is nu nog alleen maar te boeken voor een week.

Daar wij zeer tevreden waren over dit hotel, is mijn vraag of iemand afgelopen zomer hier heeft geslapen.

Ik zou hier best terug willen volgend jaar, alleen al om de prijs en de goede afstand tussen de parken en het hotel.

Ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.


groetjes,
Pascal

Miami Vice
23-01-07, 17:55
Hier de laatste comment over dit hotel http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34352-d216493-Reviews-HomeSuiteHome_Nikki_Bird_Main_Gate-Kissimmee_Florida.html

Michael66
12-10-08, 09:20
Ik kan dit hotel niet meer vinden bij Holiday Inn.

Klopt het dat dit hotel tegenwoordig Home Suite Home Maingate Kissimmee heet?

http://www.homesuitehome.com/hshlocations.php

pascalbrouwers
12-10-08, 13:37
Ja dat klopt.
Greetz,
Pascal

nikie1968
11-12-09, 01:17
hallo,

wij hadden in 2006 bij home suite home een kamer gehuurd en zijn er van ellende weer weggegaan het was er toen verschrikkelijk smerig....
we hadden een voorbeeld kamer gezien, maar de kamer die wij uiteindelijk kregen was echt vies en zaten ook allemaal beestjes......echt heel erg smerig.....
we hadden voor een hele week betaald, nadat we op de kamer kwamen zijn we meteen terug gegaan naar de receptie want hier wilde we dus echt niet blijven.....de manager was er niet moesten we daags naderhand maar terug komen.
we zijn toen naar motel 8 gegaan dat er naast ligt en hebben daar de nacht doorgebracht.
daags erna terug naar home suite home maar we hebben onder geen beding ons geld terug gekregen....
gelukkig was het ook niet zo duur maar toch zonde.......
voor ons dus beslist geen aanrader....

pascalbrouwers
11-12-09, 09:58
Wat een overname niet teweeg brengt.
Ben er nog een paar maal langs gereden, ziag er niet echt geweldig meer uit.
Ieder geval toen wij daar waren, was het prima.
Gewoon standaard, opgeruims goede pool(s) entertainment etc.
En vooral goedkoop....
Oh ja ook kort bij de parken.

Blijkt dat het nu een not done hotel is.

Pascal

Njit
11-12-09, 10:05
De ervaring van nikie was wel van 2006. Kan nu natuurlijk weer anders zijn.
Maar het is inderdaad altijd verstandig om eerst de kamer te checken (en dan ook daadwerkelijk de kamer die je huurt, geen voorbeeld-kamer). En daarna pas te betalen.

pascalbrouwers
11-12-09, 11:17
ik had het destijds "gewonnen" met bieden bij priceline..
En dan weet je niet wat je krijgt.

Je hebt natuurlijk wel gelijk dat het bezoek zowel van mij als nikie van 2006 is is. Ik geloof een maand later nadat wij daar waren geweest is het overgenomen door homesuites.

Is natuurlijk wel een punt eerst de kamer checken, dan pas betalen. Het is een groot complex, lijkt me sterk dat die geen andere kamer kunnen regelen.

nikie1968
11-12-09, 14:52
wat ons toen ook nog heel erg opviel was dat er heel veel mensen woonden.
en dus niet alleen daar voor een paar dagen waren en niet om te discrimineren maar er liepen hoofdzakelijk donkere mensen. en een hoop jeugd daarvan stonden verzameld onder de trappen........Nee voor ons NOOIT meer

vondutchga
11-12-09, 15:45
homesuitehome is tegenwoordig meer een "extended stay" motel.

Ik heb er een paar weken gewoond toen ik bij disney begon en nog geen huis had.

Het is inderdaad per week Ik geloof iets van $149, het is voor mij goed genoeg, ik ben alleen een bed nodig maar het is absoluut niet "je van het". Er "wonen" tegenwoordig mensen permanent omdat het een goedkope oplossing is (149 inclusief water en licht) en dat kun je ook wel merken.

Nogal gehorig, vooral 's avonds staan er nogal wat mensen op de ballustrades etc.

Anyway, als je de hele dag weg bent en alleen een bed nodig bent kun je niet goedkoper, maar als je echt vakantie wilt vieren zou ik daar niet gaan zitten.