PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa minder dan een week mogelijk?



Digitalman
20-07-13, 11:50
Volgend jaar mei willen we twee weken naar Florida. Ik wil graag een rondreis maken (Miami, Keys, Everglades, westkust, Orlando), maar omdat we 'maar' twee weken hebben zou ik graag geen volle week in Orlando verblijven. Kun je ook een villa voor bijv. 4 dagen huren, of is het altijd per week? Of is er een goed alternatief?

angelique100
20-07-13, 12:14
nee hoor je hoeft niet altijd een week te huren wel komen er vaak schoonmaak kosten bij als je minder dan een week huurt.
Gewoon even zoeken kom je vanzelf villas tegen die per dag te huur zijn.

Teleton
20-07-13, 12:25
. Kun je ook een villa voor bijv. 4 dagen huren, of is het altijd per week? Alles kan. Overleg met de verhuurder of vraag een offerte. Reken wel op bijkomende kosten voor de schoonmaak. De mei periode is nogal gewild, eigenaren verhuren natuurlijk liever voor een wat langere periode.

Voor een kortere periode is een hotel vaak een veel beter alternatief. Je krijgt er zeep, shampoo, toiletpapier, ontbijt etc. en je hoeft je je handdoeken en beddegoed niet zelf te wassen. In een villa, condo of townhouse ben je selfsupporting en moet je eerst boodschappen doen....Keuzes, keuzes!

Bullyleo
20-07-13, 16:15
Ik denk dat het buiten het hoogseizoen makkelijker is om voor een paar dagen te boeken dan daarbuiten. Tijdens mijn zoektocht ben ik nog een villa tegengekomen van Nederlandse eigenaren die, als zij zelf in de villa zijn, ook per nacht bed & breakfast aanbieden! Villa is op ongeveer een uur rijden van de parken en misschien ook een leuk alternatief als je toch voor een hotel zou moeten kiezen. Misschien kan je eens kijken op http://www.vakantieflorida.eu/.

Michael66
21-07-13, 16:53
Veel villa-websites hebben per villa een beschikbaarheidskalender.
Als je net een huis treft dat "jouw" dagen nog vrij heeft tussen enkele andere boekingen in, dan kun je misschien een mooie deal met de verhuurders maken.