PDA

Bekijk Volledige Versie : Vegetarisch eten/aanbod



Lier
19-07-13, 20:23
Zijn er hier ervaren florida gangers, die mij kunnen tippen over goede restaurants met een uitgebreid vegatarisch aanbod?
Heel soms eet ik in Nederland nog wel eens een stukje biologisch vlees, maar doen ze daar in Florida ook aan?
Word zoiets verkocht in de supermarkt?

Bedankt alvast!

knaapje
19-07-13, 21:04
Bij de buffetrestaurants als Golden Corral, Ponderosa e.d. kan je zelf uitkiezen.
Bij andere restaurants staan er zeker altijd wel vegetarische gerechten op de kaart.
Op Tripadvisor kan je ze ook vegetarische restaurants vinden met de beoordelingen:
http://www.tripadvisor.com/Restaurants-g34515-c40-Orlando_Florida.html

Mushu
19-07-13, 21:42
Mijn ervaring is dat je in Amerika iets meer keuze hebt in vegetarische gerechten in de restaurants. Ik eet zelf helemaal geen vlees maar wel vis. In Nederland kom je als vegetarier vaak niet verder dan iets met paddenstoelen (lust ik niet) of geitenkaas (ben ik ook geen fan van) en als je geluk hebt staat er een groentetaartje op de kaart (want vegetariers willen niet weten wat ze eten??). Ik heb vooral ervaring in Disney en daar weten ze best lekkere dingen te maken in de table service restaurants. En ze weten ook wat vegetarisch inhoudt. Zo informeerde de waitress mij een keer over het menu en gaf zij aan dat ik geen risotto kon nemen want die was gemaakt met vleesbouillion. Als ik in Nederland vraag of er vleesbouillion in de soep is gebruikt kijken ze me waterig aan en het zou me niet verbazen als ik daarna die zeikerd van tafel zoveel wordt genoemd. De keuze in de fastfood restaurants is vaak wat minder maar met een beetje zoeken of vragen om aanpassingen kom je toch een heel eind. Op google kan je alvast de menus van de bekende ketens bekijken. Een echt vegetarisch restaurant in Florida ken ik niet. Al heeft Sweet Tomatoes veel vegetarische gerechten op de kaart staan maar daar ben ik nog nooit geweest dus kan ik weinig over zeggen.

moonlight91
20-07-13, 08:52
onze ervaring is ook dat er voldoende keuze is
onze zoon eet geen vlees ,wel vis
tot nu toe hebben we nog nooit problemen gehad
er staat altijd wel iets vegetarisch op de kaart
onze zoon is bv helemaal wild van de `Gardenburger `in Universal studio`s
in de amerikaanse diner ,hij genieten met volle teugen van zijn broodje `hamburger `daar
zoiezo als je wel vis eet ,kun je in Florida naar hartelust je buik rond eten

Lier
20-07-13, 17:22
fijn, bedankt voor jullie nuttige reacties!

Orangecowgirl
20-07-13, 19:13
Florida heeft veel meer keus dan bijv. Texas als het om vegetarisch eten gaat en vaak ook lekkere dinen. Biologische produkten zijn ook heel makkelijk te vinden. Supermarkten hebben hier een heel groot schap met bio-vlees, bio-groenten/fruit, en zelfs biobrood. Alleen wel oppassen met farmers' markets, die verkopen soms producten die echt niet local of biologisch zijn. En dat staat lang niet altijd duidelijk aangegeven. Vond ik heel erg tegenvallen :(

6foot6
21-07-13, 10:35
Sweet Tomatoes (http://www.souplantation.com) is een goede keuze
Bij Golden Corral zijn de ingrediënten niet altijd duidelijk
Bij Ponderosa moet er een entree worden gekozen en daar zijn geen vegetarische bij
Denny's heeft wel een aardige "build it yourself" burger

Riverwood
21-07-13, 11:18
Greens & Grille op twee plaatsen in Orland gevestigd.

Groetjes Henke.

knaapje
21-07-13, 11:30
Je kan bij Ponderosa toch ook voor alleen het buffet kiezen?
Kan je zelf vegetarisch uitzoeken, er staat genoeg.
Of kan dat nu niet meer, een paar jaar geleden nog wel?

Lier
22-07-13, 17:42
Ben helemaal blij met jullie recaties! Ik dacht dat word weer lastig met 5 vleeseters en 1 vega, maar dit scheelt. Super!!

6foot6
23-07-13, 08:21
Je kan bij Ponderosa toch ook voor alleen het buffet kiezen?


Aan die mogelijkheid heb ik helemaal niet gedacht, die keuze stond ieg niet duidelijk aangegeven.