PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kristelm: Florida 2013



Kristelm
18-07-13, 18:21
Hallo,
Wij gaan binnenkort voor de eerste maal naar Florida met onze tweeling van 8 jaar. We zijn 4 volle dagen in Orlando, de andere 2 zijn aankomst en check out.
Op die 4 dagen dacht ik het volgende te doen: 1 dag Animal Kingdom, 1 dag Universal studio's en island of adventure, 1dag Sealife en 1 dag een waterpark.
Is dit haalbaar of teveel op korte tijd? Dan reizen we door en verblijven we eerst in fort Lauderdale en dan in key Largo. Hier nog tips voor wat we zeker moeten doen/bezoeken? Zijn de Everglades de moeite?
Alvast bedankt voor alle tips ;-).

Melissa & Patrick
18-07-13, 19:25
Hoi Kristel,

Wat leuk zeg dat jullie naar Florida gaan! Wij zijn afgelopen april ook voor het eerst geweest en het is echt waar ze zeggen; het is verslavend! Wij zijn al druk aan het kijken voor volgend jaar hihi

Wat betreft je vragen, het is natuurlijk voor iedereen heel persoonlijk..
Maar... Ik zou niet Universal Studio's en Islands of Adventure op 1 dag doen. Wij hebben alleen afgelopen april Islands of Adventure gedaan op 1 dag en daar hadden we nog tijd tekort. En wij waren met zijn tweeen zonder kinderen. En ik weet ook niet hoe druk het is als jullie gaan. Wij hadden wachttijden van max. 30 minuten.

Fort Lauderdale vinden wij echt helemaal ge-wel-dig!! Wat je zeker moet doen is met de watertaxi Fort Lauderdale verkennen. Je komt langs de meest grootste huizen en jachten. En je kan overal in en uitstappen voor een hapje en drankje bij de gezellig restaurantjes.

Key Largo daar zijn wij maar 2 dagen geweest. Op dag 1 zijn we wezen snorkelen bij het John Pennekamp park (vonden wij niet heel bijzonder) en op dag 2 zijn we wezen zwemmen met Dolfijnen. Echt zoooo gaaf! Bij Dolphins Plus hebben wij dat gedaan.

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt en wat ik al eerder zei het blijft natuurlijk heel persoonlijk ;)

Groetjes,
Melissa

MHaanstra
02-08-13, 23:42
Hallo Kristel,

We zijn net van de week teruggekomen, en wij (2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 10) zaten 5 dagen in Kissimmee. Wij hebben Seaworld, Animal Kingdom, Universal Studio's en Aquatica (waterpark) gedaan.
Universal studios hebben we in een uurtje of 7 gedaan, maar toen waren we a) totalloss en b) hebben we niet 2 populaire attracties met wachttijden van 100 minuten gedaan.
Dus op 1 dag US en IoA te doen lijkt me niet handig. Everglades zijn zeker de moeite, zie ook http://www.haanstra.biz/page1.php

Moolenschotjes
10-08-13, 12:32
Het is te doen wat je aangeeft in je post. Onze ervaring is dat een bezoek aan de parken zeer vermoeiend kan zijn. Het is vooral de warmte, luchtvochtigheid en de loopafstanden... maar zeker ook de wachttijden die een aanslag op je doen. Super leuk hoor die parken, maar neem ook een dagje rust tussendoor want de kans is groot dat het je opbreekt ;)


Voor onze vakantie afgelopen zomer hebben we een RoadBook samengesteld waarin misschien ideeen voor jullie in staan. Deze is te downloaden op ons reisblog.

Veel plezier met het plannen..