PDA

Bekijk Volledige Versie : 2 Maanden in Zuid Oost Florida



ArjenKramer
17-07-13, 11:13
Beste forumleden,

Na een tijd op het forum onderwerpen te hebben gelezen over het huren van villa's en dergelijke heb ik een vraag waar ik geen antwoord op kon vinden. Ik zal de situatie schetsen.

Samen met mijn vriendin wil ik 7 maanden op reis, waarvan 2 maanden rondom Miami. Omdat ik eigen baas ben van een kleine onderneming is het de bedoeling dat we in de 2 maanden ook gewoon aan het werk gaan. We zijn dus op zoek naar een gemeubileerd huis, appartement, of vergelijkbaar waar we zowel kunnen wonen als werken. We hebben daarom een ruimte nodig die een slaapkamer biedt, en een woonkamer met een eettafel. Daarnaast is het van groot belang dat we een stabiele internet verbinding tot onze beschikking hebben.

Nou is er op internet heel wat te vinden. Bijvoorbeeld Airbnb.com, VRBO en zo meer maar de prijzen zijn daar nogal hoog. Helemaal als je voor langere tijd weg wilt, een auto wilt huren, en ook nog leuke dingen wil doen.

Ik vroeg mij af of hier iemand is met een gouden tip voor het huren van een appartement of huis met bovenstaande eisen, tegen een goede prijs. Jaja...heel veeleisend :)

Ik hoor graag van jullie!

corrus
17-07-13, 12:19
Indien je gaat reizen onder het VWP (Visum Waiver Program) kun je uiterlijk 3 maanden verblijven in de Verenigde Staten.
Wil je langer zal je een visum moeten aanvragen.
Je hebt hoe dan ook een L1/L2 visum nodig... Zonder deze is het niet toegestaan om enigerlei arbeid te verrichten in de VS.
Dan pas na het ontvangen van het visum zou je een "Green Card" kunnen aanvragen.
En met voornoemde Visums zijn ze zeker niet scheutig... zo moet je bijv. een investering in de VS hebben.

Mattie
17-07-13, 13:25
Ik denk dat Arjen bedoelt dat hij niet werkt in florida maar dat hij in forida werkt aan zijn baan in NL als je snapt wat ik bedoel?

Net zo iets als dat je tijdens je vakantie even wat vragen van collega's beantwoord dat is ook "werken" naar niet het werk dat ze met een visum bedoelen (denk ik)

Wat is trouwens je budget?

robisjo
17-07-13, 13:30
@corrus;
Ligt eraan wat van werk je doet.
Als je ICT'er bent en je doet je werk in Nederland vanuit de VS denk ik niet dat ze daar achter komen dat je dat doet.
Helemaal als je een SSH proxy gebruikt in Nederland komen ze er al helemaal niet achter wat van verkeer over het internet gaat.

Maar of het echt mag hoor je mij niet zeggen:D

corrus
17-07-13, 13:36
Samen met mijn vriendin wil ik 7 maanden op reis, waarvan 2 maanden rondom Miami.
Omdat ik eigen baas ben van een kleine onderneming is het de bedoeling dat we in de 2 maanden ook gewoon aan het werk gaan.
We zijn dus op zoek naar een gemeubileerd huis, appartement, of vergelijkbaar waar we zowel kunnen wonen als werken.
Ik denk dat Arjen bedoelt dat hij niet werkt in Florida maar dat hij in Florida werkt aan zijn baan in NL als je snapt wat ik bedoel?Dat schrijft ie anders niet.
Net zo iets als dat je tijdens je vakantie even wat vragen van collega's beantwoord dat is ook "werken" naar niet het werk dat ze met een visum bedoelen (denk ik)Tja... ik vind het allemaal best, ik gaf alleen maar een advies. (7 maanden verblijven kan sowieso niet, daar heb je in ieder geval een visum voor nodig en die krijg je niet zomaar).

ArjenKramer
17-07-13, 15:42
Bedankt voor de reacties en ook het advies Ik zal mezelf iets duidelijker toelichten. Mattie heeft gelijk. Mijn werk is via internet te doen. De werkzaamheden zullen dus exact hetzelfde zijn in Nederland. Bedrijf blijft in Nederland. Alleen zijn we op een andere lokatie. De bedoeling is om na 2 maanden weer verder te gaan ( ander land ) dus met de visums komen we niet in de knoop.

Met betrekking tot budget. Dat vind ik h heel moeilijk. Ik heb al een aantal dingen voorbij zien komen in Ft Lauderdale voor rond de €1300 per maand. Dat is me eigenlijk net wat te veel. Het zou ideaal zijn als we met €1000 per maand een gemeubileerd appartement kunnen vinden met een slaapkamer, keuken en woonkamer met tafel ( om aan te werken )

Ik kijk uit naar jullie ideeen

Ebelix
17-07-13, 20:15
Laat je niet afschrikken door de prijzen op internet. Ga met de eigenaren van de appartementen, town homes of villa's in conclaaf. Sommige vinden het fijn om voor een langere periode hun bezit te verhuren tegen lagere prijzen dan op website, pagina staat vermeld. Of je de eur. 1000 per maand ka halen is een 2e maar je kan een poging wagen.

Michael66
17-07-13, 21:39
Als je in de periode november-april gaat, dan is er vaak weinig over de prijs te onderhandelen. Dat zijn daar juist de drukste maanden, waarin vele Amerikanen en Canadezen "overwinteren" in het warme(re) zuiden van Florida.
Ga je in de periode mei-oktober, dan is het een ander verhaal. Veel leegstand en verhuurders zullen je graag voor een langeren periode willen huisvesten, ook tegen een onderhandelbare prijs.

E.e.a. hangt uiteraard ook weer af van de locatie waar je wilt huren. Miami Beach is natuurlijk veel duurder dan bijv. Davie, Plantation of andere locaties iets boven Miami en wat landinwaarts.

Succes met je zoektocht!

wehave
18-07-13, 19:29
De prijzen zijn toch duurder tijdens de zomer maanden?
Ik zie dat wel staan ten minste als ik kijk bij de prijzen.

Michael66
18-07-13, 20:04
Waar zie je welke prijzen staan?
En ten opzichte van wat/wanneer zijn ze hoger?

wehave
19-07-13, 01:23
Jij zegt dat het drukker is van november tot april en dus minder leegstand en dus duurder.
Als ik een willekeurige villa bekijk zijn de prijzen altijd duurder tijdens de zomer.

Michael66
19-07-13, 03:50
Hmmm, vreemd. De eerste beste woning die ik op Homeaway.com open geeft als duurste periode nov t/m april.
Let wel, we hebben het hier over zuidoost Florida: Miami. Ft Lauderdale en omgeving.
En niet over een villa, maar een condo, want dat is waar ArjenKramer naar vraagt.

http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p341592#rates
En deze: http://www.homeaway.nl/vakantiewoning/p900578#rates

Orangecowgirl
19-07-13, 14:36
Heb even hier in de buurt gekeken en de prijzen zijn inderdaad hoger in de winter. Vreemd genoeg zijn condo's moeilijker te vinden dan villa's. Misschien dat je met de grotere huizen met meerdere slaapkamers meer geluk hebt. Gezinnen zullen in die tijd van het jaar niet veel op vakantie gaan omdat de kinderen naar school moeten. Wie weet kunnen jullie iets vinden wat tegen een goede prijs gehuurd kan worden omdat een lage huur nog altijd beter is dan leegstand.