PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Schrijfschaap: Orlando, 23 juli-4 augustus 2013



Schrijfschaap
14-07-13, 21:38
Nog iets meer dan een week en dan vertrekken we naar Orlando. Het blog is er al klaar voor!

http://defamilievandijk.wordpress.com

Vul in de rechterbalk je mailadres in om ons te volgen :)

2theUSA
16-07-13, 21:36
Lekker hoor! Ik heb mij aangemeld!

mineke
16-07-13, 22:26
Ik heb me net ook aangemeld om jullie te gaan volgen.
Alvast heel veel plezier/
grtjes Mineke

Esther2013
16-07-13, 23:08
Ik ook! Fijne vakantie en we will follow!

lvfl
18-07-13, 15:21
Mooie header bovenaan je blog!

Schrijfschaap
22-07-13, 11:49
Bedankt voor jullie leuke reacties! Morgen is het dan eindelijk zover. Er staat een nieuw blogje online.
@lvfl Dank! De header is van Disney zelf, ga hem aanpassen als we zelf leuke foto's hebben gemaakt daar

captain-oats
23-07-13, 10:38
Mooie en verzorgde blog, ik ga jullie volgen! Goede reis en heel veel plezier! :)

Schrijfschaap
24-07-13, 16:42
Wij zijn veilig aangekomen en de eerste blog staat inmiddels online, inclusief een hoop foto's!
Het is hier nu bijna 11 uur 's ochtends, dus tijd om erop uit te gaan!

Victoria
24-07-13, 22:22
Veel plezier vandaag! Ga jullie zeker volgen! Je schrijft leuk! Fijne vakantie verder!!

FloridaVerslaafde
25-07-13, 00:55
Ook ik ben in de volgbus ingestapt. Leuk !

Veel plezier in Florida !!

:cool:

Schrijfschaap
26-07-13, 04:03
Leuk dat jullie ons allemaal volgen!

Vandaag zijn we naar Aquatica geweest. Even noodweer gehad, maar verder prima, echt ontzettend leuk. De blog van gisteren (boodschappen en SeaWorld) staat inmiddels online, de blog van vandaag komt later. Morgen is het namelijk mijn verjaardag en gaan we naar Discovery Cove!

anjavromans
26-07-13, 14:29
Wat een leuk verslag.. en tja.. als je voor de eerste keer in publix in loopt zal je wel je ogen uitkijken..hahahaha Hele mooie fotos ook van Seaworld. Nog veel plezier, ik geniet mee. Anja

Cindy1969
28-07-13, 12:11
Oh ik volg jullie ook, leuke blog! Heb af en toe moeite om de link te leggen tussen blog en Florida Forum naam, maar jij bent dit dus :D

Schrijfschaap
29-07-13, 17:20
Pfoeh, wat kan een reisverslag veel werk zijn! Helemaal als je zulke lange dagen maakt dat je er eigenlijk geen zin meer in hebt. Maar ik houd vol, want de reacties zijn heel leuk en het blijft leuk om te doen. Tot eergisteren is het bijgewerkt, misschien dat ik vanmiddag gisteren (Epcot) nog kan doen. We gaan nu ev en boodschappen doen.
Leuk dat jullie ons volgen.

Schrijfschaap
04-08-13, 14:52
Helaas vliegen wij vanmiddag alweer naar huis. Het was een fantastische vakantie!
Het reisverslag is nog niet helemaal up to date, maar dat zal ik eenmaal thuis zo snel mogelijk bijwerken.
Iedereen heel erg bedankt voor al die leuke reacties!

anjavromans
08-08-13, 12:40
Welcome thuis.. jullie zijn al een paar dagen thuis en ik hoop al wat uitgeslapen.. Ik heb echt genoten van jullie foto's en blog. Bedankt

Moolenschotjes
08-08-13, 14:32
Jullie hebben een mooie reis en hebben met veel plezier meegelezen.

Schrijfschaap
10-08-13, 00:10
Bedankt! Het was leuk om bij te houden. Ik moet nog twee dagen bloggen, maar heb deze week voornamelijk veel uitgerust. Maar ik ga ze nog wel schrijven, uiterlijk volgende week staan de laatste verslagen online.
Het was een geweldige vakantie, jammer om weer thuis te zijn, maar we hebben echt genoten.