PDA

Bekijk Volledige Versie : Zoological Wildlife Foundation, Miami



Syllie
14-07-13, 17:09
Goedemiddag,

Wij zijn onze trip naar Miami aan het uitstippelen en nu kwam ik online de Zoological Wildlife Foundation tegen http://zoologicalwildlifefoundation.com/. Een park waar je een rondleiding krijgt tussen de wilde dieren en de mogelijkheid hebt om er mee op de foto te gaan.
Ik zocht op dit forum naar ervaringen maar heb ze niet kunnen vinden. Heb wel een aantal recensies gelezen op Tripadvisor maar ben toch benieuwd of iemand van dit forum er is geweest.

Mijn vragen zijn:
- Wat vonden jullie ervan en voor welke tour hebben jullie gekozen (en beviel dat?)
- Is het goed te bereiken met de auto?
- Kan je er eventueel met het openbaar vervoer komen?
- Zijn er nog tips/dingen waar ik rekening mee moet houden wanneer we hier heen willen gaan?

Wij twijfelen nog voor hoeveel dagen we een auto willen gaan huren, als we hier met de auto heen willen/moeten dan kunnen we daar rekening mee houden in de planning.

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Orangecowgirl
15-07-13, 14:05
Heb er even naar gekeken maar wauw, dat zijn nog eens prijzen zeg!

Wat ik kan vinden komt er geen openbaar vervoer in de buurt maar ik ga zelf nooit met de bus dus ben geen expert met routes plannen. Met de auto lijkt het me makkelijk te doen. Ligt eraan waar je hotel is maar zo te zien kan je de turnpike richting Homestead nemen en dan de afslag voor de zoo nemen.

Wat zijn jullie plannen trouwens? Je wilt een auto voor maar een paar dagen huren? Wat gaan jullie de rest van de reis doen? Ik zou hier echt niet zonder m'n auto kunnen. De paar dagen dat m'n man mijn auto moest nemen omdat er iets mis was met zijn eigen auto kon ik niet naar de winkel, niet naar de speeltuin, niet naar sport, niet naar de Y...dat soort dagen zijn altijd lastig.

Syllie
15-07-13, 18:50
Ja, het is inderdaad aan de dure kant. Daarom ben ik ook heel benieuwd naar ervaringen. We zijn in 2011 in Orlando geweest en hebben daar aardig wat geld uitgegeven aan de Discovery Cove maar had dat ook echt niet willen missen... Vandaar dat ik hier nu nog ook beetje over twijfel.

We zijn 7 dagen (na aftrek vliegreis) in Miami. Het idee is om de eerste paar dagen zonder auto te doen en een beetje de omgeving te verkennen, zo'n sightseeing bus/boot te pakken en dan halverwege de week een auto te huren. Onder andere om naar de Everglades te gaan. Het hotel is aan Collins Avenue met een bushalte voor de deur dus vandaar dat ik benieuwd ben naar het openbaar vervoer :-)

Ebelix
15-07-13, 19:24
Als je veel tijd kwijt wil zijn moet je het openbaar vervoer pakken. Sluit bijna niet op elkaar aan. Huur voor de 3 dagen extra toch een auto en je bent veel vrijer in je doen en laten. Parkeren is prijzig op de gehele vakantie maakt dat ook niet uit.