PDA

Bekijk Volledige Versie : Glutenvrij eten in Orlando



Boontje
11-07-13, 22:36
Heeft iemand ervaring met glutenvrij eten in Orlando, en dan voornamelijk universal studios, Islands of adventure en seaworld? Ik kan op de sites niet specifiek de menukaarten vinden, dus ook niet echt goed uitzoeken wat nu precies waar glutenvrij is. ( het gaat om mijn zoon van dan 9, dus frietjes zijn dan ook erg belangrijk.....):rolleyes:

Michael66
11-07-13, 23:18
Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee. Wel allerlei info over gezien in mijn continue zoektocht naar info over Florida ;)

Universal heeft er een pagina op hun website over volgeschreven:
https://www.universalorlando.com/Resort-Information/Food-Allergies.aspx
Je kunt de menu's online inzien en lezen hoe je eigen voedsel kunt meenemen als je aangeeft dat je bepaalde voedsel-beperkingen hebt.

Ook een blogpost met info over "Eating Gluten free" in Univesal Orlando: http://www.palmtreesandglutenfree.com/2011/09/gluten-free-at-universal-studios-and.html
Is wel al van 2 jaar terug, en de menu's en mogelijkheden zijn in die tijd uiteraard wel wat veranderd.
Menu's:http://www.universalyouthprograms.com/pdf/forms/Meals_Food_Guide_Uni_Dollars/Meals_Food_Dietary_Food_Guide.pdf

Boontje
12-07-13, 12:22
Bedankt voor deze tip, ik neem zowiezo eigen eten en snacks mee, want ook op de vlucht is niet gegarandeerd dat alles allergeen vrij is...... We zijn het inmiddels gewend, het is alleen even zoeken. Toen we vier jaar geleden gingen had hij deze allergieën niet, toen was het een stuk gemakkelijker! Maar dat zal de pret er niet minder om maken!;)

A.Hofman
12-07-13, 14:34
Ik heb bij de Walmart glutenvrije wraps zien liggen, kan je zelf iets lekkers mee maken en meenemen naar de parken. Maar ze hebben nog veel meer..

http://www.walmart.com/search/search-ng.do?tab_value=all&search_query=glutenfree&search_constraint=976759&Find=Find&pref_store=1104&ss=false&ic=16_0

corrus
12-07-13, 23:06