PDA

Bekijk Volledige Versie : [Reisblog] Meebie: Van Miami tot Orlando, augustus 2013



Meebie
09-07-13, 15:25
Pas voor de tweede keer in mijn leven ga ik een blog bijhouden. Geen idee of me dit gaat lukken, hangt ook van de internet-bereikbaarheid af en of dat een beetje lukt met een iPad, aangezien ik geen laptop meeneem. Maar ik ga het proberen. Mijn planning staat al onder het voorstel-item en op mijn blog (zie onderschrift). Alle tips zijn welkom voor ons als Florida-groentjes.

Meebie
02-08-13, 04:29
Eindelijk is onze vakantie begonnen. Het blog over dag 1 (reisdag) en dag 2 zijn geplaatst..

Meebie
03-08-13, 05:15
Morgen reizen we naar Key West.. Eens kijken of we daar de verkregen tips kunnen gebruiken... Het verslag over dag 3 staat er op ieder geval... THE Rusty Pelican is ons goed bevallen, goede tip!

Meebie
05-08-13, 15:18
Voor ons is dag 6 begonnen. Mijn blog is bijgewerkt tot en met dag 5.. O ja, gisteren heb ik dolfijnen gezien!

Moolenschotjes
06-08-13, 22:22
We zien je post pas nu en gaan meelezen...

Lannie
07-08-13, 15:57
Leuk verslag. Ook ik lees vanuit zonnig Key West mee!

anjavromans
08-08-13, 12:05
Wat een leuk verslag.. en die foto van die kat!! Leuk!! Ik zou niet naar dat huis gaan voor de schrijver maar voor de katten die er rond lopen..hahahahaha Ik had er al over gehoord en op TLC tv een filmpje van gezien. Ik ga jullie nu verder volgen.. Nog veel plezier!!

Moolenschotjes
08-08-13, 14:40
Zijn benieuwd of jullie nog bij Yucatan zijn gaan eten...

Zenp
13-08-13, 11:56
Leuk om jullie verslag te lezen!

Meebie
16-08-13, 13:48
Leuk al die mensen die het blog lezen, helaas kan ik op de een of andere manier zelf niet reageren op mijn blog.. Dus bij deze dank jullie wel voor de leuke reacties. Wij zijn ook voor de katten daarheen gegaan Anja en volgens mij waren we niet de enige...
We zijn niet bij Yucatan wezen eten, wel natuurlijk dankzij de tips op het forum bij de Outback natuurlijk en bij Pinocchio een ijsje gehaald. Nu koken we ook zelf en doen we wat we tegenkomen.

Njit
16-08-13, 14:34
Wij zijn er destijds ook voor de katten heengeweest: http://wp.me/p1gnAC-8M

Meebie
19-08-13, 14:46
Leuke blog Njit, heb het deels gelezen, de rest even gebookmarkt voor na de vakantie..

Ik zit met mijn blog inmiddels al op dag 18, over een week zal ik weer aan het werk zijn dus nog even genieten...

anjavromans
28-08-13, 12:26
Wat een geweldige leuke blog, leuk geschreven en leuke foto's!!!

Mushu
29-08-13, 19:35
Net je blog helemaal gelezen, inderdaad prettig geschreven en heerlijk meegenieten met jullie in de parken! Maar ik wil als echte WDW fan nog wel wat kwijt over Dinorama in AK. Ik had hetzelfde gevoel toen ik er voor het eerst doorheen liep. Dat kan toch niet van de hand van Disney zijn.... Maar na meerdere bezoeken en wat achtergrond info blijkt het juist een heel rijk gethematiseerd gedeelte met een heel verhaal er achter. Lees deze link maar eens: http://land.allears.net/blogs/jackspence/2009/08/chester_and_hesters_dinorama.html En dat is nog maar een deel van het verhaal lees het blog van deze link en je weet nog meer: http://land.allears.net/blogs/jackspence/2012/10/dinoland_usa_and_restaurantosa.html. Je zou bijna in het verhaal gaan geloven! Het leukst is om nu terug te gaan naar AK en al deze dingen te bekijken. Met deze achtergrond blijven de attracties van Dinorama natuurlijk hetzelfde (echte kermisattracties) maar de sfeer veranderd er enorm door.

Njit
29-08-13, 19:42
Leuk verhaal wat erachter zit. Maar jammer dat bijna niemand het zo ervaart..

Meebie
06-09-13, 18:22
Het blog is met wat vertraging door een fikse griep nu helemaal af. Dat achtergrondverhaal maakt Dinorama inderdaad leuker, maar toch mede doordat ik de whirlachtbaan uiterst onaangenaam (lees niet soepel) vond zal dat niet mijn favoriete onderdeel worden. Maar ooit kom ik er terug en dan neem ik deze achtergrond wel mee. Bedankt voor het meelezen, ik ben zelf ook gek op reisblogs dus ik blij vrolijk lezen en vind het leuk dat mijn blog daar ook onderdeel van is..