PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Orangecowgirl



Orangecowgirl
09-07-13, 14:09
Hallo allemaal,

Op een ander Amerika forum stond een berichtje over dit forum en het leek me leuk om lid te worden. We wonen sinds eind oktober 2012 in zuid Florida en het is hier prachtig. Ik heb nog steeds een beetje het gevoel of ik op vakantie ben :D

sonja
09-07-13, 18:49
Welkom op dit forum. Lucky you om in Florida te kunnen wonen, ik denk dat heel wat forummers met je zouden willen ruilen :rolleyes:.
Dat vakantiegevoel kan ik me helemaal voorstellen. Hoe ben je in zuid Florida terecht gekomen, waar woon je, werk je, ben je er alleen, met je gezin, kortom vertel ...

Orangecowgirl
09-07-13, 18:59
M'n man is Amerikaans en werkt voor de DoD, vandaar dat we naar Florida zijn verhuisd. We hebben 4 kinderen tussen de 15 maanden en 12 jaar en ik ben thuisblijfmoeder terwijl ik m'n Bachelor's doe voor Early Childhood Education.

sonja
10-07-13, 09:09
Oei, dan heb je je handen vol, lijkt me, super dat je je Bachelors doet. Misschien heb je, als inwoner, nog leuke tips over Florida.

chalesa
17-07-13, 17:42
O, wat lijkt het me gaaf om daar te wonen! En wat ben je aktief! Je handen vol aan je kinderen en dan ook nog je Bachelors doen! Petje af hoor!
Maar mis je Nederland toch niet een beetje?

Orangecowgirl
18-07-13, 14:37
Ik mis m'n familie en vrienden natuurlijk nog steeds en sommige dingen zoals makkelijk naar de winkels kunnen lopen en goed openbaar vervoer. En stroopwafels, lekkere kaas, lekker brood, patat, enz.

Maar de kans dat we terug gaan is heel klein. De basis in Schinnen heeft zo goed als nooit banen op het niveau van m'n man.

Tans4USA
18-07-13, 20:19
Ik mis m'n familie en vrienden natuurlijk nog steeds en sommige dingen zoals makkelijk naar de winkels kunnen lopen en goed openbaar vervoer. En stroopwafels, lekkere kaas, lekker brood, patat, enz.



Wow, fijn zeg in Florida wonen, een droom van velen hier op het forum.
Alleen dat je patat mist in Amerika, snap ik niet helemaal :rolleyes: