PDA

Bekijk Volledige Versie : [Video] Orlando vakantie 2013



lvfl
07-07-13, 22:00
Dag iedereen,

Onze reis (mei 2013) zit er ondertussen al weer even op en de heimwee ebt maar niet weg.
We hebben al onze foto's en filmpjes gebundeld in een video die ons hopelijk nog lang laat nagenieten! :o

Als je alles zo na elkaar ziet voorbijkomen, realiseer je je pas hoe magisch die momenten samen zijn...

Wie graag even meekijkt: https://vimeo.com/69840933

Veel kijkplezier!!!

Groetjes,

jarjarbinks
07-07-13, 22:51
Heel mooi filmpje, zullen de jongens later zeker weten te waarderen. Met plezier gekeken.

de jantjes
07-07-13, 22:59
Chapeau !! Dit is een geweldig filmpje ....Happy Familie

groetjes

Mushu
08-07-13, 00:10
Ik heb met een big smile het filmpje bekeken. Heel leuk.

FRNCS
08-07-13, 09:37
Heel leuk en mooi filmpje! Heb ervan genoten!!

Ilse_
08-07-13, 18:36
Wat een prachtige herinnering !!!

Ritchie
09-07-13, 11:27
BAH !!!!! ;)
Wat gruwelijk mooi filmpje !!!!! :) Die muziek !!! echt heel erg goed gedaan.
Maar heb ik toch een vraagje, hoe heb je dat gedaan met die titels, en met wel programma ?

Echt ik heb genoten !!!

natalie
09-07-13, 17:48
Echt heel leuk gedaan!
Heb genoten!

tomenvalesca
09-07-13, 18:31
moooooi! en wat geweldig om je jongetjes zo lief bij elkaar te zien, heb er echt van genoten, alsook van je blog!

Esther2013
09-07-13, 21:13
Geweldig leuk filmpje en wat een fantastisch enthousiaste kids hebben jullie!
TOP!!!

lvfl
09-07-13, 22:10
Bedankt iedereen!
Leuke reacties allemaal!!! Doet deugd om te lezen!

Nu mijn 'werk' erop zit, kan ik terug wat andere blogs beginnen lezen :rolleyes:
Heb heel wat bij te lezen :p

@Ritchie: ik heb het filmpje met Imovie van Apple gemaakt. Daar zitten standaard achtergronden in waar je een tekst kan opzetten. Superprogramma! Ik ken niets van videobewerking, maar het wijst gewoon zichzelf uit.

bye bye

ferret
09-07-13, 23:59
Geweldig gedaan. Ik heb er erg van genoten. Bedankt voor het delen.

belgske
10-07-13, 21:59
Mooi... heel mooi.... zal nog dikwijls met plezier bekeken worden. Dit zijn onbetaalbare momenten

José
11-07-13, 08:44
Supergoed gedaan :up: en heel erg leuk om te zien! vooral die stralende lach van de boys!

anjavromans
07-08-13, 09:14
Wat een mooi filmpje, ik zat al met open mond te kijken bij het begin en op het einde had ik een doekje nodig..hahhahaha wat geweldig.. echt leuk in elkaar gezet.. mijn tenen krullen nog na.. super!

laanvdj
07-08-13, 09:28
��Chapeau!

Moolenschotjes
07-08-13, 10:18
Wat een super gaaf filmpje hebben jullie gemaakt. Ziet er top uit en de boys zullen hiervan nog lang kunnen genieten.
Heb echt zitten genieten van jullie vakantie samenvatting.

Bieg
31-08-13, 09:31
Wat een leuk en herkenbaar filmpje hebben jullie gemaakt! Ik heb bij sommige stukjes met kippenvel en een brok in mijn keel gekregen :). Jullie kinderen hebben zichtbaar genoten en zullen later beseffen hoe bevoorrecht ze zijn geweest om zo'n reis te hebben gemaakt (dat zeg ik ook altijd tegen die van ons...)!

buurea
31-08-13, 21:56
Geweldig! Onze eigen reizen naar Disney kwamen weer helemaal boven al is jullie film wel fantastisch!

lvfl
01-09-13, 14:26
Wat leuk dat jullie allemaal kijken!
Hoeveel moeite de blog en het filmpje ook gekost hebben, ik ben toch zo blij dat we die hebben.
Nu de Disney- en vakantieblues hard beginnen toe te slaan, kunnen we weer wat opkikkeren door de leuke herinneringen...
:cool:

rotarynette
01-09-13, 16:28
Wat een geweldig filmpje!Wat hebben jullie genoten....

Fam.Didam
04-04-14, 22:15
Wow helemaal geweldig zeg! En wat een heerlijke binkies! Hoe oud zijn ze? Wij hopen zoiets ook mee te mogen maken met onze meiden volgend jaar!

madagat
05-04-14, 18:02
Super gedaan. Was echt genieten :)

lvfl
14-04-14, 00:25
En wat een heerlijke binkies! Hoe oud zijn ze?

Thx!!! Ze waren toen 6 en 2,5 jaar. Ondertussen al een jaar verder, maar nog steeds big smiles :D
Het filmpje brengt zo'n leuke herinneringen naar boven... Blij dat jullie op het forum hier ook nog steeds meekijken!

Ik wens jullie allen een supervakantie toe!!!

kyra77
15-04-14, 11:10
Thx!!! Ze waren toen 6 en 2,5 jaar. Ondertussen al een jaar verder, maar nog steeds big smiles :D
Het filmpje brengt zo'n leuke herinneringen naar boven... Blij dat jullie op het forum hier ook nog steeds meekijken!

Ik wens jullie allen een supervakantie toe!!!

Zojuist voor het eerst het filmpje gekeken, wauwww wat mooi, bijzonder en ontroerend! Wij gaan dit jaar met onze dochter voor het eerst. Wie weet lukt het ons ook om een filmpje te maken. Wij zullen dit filmpje zeker laten zien aan haar dan heeft ze er een goed beeld van. Dank jullie wel voor het delen echt super!!!