PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Meebie



Meebie
06-07-13, 00:04
Hallo allemaal,
Mijn naam is Marleen, maar ik wordt ook vaak Meebie genoemd. In het verleden ben ik al actief geweest op het orlandofans forum en daar ken is sommige mensen van, maar gezien mijn op handen zijnde vakantie naar Florida begin ik me in te lezen en ja dan kwam ik via een weblog wat ik volgde hier terecht. Binnenkort vertrek ik, na drie jaar plannen te hebben gemaakt, dan eindelijk naar Florida. Erg veel zin in en ik heb mijn blog dan ook alweer opgestart.. Natuurlijk ben ik druk bezig al die tips te lezen, maar ik merk vooral met veel plezier de reisverslagen te lezen.. mijn dank voor de voorpret...

Ritchie
06-07-13, 11:09
Veel plezier hier, dit forum biedt inderdaad veel meer dan de door jouw genoemde. En overigens vind ik het hier ook stukke gezelliger :) (mijn mening)
Tips zal je hier meer dan genoeg vinden, veel succes, en zeker met de voorpret.

trails
06-07-13, 11:59
Welkom hier Marleen. Lekker hoor, 3 jaar plannen! Wij plannen normaal ook zo ruim 2 jaar van te voren al, we zijn nu zelfs al voor 2016 aan het plannen en uitzoeken :), je hoeft maar een hobby te hebben!
Wanneer ga je en heb je een reisschema/blog wat we kunnen bekijken?
Veel plezier en alvast een fijne vakantie!

Meebie
09-07-13, 15:19
Dank je wel. Ik ga een blog doen (zal het ook bij reisverhalen zetten) en mijn globale plabnning (wij houden ons nooit helemaal in de planning, we weten de dingen die we in ieder geval willen doen)

Dag 1 - Vertrek rond middaguur vanaf Schiphol, tussenstop in Wahington en rond 20u30 landen we op Miami. Na het ophalen van de auto en het inchecken in het hotel (Deauville) zullen we meteen gaan slapen denk ik
Dag 2 - Bijkomen en Miami Beach verkennen
Dag 3 - Andere delen van Miami bekijken (wat zijn must-do's?)
Dag 4 - Reis naar Key West (tips voor tussenstops?) (Double Tree Key West)
Dag 5 - Key West en 's avonds een dolphin/snorkel/zonsondergang tour (iemand ervaringen met Fury Cat?)
Dag 6 - Door de Everglades naar Fort Myers. We hopen een airboattour te kunnen doen en wat tussenstop te kunnen maken op mooie punten. (Outrigger)
Dag 7 - We reizen verder naar Tampa en willen tussendoor een mooi strand bezoeken. (Doubletree Tampa)
Dag 8 - Bush Gardens
Dag 9 - Naar Orlando, We checken in bij het appartement, doen boodschappen etc.
Dag 10 - Sea World
Dag 11 - Island of Adventures
Dag 12 - Rustdag
Dag 13 - Magic Kingdom
Dag 14 - Universal
Dag 15 - Rustdag
Dag 16 - Animal Kingdom
Dag 17 - Sea World
Dag 18 - Rustdag
Dag 19 - Disney Studio's
Dag 20 - Island of Adventures
Dag 21 - Rustdag
Dag 22 - Epcot
Dag 23 - Inpakken en langs wat laatste winkels. Om 14u15 vertrekt ons vliegtuig vanuit Orlando
Dag 24 - Thuis uitrusten.....

Een druk programma, maar we zullen op de rustdagen de malls wel kunnen bezoeken en uitrusten doen we wel weer zodra we terug zijn. In de pretparken spreekt het vanzelf. We zitten alleen te dubben over het eten, wat neem je mee naast een flesje water? is een kluisje huren een goede zet? En zo'n exprespas in Universal? Waar kunnen we het beste gaan eten in de parken en wat moet je reserveren? Qua kosten zullen we soms keuzes moeten maken maar we zullen ook niet beknibbelen op elke dollar.. Nu we vliegtickets, accommodatie, autohuur en pretparktickets hebben gekocht hebben we in ieder geval de grootste hap gehad.

Moolenschotjes
01-08-13, 14:07
Meebie schreef: Dag 4 - Reis naar Key West (tips voor tussenstops?) (Double Tree Key West)


Stop onderweg naar Key West even bij Islamorda Bay - is geweldig daar, net een paradijs!
Zie ons bezoek: http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/islamorada-key-west.html (http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/islamorada-key-west.html)

Succes en veel plezier met plannen. Wij hebben een RoadBoak gemaakt welke we onderweg als een soort handleiding gebruikten.
Wellicht staat er informatie in voor jullie vakantie. Deze is te downloaden: Link (http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/roadbook-florida.html)