PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisblog Chalesa: 04-09 t/m 20-09



chalesa
04-07-13, 13:20
Hallo forummers,

Mijn man Richard, en ik Lenie, gaan vanaf 4 september Florida onveilig maken.
Hier ga ik een blog van bijhouden te vinden op : www.leuntjeenries.blogspot.com (http://www.leuntjeenries.blogspot.com) en ons blog heet: Hoera, we gaan naar Florida part 2
In 2010 heb ik ook een blog bijgehouden en ik vond het erg leuk om te doen. Hopelijk komen jullie ook eens kijken hoe het ons daar vergaat.
Groetjes, Lenie

Esther2013
04-07-13, 20:04
Hi Lenie, ik wil je wel volgen hoor, want ik kan enorm genieten van al die reisverslagen, maar ik zie volgens mij geen Volgen knopje in je blog? Dit kun je aanpassen bij Toevoegen gadget, Volgers of Email submit.

Ook ben ik benieuwd wat jullie plannen zijn als je er eenmaal bent, misschien doen andere mensen dan nog ideeën op.

Wij gaan over 3 weken en houden ook een blog bij.

veel plezier met de voorpret!

chalesa
05-07-13, 00:10
Hoi Esther,
Leuk dat je me wilt volgen. Ik ben niet geheel thuis in het bijhouden van een blog. Het is drie jaar geleden dat ik mijn vorige blog heb gemaakt en er is nogal het een en ander veranderd volgens mij. Of het is allemaal wat weggezakt. Ik heb gedaan wat je zei. Bij toevoegen gadget heb ik volgers en Email submit aangeklikt. Zou je nog even willen proberen of het nu wel lukt om mij te volgen? Ik hoor het wel van je. Ik ga jou ook zeker volgen! Gezellig!! Groetjes, Lenie

Esther2013
05-07-13, 08:54
Ja hoor! Helemaal gelukt! Succes met het bloggen en ik heb me aangemeld!