PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Peterc: Atlanta - Florida - Atlanta, sept 2013



Peterc
02-07-13, 10:55
Hallo Allemaal,

Hieronder ons reisschema,van wat we gepland hebben.

- 1 september | aankomst in Atlanta met een eerste overnachting, waarna we in de ochtend de auto ophalen en richting Orlando rijden.
- 2 september | Aankomst in onze Townhouse in Kissimee. (Regal Oaks)
- 3 september | Bezoek pretparken/omgeving (Disney, Universal, enz)
- 4 september | Bezoek pretparken/omgeving (Disney, Universal, enz)
- 5 september | Bezoek pretparken/omgeving (Disney, Universal, enz)
- 6 september | Bezoek pretparken/omgeving (Disney, Universal, enz)
- 7 september | Bezoek pretparken/omgeving (Disney, Universal, enz)
- 8 september | Vertrek naar West Palm Beach alwaar we 2 dagen blijven en de buurt gaan verkennen incl Miami.
- 9 september | Palm Beach / Miami
- 10 september | Vertrek richting de Everglades (bezoek Billy's swamp?) en na bezoek aankomst in Tampa.
- 11 september | Bezoek Bush Gardens.
- 12 september | Uitchecken en reis terug naar Atlanta.
- 13 september | In en rond Atlanta.
- 14 september | Auto terugbrengen en Vlucht terug naar Amsterdam.

Ebelix
02-07-13, 12:12
Leuke reis. Wat ik afvraag is waarom je niet vliegt naar Orlando en in Florida je auto huurt. Is goedkoper als de oplossing die je nu hebt en je kan meer tijd besteden in Florida. De autohuur in Florida is aanzienlijk goedkoper dan de autohuur in Georgia.

Peterc
02-07-13, 13:06
Dat heeft te maken met de vlucht, voor ons meer kans in ATL als in Orlando.
Ik heb overigens vergeleken wat betreft autohuur, en kom ongeveer op dezelfde prijs uit.


Leuke reis. Wat ik afvraag is waarom je niet vliegt naar Orlando en in Florida je auto huurt. Is goedkoper als de oplossing die je nu hebt en je kan meer tijd besteden in Florida. De autohuur in Florida is aanzienlijk goedkoper dan de autohuur in Georgia.

Ebelix
04-07-13, 01:56
Ah, een IPBer. Ik had al zo'n vermoeden. Veel plezier en ga lekker genieten.

Wellicht komen we elkaar tegen. Wij vliegen op de eerste met Delta naar Atlanta en dan door naar Orlando.

Peterc
04-07-13, 09:35
Genieten gaan we zeker, daar is geen twijfel aan mogelijk.
misschien komen we elkaar tegen, de wereld is soms zo klein. :-)


Ah, een IPBer. Ik had al zo'n vermoeden. Veel plezier en ga lekker genieten.

Wellicht komen we elkaar tegen. Wij vliegen op de eerste met Delta naar Atlanta en dan door naar Orlando.