PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)



Pagina's : [1] 2

JenR
01-07-13, 23:52
Moderator Michael66: In dit onderwerp kun je allerlei vragen, antwoorden en suggesties plaatsen voor vliegtickets voor het hoogseizoen van 2014 (vertrek- en/of terugkeerdatum in juli / augustus). En dus niet voor de andere maanden, want daar is een ander onderwerp voor beschikbaar: Vliegtickets 2014 (excl. juli/aug) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?15439-Vliegtickets-2014-(excl-juli-aug))

Hallo,

We zijn wat vroeg, want het gaat om tickets voor zomervakantie 2014....
We willen heel graag met ons gezin van 5 personen naar Florida en zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
Wie kan er een schatting geven wat tickets ongeveer per persoon kostten als je gelijk bij beschikbaarheid boekt.
Is het echt zo hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper?
Graag horen we dit!

Groeten Jimke en Rianne

angelique100
02-07-13, 10:13
Het is inderdaad nog (te) vroeg om te boeken, meestal zijn de tickets beschikbaar 330 voor vertrek.
Je geeft aan dat de tickets voor de zomervakantie zijn, ik ga voor het gemak van uit dat je daarmee ook de schoolvakantie zal bedoelen.
De tickets zijn dan helaas een stuk duurder dan alle leuke aanbiedingen die hier regelmatig voorbij komen. Ikzelf begin direct met zoeken zodra de retour datum beschikbaar is (ik boek dus meestal zo vroeg mogelijk). Meer dan 700 euro pp (liefst max 4000 voor ons 6en) wil ik eigenlijk niet betalen en heb ik ook nog niet hoeven betalen. Toch is 700 euro pp wel het bedrag waar je van uit moet gaan als je reist binnen de schoolvakantie. Toevallig had BA dit jaar een topaanbieding (of foutje) en hebben wij en veel forumleden kunnen boeken voor 550 pp. Deze aanbieding was rond de kerst wat ook weer aangeeft dat zo vroeg mogelijk boeken niet altijd de meest voordelige optie is. Het blijft eigenlijk gewoon een gok,...het advies hier is altijd neem een bedrag en zodra je de tickets voorbij ziet komen voor dit bedrag boek dan. Heel regelmatig is het zo dat wanneer je een dag later toch wil gaan boeken de prijzen ineens zijn opgelopen met soms wel honderden euros. Je zou ook omdat je 5 tickets nodig hebt en dan een verschilletje van 100 euro voor jullie direct 500 scheelt diverse alerts kunnen instellen je geeft dan een prijs in en krijgt een melding zodra er tickets beschikbaar zijn voor die prijs. Ook een beetje spelen met de luchthaven kan je veel voordeel opleveren. Wil je vliegen op MIA zou je ook kunnen zoeken op bijvoorbeeld FLL (fort lauderdale). Probeer ook indien mogelijk een beetje flexibel te zoeken dus 3 dagen voor en na je datum. Ook dit kan veel voordeel opleveren. En natuurlijk dit draadje in de gaten houden, hier zal je tegen die tijd ok veel info over prijzen kunnen vinden. Maar voor nu,...nog even geduld :D

angelique100
02-07-13, 22:11
Uit mijn vorige berichtje

Meer dan 700 euro pp (liefst max 4000 voor ons 6en) wil ik eigenlijk niet betalen en heb ik ook nog niet hoeven betalen. Toch is 700 euro pp wel het bedrag waar je van uit moet gaan als je reist binnen de schoolvakantie.

Nee als er iets is dat je niet kunt voorspellen zijn het de vliegtickets wel haha. Je zou wel even het topic hoogseizoen 13 kunnen doornemen daar staat heel veel info in.

hockey
03-07-13, 09:49
Als je doel is om volgend jaar naar Florida te gaan, dan moet je doen wat Angelique zegt : boeken zodra je een tarief ziet wat binnen je budget past.
Ik heb nog nooit meer dan € 550 voor een ticket naar de VS betaald. Zelfs niet naar de Westkust. Dit komt echter doordat dat ik echt dagelijks op diverse forums zit en dus veel aanbiedingen en/of foutjes voorbij zie komen. Ik reis wel in het hoogseizoen, maar ben binnen die schoolvakantie wel flexibel. Ik kan op zaterdag weg, maar ook op dinsdag. En of ik nu naar Miami moet vliegen of naar Fort Myers maakt mij ook niet zo uit. Icelandair had vorig jaar opeens tickets voor € 500 naar Denver. We wilden graag ooit naar Yellowstone en dan moet je niet al te lang nadenken, een eventueel reisschema iets aanpassen en boeken.
Dit jaar waren we niet van plan naar Amerika te gaan, toen kwamen die tarieven van BA opeens langs. Tja, en dan kriebelt het toch wel heel erg, worden de kids gevraagd of ze mee willen en dan wordt er geboekt.
Kijk ook bij luchthavens van vertrek in het buitenland: KLM is bijvoorbeeld soms goedkoper bij vertrek vanaf Antwerpen (en dan met de trein naar Amsterdam). Veel speurwerk kan veel geld opleveren (en zeker zoals in mijn geval met 5 personen)

JanLoots
03-07-13, 14:26
Hoi,
Ook wij gaan in het hoogseizoen...juli 2014. Ik heb hetzelfde topic van 2013 goed doorgelezen en daaruit blijkt toch wel dat Januari/Februari vaak goede maanden zijn om aantrekkelijke prijzen te vinden. Maar inderdaad als je stelt...DIT wil ik uitgeven en vind ik acceptabel en je komt die prijs tegen....dan zou ik boeken. Wij hoeven ook niet perse op een vrijdag/zaterdag te vertrekken dus ik zal goed zoeken en uiteraard hier posten als ik iets gunstigs tegenkom!
Jan

Essie72
11-07-13, 20:41
In 2011 zijn we voor het eerst in Florida geweest met American Estates. Dit jaar doen we West-Amerika met Tioga Tours. Volgend jaar eigenlijk alweer Florida in gedachten, maar nog niet eerder een los ticket en een losse villa geboekt. Dat willen we in 2014 wel eens proberen.

Bij welke ticketaanbieders is het goed/slim om de prijzen in de gaten te houden?

En betaal je bij het boeken van losse tickets meteen het hele bedrag of doe je dat ook in twee termijnen zoals je bij het boeken van een complete vakantie/pakket doet?

Moolenschotjes
04-08-13, 13:53
Wij zijn net terug uit Florida en hebben al besloten om in de zomer van 2014 weer te gaan.
Het is natuurlijk fijn als je tickets kan kopen onder de 600 Euro, maar vaak moet je bij deze aanbiedingen overstappen en ben je lang onderweg vanuit huis naar eindbestemming (vanwege wachttijden op tussen luchthaven) Zelf proberen we altijd een goede balans te maken tussen kosten en benodigde reistijd om op je eindbestemming te komen.

Onze voorkeur is een directe vlucht zonder overstappen. Is veel minder stress, je komt fitter aan en zeker ook fijner voor de kids.
Helaas kost dit vaak wel iets meer dan 600 Euro PP.

Het meest belangrijke is waarschijnlijk een persoonlijk reis budget op te stellen (tickets) en je daar aan te houden.
Terugkijken of er nog iets goedkoper was, heeft vaak geen zin en bederft alleen de voorbereiding pret :-)

verbeek
04-08-13, 14:02
Wij hebben ook besloten om vanaf volgend jaar in de zomervakantie naar Orlando te reizen.
Ons zoontje Bram is schoolplichtig en nu gaan we in de herfstvakantie maar vinden wij te kort.
Zouden laatse drie weken augustus gaan en zullen dus ook alle sites ivm tickets in de gaten houden.

Lelli Kelly
04-08-13, 16:00
@meh1965: wil je met ons delen hoeveel je kwijt was voor de tickets? Wij willen ook in de zomervakantie gaan volgend jaar en ben ook al bezig met een budget. Ik verwacht rond 3500 euro kwijt te zijn aan tickets voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Willen vliegen vanaf Amsterdam naar Tampa.

Moolenschotjes
04-08-13, 16:24
Mag ik vragen Meh1965 bij welke maatschappij je nu tickets gekocht hebt voor juli/augustus 2014?
De meeste grote maatschappijen hebben namelijk nog geen vluchten beschikbaar voor deze periode.

Moolenschotjes
04-08-13, 16:26
Dit jaar vlogen we rechtsreeks met ArkeFly van Amsterdam naar Orlando (Sanford) voor 3200 Euro (4 personen) en hebben daarna Comfort Class geboekt voor 160 Euro extra!
Heeft als voordeel meer ruimte en 35Kg bagage gewicht!

Prijzen 2014 zijn nog niet bekend!

JenR
04-08-13, 16:40
Mogen we vragen waar je geboekt hebt? Is wel lekker dat je nu inderdaad niet alles hoeft te betalen! Dat moet wel als je zelf bij een vliegmaatschappij boekt.
En voor wat voor prijs pp heb je geboekt?

mirretje
06-08-13, 16:54
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op Forum. Mijn naam is Mirjam (zie even voorstellen)
Wij gaan ook volgend jaar naar Florida en hebben afgelopen zaterdag een optie genomen bij
Arke fly. We vliegen 4 juli naar Orlando en gaan terug op 25 juli vanaf Miami. We hebben de comfort class geboekt voor de heen en terugreis en zijn 3658 euro kwijt voor 4 personen. We moeten als het helemaal zeker is een aanbetaling doen en de rest van de reissom 6 wkn voor vertrek betalen.

mirretje
06-08-13, 18:31
Goedkoper is altijd beter! Maar we wilden het liefst een rechtstreekse vlucht. En het is nog een optie we kunnen het nog binnen 10 dagen annuleren.

Moolenschotjes
06-08-13, 22:17
Alles heeft zo zijn voor en nadelen, zeggen wij maar....
Wij wachten nog heel even met de tickets voor Juli/Aug 2014. ArkeFly heeft al wel prijzen gepubliceerd, maar deze zijn vrij hoog! Daarnaast is het bagage gewicht onlangs gewijzigd!
Het vreemde bij deze maatschappij is dat vliegen op Sanford een stuk duurder is dan op Miami, terwijl ze niet rechtsreeks op Miami vliegen, maar altijd een tussen landing maken in Sanford!

wehave
07-08-13, 03:04
@mirretje;
Bij Arkefly moet je toch in 1 keer betalen?

Als ik op de site kijk zie ik "Het is daarnaast niet mogelijk om op een later tijdstip uw betalingsdetails door
te geven, om aan te geven dat u op een later tijdstip wilt betalen of om in
termijnen te betalen."

mirretje
07-08-13, 10:31
Klopt, als je op de site boekt moet je alles in een x betalen.

Dat wilden we liever niet en wij wilden ook een annulerings verzekering erbij. Als je de tickets bij het arke reisbureau boekt
hoef je niet alles te betalen en kan je er een verzekering bij doen. Wij vliegen heen naar orlando en terug van miami die optie heb ik ook niet gezien via de site maar wel bij het reisbureau.

Moolenschotjes
07-08-13, 10:39
Wellicht om te overwegen om een doorlopende reisverzekering met annulering te nemen.
Deze is benodigd omdat ziektekosten verzekering geen volledige dekking heeft in de USE en je waarschijnlijk ook je spulletjes wilt verzekeren voor verlies, schade of diefstal. Daarnaast heb je ook dekking voor eventuele schade en aansprakelijkheid indien er iets voorvalt in de gehuurde villa.

Het is uiteraard maar een suggestie omdat alleen een annuleringsverzekering wellicht niet voldoende is.
Veel plezier met het plannen en vinden van informatie.

mirretje
07-08-13, 10:52
Dank je voor je tip. Het klinkt inderdaad een stuk beter dan alleen een annuleringsverzekering. Ik ga er even naar kijken!!

Brandsmaatje2
13-08-13, 11:12
Hallo forumleden, ook wij zijn op zoek naar gunstige vliegtickets naar Orlando of Tampa. Vertrek rond 1 juli retour rond 18 juli. Het blijkt nu nog lastig en kunnen we alleen nog bij Arke boeken en dat vind ik eigenlijk toch te prijzig zeker omdat je op dit forum ook veel goedkopere prijzen voorbij zie komen. Ik vraag me dan ook wel af of ik daarin meegesleept wordt en de lat niet te hoog leg. Maar ja ik ben een hollander en als het goedkoper kan dan wil ik dat uiteraard ook. Hebben de ervaren Floridareizigers hiervoor nog tips?

JanLoots
13-08-13, 11:27
Dag Brandsmaatje,
Wij willen rond 14-15 juli vertrekken. Uit het vele leeswerk wat ik gedaan heb op het forum moet het mogelijk zijn om rond de 700-750 euro uit te komen. Geduld is een schone zaak. Uit het leeswerk heb ik ook op kunnen maken dat de meest gunstige prijzen in december/januari aangeboden worden. Dan zullen we toe moeten slaan. Ik heb nu zoiets van...als ik 750 euro of minder kan vinden dan boek ik. Ik kijk nu al redelijk vaak op het net wat er aangeboden wordt maar onder 975 euro is er nog niks te vinden. En ja we zijn hollanders he. Maar van de andere kant is het ook eng om zolang te moeten wachten.....maar geduld waordt vaak beloond dus.....!

Ilse_
13-08-13, 13:46
Wij zijn aan het kijken voor tickets vertrek 19/7 heen naar New York ( vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf ) en 12/8 van Miami terug naar huis.

Helaas kunnen we qua prijzen nog niet goed kijken ( zijn nog te vroeg )

Paar weekjes geduld en dan staan ze erop. Ben erg benieuwd waar we op uit gaan komen.

We moeten ook nog een binnenlandse vlucht hebben van New York naar Orlando op 23/7

Ben erg benieuwd waar we op uit gaan komen.

Brandsmaatje2
13-08-13, 16:38
Hoi meh1965,

Jij hebt gelijk hoor! :D

En dat de hoogte van de prijzen in het verleden niet gegarandeerd zijn voor de komend hoogseizoen realiseer ik me zeer zeker.

JanLoots
14-08-13, 12:15
@meh1965 Snap ik hoor dat hou ik ook goed in mijn achterhoofd!!! Maar gezien de economische crisis hier denk ik toch dat er wel wat aanbiedingen zullen gaan volgen!!!

En zoniet kan ik altijd nog de hoofdprijs uitgeven...das dan jammer maar ik ga nu echt nog niet boeken!! Geduld wordt meestal wel beloond.

JanLoots
14-08-13, 15:34
Nu te boeken via Tix.nl tickets naar Miami in juli 2014. Finnair/Iberia Prijs 843,00 p.p. (vertrek vanaf Brussel met overstap in Madrid met redelijk korte overstaptijden)
Geen slechte aanbieding maar ik wacht nog op betere ;-)

kyra77
17-08-13, 14:15
Goed om dit te lezen, we houden net zoals Hockey dus alle sites in de gaten. Bedankt voor de tips.
Ook wij willen van de zomer in het hoogseizoen gaan. Wel gelukkig flexibel gedurende de gehele zomervakantie.

gr Kyr

Brandsmaatje2
17-08-13, 20:02
Net tickets geboekt via site KLM.
Vertrek maandag 30 juni 2014 vanaf Dusseldorf int. via Parijs naar Miami
Terug zondag 20 juli 2014 Miami, Parijs en dan naar Dusseldorf int. ( maandag terug)
Prijs voor vier volwassenen ( kids zijn te oud voor korting) 2613 euro / 653,25 pp

Ik dacht niet gek voor toch wel hoogseizoen. Ik ben er blij mee. Wel slikken dat ik meteen moet betalen maar ja je kunt niet alles hebben. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat vliegen met Air France.

verbeek
17-08-13, 20:36
Ook gezien via ticketspy maar gaan laatse drie weken in augustus 2014 dus nog te vroeg helaas.:cool:

axzel
18-08-13, 13:38
Zo heel goedkoop vind ik het eigenlijk niet voor het hoogseizoen. Ruim 650 euro p.p. dat moet toch echt wel iets lager kunnen!

Brandsmaatje2
18-08-13, 14:03
Zo heel goedkoop vind ik het eigenlijk niet voor het hoogseizoen. Ruim 650 euro p.p. dat moet toch echt wel iets lager kunnen!
Even voor de duidelijkheid voor ons is dit een mooie prijs! Wij zijn klaar en dat geeft ook wel een goed gevoel. Villa hadden we al. Nu op zoek naar een mooie grote huurauto.

wehave
18-08-13, 14:43
Zo heel goedkoop vind ik het eigenlijk niet voor het hoogseizoen. Ruim 650 euro p.p. dat moet toch echt wel iets lager kunnen!

Volgens mij is dit juist wel een heel goede prijs in het hoog seizoen.
Ik denk niet dat je ze voor veel goedkoper gaat vinden.

Esther2013
18-08-13, 15:03
Ik denk ook dat dit een goede prijs is, alleen vertrek op 30 juni is nog niet echt hoogseizoen, die piek ligt later in juli, als wij gaan helaas. Het is heel lastig om dan nog onder de euro 750 te komen.

pumi1000
18-08-13, 15:38
Mooie prijs hoor voor juli. Hoogseizoen begint vaak eind juni al.

S@skia
18-08-13, 18:01
Ik zou voor deze prijs ook meteen boeken hoor!! Mooie prijs hoor. Helaas kunnen wij dit jaar (na 2 jaar) niet in juni vertrekken want de schoolvakanties voor het zuiden zijn vanaf 12 juli. Geduld........

buurea
18-08-13, 20:15
Wij hebben geboekt voor 8 augustus met Arkefly voor 849. Is rechtstreeks naar Orlando.

buurea
18-08-13, 22:22
2 weken. 1 week Orlando, 1 week St. Petes. We zijn dan 25 jaar getrouwd en hebben deze trip ook gemaakt toen we 12,5 jaar getrouwd waren. De jongste moet de maandag erna weer naar school.

JanLoots
19-08-13, 12:54
@Brandsmaatje2 Nou 653 euro is echt wel goedkoop hoor in die tijd...maar 30 juni vertrek valt nog net buiten het echte hoogseizoen. Maar een mooie prijs hoor. Ik zou meteen boeken voor dat geld als ik ik die kon krijgen voor vertrek op 14-15-16 juli!!
Geniet van de vakantie!!

MariscaV
21-08-13, 23:18
Wij willen ook volgend jaar in augustus naar Florida met 4 volwassenen en 2 kinderen. Op welke sites kijken jullie bij de zoektocht naar betaalbare tickets?

mblokland
21-08-13, 23:41
Behalve dat je dit forum goed in de gaten moet houden, kun je deze (http://www.symbaloo.com/mix/floridaforum) pagina gebruiken waarop de meest gebruikte sites staan voor goedkope vliegtickets.

kyra77
22-08-13, 01:55
Wij kunnen ook pas vertrekken vanaf 20 juli dan begint onze zomervakantie.

De verslaving is inderdaad nu al begonnen.
Sites bekijken enz

Goed om te lezen idd verschillende prijzen
en goed om te weten verschil met overstap enz

verder iedereen prima tevreden over alle airlines ?

En te doen qua overstap en transfertijd met kids?

Brandsmaatje2
22-08-13, 07:35
@Brandsmaatje2 Nou 653 euro is echt wel goedkoop hoor in die tijd...maar 30 juni vertrek valt nog net buiten het echte hoogseizoen. Maar een mooie prijs hoor. Ik zou meteen boeken voor dat geld als ik ik die kon krijgen voor vertrek op 14-15-16 juli!!
Geniet van de vakantie!!

Jan, we zijn er ook terecht blij mee. Wij zouden eigenlijk 2 dagen later gaan maar hebben reisschema aangepast naar de tijden van de ticket. Ik ben nu goed aan het kijken voor een huurauto en dat valt ook nog niet mee voor zes personen. We moeten ook nog vliegtickets voor mijn oudste dochter met vriend kopen die pas een week later naar Florida kunnen komen. Dus ook ik blijf de boel goed in de gaten houden.

Jij ook succes met scoren van goedkope vliegtickets.

Lavie74
23-08-13, 11:12
Zojuist op skyscanner gezocht naar tickets voor juli 2014. Kwam een mooie deal tegen van Air Lingus. 12-7 / 26-7 Amsterdam - Orlando (mco) voor 648,- euries! Ik vind het zelf net even een te korte periode. Maar misschien kan iemand anders er z'n voordeel mee doen.

hrjhaan
23-08-13, 14:09
Zojuist geboekt via www.skyscanner.nl - Gate1.
Vertrek: 08-07-2014 Amsterdam - Dublin - Orlando MCO
Terug: 26-07-2014 Orlando MCO - Dublin - Amsterdam
Vliegen met AerLingus.
Prijs per persoon: € 635,84.

tomenvalesca
23-08-13, 16:12
gevonden! SORRY :o


dag hrjhaan , kan je wat meer info geven over waar je hebt geboekt en hoe je het ingegeven hebt , want als ik je info ingeef zegt de website dat hij geen resultaten heeft voor die data... tegen dat prijsje kriebelt het wel heel hard

mblokland
23-08-13, 16:19
Zojuist geboekt via www.skyscanner.nl (http://www.skyscanner.nl) - Gate1.
Vertrek: 08-07-2014 Amsterdam - Dublin - Orlando MCO
Terug: 26-07-2014 Orlando MCO - Dublin - Amsterdam
Vliegen met AerLingus.
Prijs per persoon: € 635,84.

Mooie prijs tickets zijn bij aer lingus 330 dagen vooruit te boeken, ik zal nog even geduld moeten hebben.

hrjhaan
23-08-13, 17:10
Bij AerLingus zelf kon ik ook nog niet boeken, maar via skyscanner dus wel. Dan kom je uit op de site van Gate1 en daar boek je dan je ticket. Dus www.skyscanner.nl (http://www.skyscanner.nl) en dan zoeken van Amsterdam naar Orlando MCO op deze data. Dan komt de vlucht van AerLingus bovenaan te staan. Werd uiteindelijk nog goedkoper, want kreeg eerst een prijs van € 644,00 in beeld. Maar bij boeking toch nog een paar euro goedkoper. Als je rechtstreeks op www.gate1.nl boekt ben je ook iets duurder uit. Dan komen er nog reserveringskosten bij. Die betaal je via skyscanner dus niet.

kyra77
23-08-13, 22:29
oh zker mooie prijs. leukkk zeg. Happy

wij zoeken vanaf 20 juli tickets
thanks voor de tip

liesbetv
24-08-13, 15:28
Wij gaan ook weer in 2014 !! Nu ik dit onderwerp van bij het begin volg en al goed op tijd bezig ben met plannen, blijkt dat de vlucht toch echt goedkoper kan dan we de vorige keren betaald hebben. Alleen willen we nu niet rechtstreeks naar Florida, maar eerst een 5-tal daagjes New York doen. Maar dat vind ik niet echt op de aangegeven sites hierboven (skyscanner, orbitz, vayama). Enkel bij aerlingus zelf kan ik dat ingeven (Brussel-New York) en terug van Orlando naar Brussel voor een schappelijke prijs (vind ik toch) van 742 € in juli. New York-Orlando moeten we dan apart boeken, maar dat kan rond de €100 per persoon.
Heeft er iemand dit al gedaan en hoe hebben jullie de vluchten geboekt? op welke sites kan ik nog kijken?

josj
24-08-13, 15:58
Probeer onderstaande eens.
Gebruik altijd multi city of iets dergelijks in je zoekopdrachten.
Gewoon luchthavens en datums invullen.

succes

http://www.kayak.com/flights?mc=y

G&Y
24-08-13, 18:31
Bij veel zoeksites kan je 'multicity' (terugreis vanaf andere luchthaven) ingeven. Chaser.nl is bijvoorbeeld ook een handige site om te zoeken. Een enkele reis vanaf New York naar Orlando kan je bijvoorbeeld boeken op de site van Delta.com of een andere vliegmaatschappij (of eerst de prijzen en voorwaarden vergelijken via een zoeksite). Wij hebben de afgelopen jaren meerdere keren multicity's geboekt en vervolgens nog apart een enkele reis. Wij hebben deze zomer met Jetblue (Jetblue.com) een enkele reis van Washington DCA naar Tampa gevlogen. Een prima maatschappij met veel beenruimte, TV-scherm in de stoelen en geen toeslagen voor je koffers. We hebben ook goede ervaringen met Delta.

Maria
26-08-13, 18:44
Hoi,

Wij hebben ook plannen om in de zomervakantie weer naar Florida te gaan. Maar ik kan de tickets die hrjhan geboekt heeft nergens meer vinden. Was het dan een aanbieding??

Ik kom alleen tickets tegen met een prijs van 961,00 euro. Echt veel lager kan ik op geen enkele site vinden. Zo duur heb ik ze nog nooit gezien......

Aankomstdatum die wij willen: 12/13/14 juli 2014
Vertrekdatum die wij willen: 30/31 juli 2014 evt 1 aug 2014

Voor 4 volwassenen en 3 kinderen (allen ouder dan 12)

Ik val hier bijna van mijn stoel af............. Met deze prijzen moet ik er toch nog eens zeer goed over nadenken...........

hrjhaan
26-08-13, 18:51
Was waarschijnlijk een dagaanbieding. Zaterdag waren ze al weer duurder. Gewoon dagelijks blijven kijken en meteen boeken als je een leuke aanbieding ziet. Als je er dan nog een nachtje over moet nadenken kun je alweer te laat zijn.

A.Hofman
27-08-13, 17:34
Voor de snelle beslisser!!! AMS- Orlando 5 t/m 19 juli Aer Lingus €644 via skyscanner.nl

Of 3 dagen langer blijven? t/m dinsdag 22 juli ook €644.

A.Hofman
27-08-13, 18:16
Hoi,

Wij hebben ook plannen om in de zomervakantie weer naar Florida te gaan. Maar ik kan de tickets die hrjhan geboekt heeft nergens meer vinden. Was het dan een aanbieding??

Ik kom alleen tickets tegen met een prijs van 961,00 euro. Echt veel lager kan ik op geen enkele site vinden. Zo duur heb ik ze nog nooit gezien......

Aankomstdatum die wij willen: 12/13/14 juli 2014
Vertrekdatum die wij willen: 30/31 juli 2014 evt 1 aug 2014

Voor 4 volwassenen en 3 kinderen (allen ouder dan 12)

Ik val hier bijna van mijn stoel af............. Met deze prijzen moet ik er toch nog eens zeer goed over nadenken...........


AMS-ORL 12 t/m 28 juli Aer Lingus €644. via www.skyscanner.nl Dat scheelt voor 7 tickets al €2100 vergeleken met gisteren :)

Je kunt wachten op een betere prijs, maar of die ooit komt kan ik je niet vertellen.

Maria
27-08-13, 23:05
Ik kan helaas pas in november boeken (ivm werkgever). Maar ik ben wel de prijzen aan het volgen.

Helaas moeten wij dus nog afwachten. Maar ik blijf dit topic volgen.
Hopelijk is er rond die tijd ook een mooie aanbieding.

Er blijft ons nu even niets anders over dan afwachten (en duimen). :(

A.Hofman
27-08-13, 23:12
Vorig jaar kwamen de kerstcadeautjes pas op 27 december, dus nog even geduld....:)

Maria
28-08-13, 13:40
Oei, dan hoop ik dit jaar ook :D:rolleyes:

Essie72
28-08-13, 22:56
AMS-ORL 12 t/m 28 juli Aer Lingus €644. via www.skyscanner.nl (http://www.skyscanner.nl) Dat scheelt voor 7 tickets al €2100 vergeleken met gisteren :)

Je kunt wachten op een betere prijs, maar of die ooit komt kan ik je niet vertellen.


De eerst mogelijke vlucht die nu op skyscanner.nl verschijnt van 12 juli t/m 2 of 3 augustus is 947 euro met British Airways...

A.Hofman
28-08-13, 23:20
Aer Lingus 12 juli t/m 2 aug € €658 , vertrek/ aankomst Amsterdam, maar dan heb je op de terugreis wel een stop van 9 uur in Dublin....

Bericht is al weer achterhaald, ik krijg nu ook niks meer onder de €900 op mijn scherm.

marcel en annelies
02-09-13, 12:14
Ohhh, balen! Deze hebben we net gemist!
Ik hoop dat er snel weer een aanbieding rond deze prijs voorbij komt, dan boeken we hem meteen!

Lager dan ~880 Eur pp (United via kayak.com) kom ik nu niet. Ons doel ligt tussen de 650 - 700 Euro pp.
We houden de bekende sites al meerdere keren per dag in de gaten. Zodra we wat zien komt hij hier natuurlijk :)

r.teeuwsen
02-09-13, 23:38
Voor de liefhebbers KLM heeft nog wat aanbiedingen vanaf Düsseldorf naar Miami. Eind juni t/m eind juli voor €650,-
Wel ff zoeken naar juiste data zodat je die goedkope prijs pakt...
Succes! Remco

kyra77
03-09-13, 11:08
Thanks Remco!
we blijven speuren

satpet
10-09-13, 10:51
Geboekt bij Flightpath.be (http://www.flightpath.be/) (onderdeel van TUI groep)
2/8/2014 BRU - MIA : vertrek: 6:50 aankomst 14:25
23/8/2014 MIA -BRU vertrek: 18:15 aankomst 14:15
Prijs: 2592,18 € voor 2 volwassenen en 1 kind.

wehave
10-09-13, 14:23
Geboekt bij Flightpath.be (http://www.flightpath.be/) (onderdeel van TUI groep)
2/8/2014 BRU - MIA : vertrek: 6:50 aankomst 14:25
23/8/2014 MIA -BRU vertrek: 18:15 aankomst 14:15
Prijs: 2592,18 € voor 2 volwassenen en 1 kind.

Wat een verschrikkelijke site( Flightpath.be (http://www.flightpath.be/))
Scammers zouden zelfs een mooiere maken.

Ilse_
10-09-13, 14:40
Ik denk ook meteen eens even neuzen want wij willen 19/7 t/m 12/8 weg maar wat een vage site zeg dat geen kijken en zoeken zo..... pfffff.

satpet
10-09-13, 15:42
Wat een verschrikkelijke site( Flightpath.be (http://www.flightpath.be/))
Scammers zouden zelfs een mooiere maken.

Dit is volgens mij een onderdeel van de professionele site waar alle jetair agentschappen van België op werken.
Sirius is een apart bedrijf van TUI die deze diensten aan jetair en andere agentschappen levert.


Geboekt bij Flightpath.be (http://www.flightpath.be/) (onderdeel van TUI groep)
2/8/2014 BRU - MIA : vertrek: 6:50 aankomst 14:25
23/8/2014 MIA -BRU vertrek: 18:15 aankomst 14:15
Prijs: 2592,18 € voor 2 volwassenen en 1 kind.

Heb bericht gekregen dat er een probleem is met retourvlucht tussen MIA en MAD. deze vlucht zou gecanceld zijn door AA. Vreemd want het is een vlucht die door Iberia wordt gevlogen.
Heb ook al geld terug op Credit Card.

Ta2 Gerrit
10-09-13, 17:01
Op zich niet heel vreemd, want i.h.a. kun je vluchten voor deze datum (23-8-`14) nog niet eens boeken (330 dagen vtv)

Bullyleo
10-09-13, 18:00
Zo te zien via www.skyscanner.nl (http://www.skyscanner.nl) is deze vlucht wel te boeken, heen met Iberia en terug met Finnair. Beiden met een stop in Madrid met een redelijke overstaptijd. Totaalprijs 2423,04 voor 2 volwassenen en 1 kind. Is nog goedkoper ook Satpet. :rolleyes:

satpet
10-09-13, 20:42
@Bullyleo;
Bedankt voor de info
Ik zal nog even wachten tot die 330 dagen voorbij zijn. Volgens mij heeft het daarmee te maken.

kyra77
10-09-13, 23:02
Mooie tips weer

axzel
11-09-13, 10:23
Heb geduld, ik heb vorig jaar op 31 december tickets geboekt naar Tampa. Iets meer dan 500 euro p.p. dus het goed nog stukken goedkoper!

hockey
11-09-13, 11:12
Maar resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst .Al heel vaak gezegd, maar je moet boeken als er een tarief voorbij komt wat je wilt betalen. En daarna niet meer kijken of ze dalen/stijgen.

axzel
11-09-13, 11:16
Zeker geen garanties, maar je kan er wel van uitgaan dat de prijzen onder de 800 euro gaan komen. 500 is érg goedkoop, maar tussen de 600 en 700 is vrij reeël. Als je persé naar Florida wilt dan moet je idd een bedrag vaststellen en boeken zodra de prijzen op dat niveau zijn.
Als je (zoals ik) nog geen plannen hebt en dus alleen naar Florida gaat als er een goede deal voorbij komt, dan zou ik nog even wachten. ;-)

corrus
13-09-13, 15:38
Zeker geen garanties, maar je kan er wel van uitgaan dat de prijzen onder de 800 euro gaan komen.
Ik zou daar maar even mee uitkijken met deze uitspraak... hahahaha

axzel
14-09-13, 14:23
Ik zeg ook geen garanties, maar de kans is groot dat er wel tickets voor onder de 800 euro gaan komen.
Kratje pils om wedden? ;)

ojajoh
14-09-13, 21:24
Even een vraagje, misschien al eerder gesteld, dan bij dezen mijn excuses.
Zijn de prijzen die hier genoemd worden inclusief alle toeslagen, of zijn dit de "kale" ticketsprijzen??

We willen van 19 juli 2014 tot 12 augustus 2014 naar Florida. De goedkoopste tickets die ik nu ben tegengekomen voor 2 volwassenen en 2 kinderen kwamen op 3500 euro.
Voor de ervaren Floridagangers....kan dit nog lager??

Ilse_
14-09-13, 21:27
Ik zit voor exact dezelfde date te kijken Ojajoh !!! ( das toevallig ).... Maare volgens mij kun je die nog niet echt zien ivm de 330 dagen. Sites maan veelal pas tot 5,6,7, aug.
Denk echt nog even geduld hebben.

mblokland
15-09-13, 14:35
Goed om te weten dat sites als Kayak.com en Skyscanner gebruik maken van ITA software (welke gekocht zijn door google (https://www.google.nl/flights/)).

zoeken via hun site werkt heel makkelijk http://matrix.itasoftware.com/.

Ook wij willen 3 weken vanaf 19-7 de laatste twee jaar vanaf Dusseldorf gevlogen (rechtstreeks met airberlin) maar zijn op zoek naar goedkope opties en kunnen vertrekken vanaf Rotterdam, Brussel, Amsterdam en Dusseldorf. Tot op heden niks onder de 900 euro per persoon gevonden en boeken pas bij een prijs onder de 700 euro.

kyra77
15-09-13, 20:59
En is dat jullie vaak gelukt Mblokland

word onze eerste keer vandaar deze vraag

gr kyr

mblokland
15-09-13, 22:48
Voor 2013 zijn er diversen die via BA voor 550 euro een ticket geboekt, via TAP waren de tickets rond de 725 euro in 2013.

Zoals iedereen aangeeft zijn prijzen voor 2013 geen garantie voor 2014...

axzel
16-09-13, 15:35
Minder dan 550 zelfs nog... :p

pzomerdijk
17-09-13, 12:48
Heb dit jaar vanaf december 2012 toch geregeld gekeken via allerlei ,,kanalen'' maar ben nooit 550 euro tegengekomen. De prijzen voor het ,,hoogseizoen'' was afgelopen seizoen tussen 850 en 1000 euro. Verbaast mij niets als het weer die kant op gaat en .... Heb vanaf 2007 tot 2012 ieder jaar tickets geboekt naar Orlando of Sanford met BA, Virgin, Martin Air en ArkeFly maar zie in de loop der jaren een prijsstijging van enkele honderden euro's per ticket. Die trend zet zich denk ik wel door als ik nu al tarieven voor deze periode zie... Reden voor ons om dit jaar niet te gaan... Voor het tarief van rond de 600 euro wordt het voor ons BOEKEN.....

angelique100
17-09-13, 13:05
Wij betaalde afgelopen dec voor de datum 25 juli /20 aug 535 p.p. (met Britisch Airways) was maar heel kort te boeken dat wel.
Andere jaren (altijd hoogseizoen-bouwvak) hebben wij nooit meer betaald dan 4000 voor 6 tickets (666,-pp) het kan dus wel maar het is gewoon iedere dag even checken en dan direct boeken, wacht je tot de volgende dag of avond is de kans groot dat de prijs alweer is opgelopen.

P9ol
17-09-13, 14:00
Angelique100 welke site check je dan?
Die van de airline zelf? Of een verzamelsite ofzo?

angelique100
17-09-13, 15:02
Eigenlijk alles :(
Voor 2013 (juli/aug) (gezocht via skyscanner app) geboekt via vliegtickets.nl
Voor 2012 (juli/aug) geboekt rechtstreeks bij Aerlingus voor tegen de 700 pp

Heb ook meerdere malen geboekt via Worldticket center. Vaak boek ik vroeg maar goed het blijft ieder jaar weer de vraag.. wat doen de prijzen,....tot nu toe is er altijd wel een leuke aanbieding geweest voor onder de 700. Dit jaar slaan we waarschijnlijk sinds jaren een jaartje Florida over..of niet :) moet ik eerst iets leuker kunnen vinden en dat valt pas tegen.

Heb even gecheckt bij de oude topics was even zoeken maar...
voor 2013 betaalde ik bij vliegtickets 555 pp maar zag dezelfde dag een prijs van 525 pp (budgetair) verschil heb ik terug gekregen van vliegtickets plus een bonus laagste prijs garantie :up:
Voor 2012 betaalde ik 693 volw 653 kids.

axzel
18-09-13, 12:54
Het blijft een kwestie van veel proberen en geduld hebben. Als je persé naar Florida wilt vd zomer moet je voor jezelf een prijsplafond afspreken, zie je tickets die daarbinnen vallen moet je toeslaan. Als je zoals ik nog geen idee hebt waar je naartoe wilt op vakantie en het af laat hangen van de ticketprijzen ben je iets flexibeler.
Als ik weer een leuke deal net als vorig jaar met BA kan vinden dan gaan we weer naar Florida, anders niet.

hockey
18-09-13, 17:42
In 2012 waren we niet van plan naar Amerika te gaan, maar toen kwamen er tickets voor Denver voorbij voor € 514 en kwam Yellowstone op mijn to do lijstje opeens in beeld. Dat werd een rondje Noordwesten . In 2013 zouden we in Europa blijven, echt waar ! En tja, toen kwam de prijs van BA van € 535 voorbij en wilde alle drie onze kids opeens weer mee. Gezellig! Volgend jaar gaan we echt niet naar Amerika ! Toch blijf ik de forums en ticketprijzen weer stiekem volgen .......

hrjhaan
19-09-13, 15:10
Nu via www.skyscanner.nl. Vertrek dinsdag 8 juli vanaf Düsseldorf naar Miami en retour donderdag 24 juli. Prijzen rond de € 600 via Londen. Wel even opletten. Sommige vluchten zijn met een overstap van Heathrow naar Stansted en andersom. Maar er zitten ook overstappen bij op Heathrow zelf. Even doorklikken via de knop Boeken en dan krijg je de verschillende vluchten te zien. De goedkoopste met een overstap op Heathrow die ik net te zien kreeg was € 633 p.p. Is even zoeken, maar dan heb je wel een goedkope vlucht.

Ilse_
19-09-13, 16:04
Kun je op Skyscanner.nl ook zoeken op merdere bestemmingen??? ( kan t niet vinden namelijk )

We willen namelijk 19-7 vertrekken naar New York en 12-8 terug via Miami. Begin en eind kan zowel Amsterdag, Brussel of Dusseldorf zijn.

hrjhaan
19-09-13, 16:20
Volgens mij kan dat inderdaad niet. Ik kan het ook niet vinden.

Ilse_
19-09-13, 16:46
Oke, thnx voor je antwoord. Ga ik via n andere weg zoeken. Ben er niet zo in thuis helaas.

Ik zit wat te zoeken en kom veelal t volgende tegen.... is er iemand die me ermee kan helpen?
Bij binnenlandse vluchten in de USA moet worden bijbetaald voor de bagage...??
Kan iemand me vertellen waar ik hier meer over kan vinden en aan welke bedragen ik moet denken??

Fleurida
19-09-13, 19:11
Hallo Ilse, als je een vlucht boekt met overstap hoef je niet bij te betalen voor je koffers op de binnenlandse vlucht.

hrjhaan
19-09-13, 19:13
Ik denk dat Ilse een paar dagen in New York wil blijven, dus dan is het geen overstap meer.

mickmak
19-09-13, 19:46
Ik denk dat Ilse een paar dagen in New York wil blijven, dus dan is het geen overstap meer.

Als je boekt als een stop over van een aantal dagen hoef je niet te betalen voor je bagage van de binnenlandse vlucht.
Wij hebben dat ook gedaan.
Op de terugweg 6 dagen New York.

Jackie

Ilse_
19-09-13, 21:04
Wij blijven idd 4 dagen in New York en willen dan door vliegen naar Orlando.

Hoe boek je dat/geef je dat aan een stop over....???

nicolea
19-09-13, 21:14
je kan natuurlijk ook gewoon naar een reisburo gaan;-)

rolandino
19-09-13, 21:19
Het toverwoord heet multi-city, omdat ik dat bij skyscanner.nl niet 1.2.3. kon vinden maar even via kayak: http://www.kayak.com/flights/AMS,BRU,DUS-NYC/2014-07-19/NYC-MIA/2014-07-23/MIA-AMS,BRU,DUS/2014-08-12
Data moet je zelf maar even mee spelen. Prijzen vallen behoorlijk tegen, maar is het uitzoeken waard i.v.m. bagagekosten die je anders hebt door je binnenlandse vluchten.

Ilse_
19-09-13, 21:49
Prijzen zijn idd nog niet erg leuk maar ik zal dit in de gaten houden komende tijd. Hopen dat t nog wat zakt.

Dus als je het zo doet zijn er geen extra verrassingen qua bijbetalen voor bagage??

mickmak
20-09-13, 06:36
Wij blijven idd 4 dagen in New York en willen dan door vliegen naar Orlando.

Hoe boek je dat/geef je dat aan een stop over....???

Wij hebben het toen via American Vacations geboekt.
Ik heb toen offertes opgevraagd bij meerdere online reisbureaus.

Jackie

axzel
20-09-13, 10:29
Je kunt het ook doen via chaser.nl, heb ik zeer goede ervaringen mee.

Ilse_
20-09-13, 11:39
Ik ben meteen gaan zoeken maar ik zie niet hoe ik Multi-city in kan voeren.
Alleen 1 vlucht en das niet de bedoeling.

axzel
20-09-13, 12:01
http://www.kayak.com/flights en dan op Multi city klikken.

Ilse_
20-09-13, 12:06
ja bij die site had ik het al gevonden, Thnx.

Maar dacht dat Chaser nog een nieuwe site voor me was...

Het is een hele puzzel zeg pffffffffffffffff.
Maar goed dat we nog wat tijd hebben, hihi.

laredo
22-09-13, 14:27
Düsseldorf - Miami voor 566€ van 1-7 tm 22-7. Geen slechte deal.

http://www.skyscanner.nl/vluchten/duss/mia/140701/140722/vliegtarieven-van-dusseldorf-naar-miami-internationaal-in-juli-2014.html

Esther2013
22-09-13, 17:03
Mooi deal! Doen!
Helaas voor augustus nog steeds niet onder euro 900 :(
Geduld, geduld, beetje lastig voor mij....

kyra77
23-09-13, 00:05
Zeker mooie deal dus lekker geboekt?

:cool:wij hebben pas schoolvakantie vanaf 18 juli

P9ol
23-09-13, 11:15
De meeste van jullie wachten af voor mooie ticketprijzen.
Maar boeken jullie dan al wel de villa, auto enzo?

Ilse_
23-09-13, 11:36
Hier is de villa al wel geboekt en voor Tickets zijn we nu aan het speuren. Auto volgt daarna.

P9ol
23-09-13, 11:52
Dus dan heb je al een datum vast gezet?
Ook voor de tickets heb je alleen die datum.
Wacht je met de auto ook op een aanbieding?

Ilse_
23-09-13, 12:27
We hebben vaste data daar kunnen we niet vanaf wijken ivm de vakantie dagen.
Dus daar zoeken we nu een vlucht bij.

Die zijn er volop alleen nu ff kijken qua prijzen.

Auto hebben we ons nog niet echt in verdiept, eerst de 3 vluchten. ( we hebben er nog een binnenlandse bij )
Maar qua auto leggen we t gewoon vast als de prijs ons aanstaat ......

sunnyrojo
23-09-13, 20:01
Düsseldorf - Miami voor 566€ van 1-7 tm 22-7. Geen slechte deal.

http://www.skyscanner.nl/vluchten/duss/mia/140701/140722/vliegtarieven-van-dusseldorf-naar-miami-internationaal-in-juli-2014.html

mooie prijs , maar moet je bij deze in London van de ene nd andere luchthaven? ik weet niet of dit erg prijzig is?

Waitangi
27-09-13, 16:35
Vanmorgen bij Air Berlin geboekt: 4 volwassenen, 1 kind, 1 baby, Düsseldorf (22-07-14) - Fort Myers (12-08-14) voor € 4.316,-- Is veel geld maar wel rechtstreeks.

kyra77
28-09-13, 01:15
Heerlijk je al geboekt zeg
en idd rechtstreeks met kids babys lijkt mij ook handig

Essie72
28-09-13, 15:22
Is het slim om eerst een ticket te boeken en dan pas een huis? We hebben wel een paar leuke huizen op het oog voor juli/augustus 2014, maar die gaan best hard. De tickets vind ik nu echter nog aan de hoge kant. Laagste is op het moment 857... Nog even wachten dus. Maar ben aan de andere kant wel bang dat de huizen straks weg zijn... Dilemma!

G&Y
28-09-13, 16:11
Tja, ik doe dat nooit. Boek eerst de tickets en dan pas de rest. Maar als je zeker weet welke periode je gaat en de ticketprijs maakt niet uit, kan je nu ook je huis vast boeken. Afgelopen zomer hebben we pas 4 weken voor vertrek een villa geboekt en dat was geen probleem, er is natuurlijk wel veel minder keus. Alleen als je een bepaalde villa wil boeken, dan wordt het lastig.

nicolea
28-09-13, 18:21
Wij zitten vast aan 2 a 3 weken in de schoolvakantie, data staan redelijk vast, dus ook eerst het vliegticket geboekt. Arke fly, 8 augustus/22 augustus heen Sanford terug Miami voor 829,--. We zijn met vijf, ik zou op zich wel kunnen wachten, maar: ben van nature erg zenuwachtig en niet stressbestendig...Arke fly vind ik als voordeel rechtstreeks, en pas zes weken voor vertrek betalen, gaan toch ook wel een beetje voor het gemak. En ik kijk gewoon niet meer of er goedkopere aanbiedingen komen....Villa's zijn inmiddels ook bijgeboekt in Orlando en Cape Coral (met dank aan de tips op het forum), dan kunnen we nu de uitstappen gaan plannen.....ruim voldoende tijd nog!

Ilse_
28-09-13, 19:25
Hier Villa al tijd geleden geboekt, nu op zoek naar Tickets.... komt vast goed. keuze genoeg.

angelique100
28-09-13, 20:31
@Essie, wij boeken eigenlijk altijd eerst de tickets en daarna pas de villa. Komt eigenlijk omdat ik altijd 6 tickets nodig heb en dan kan het nog wel eens zo zijn dat 1 of 2 dagen eerder of later vertrekken gemakkelijk 1000 euro kan schelen. Als het niet op een dag aankomt zou ik gewoon even wachten en de ticket sites (en dit forum) goed in de gaten houden, je kan op deze manier heel veel geld besparen.

Lelli Kelly
29-09-13, 15:11
Joepie! We hebben vandaag geboekt!! We=mijn echtgenoot (4e keer Florida), ik (3e keer Florida), dochter van 6 jaar (2e keer Florida) en zoon van 2 jaar (1e keer Florida).
We vertrekken do 7 augustus vanaf Amsterdam naar Orlando (overstap Detroit) met Delta (2x).
Terug vliegen we vanaf Tampa op 26 augustus (overstap Atlanta) met Delta en daarna KLM.
Geen goedkope tickets zoals hierboven maar wel fijne tijden. We hebben EUR 3610 betaald in totaal. Stoelen zijn ook gelijk gereserveerd.

Waitangi
29-09-13, 22:47
Hoe lang duren de vluchten dan met het overstappen in Detroit en Atlanta? Ik moet zeggen dat ik de tijden die wij hebben me ook erg aanstonden. Vertrek in Düsseldorf rond 09:00 met aankomst in Fort Myers tegen 13:30 en terug tegen 17:00 met aankomst om 07:00.

keesvankleef
30-09-13, 09:15
Joepie! We hebben vandaag geboekt!! We=mijn echtgenoot (4e keer Florida), ik (3e keer Florida), dochter van 6 jaar (2e keer Florida) en zoon van 2 jaar (1e keer Florida).
We vertrekken do 7 augustus vanaf Amsterdam naar Orlando (overstap Detroit) met Delta (2x).
Terug vliegen we vanaf Tampa op 26 augustus (overstap Atlanta) met Delta en daarna KLM.
Geen goedkope tickets zoals hierboven maar wel fijne tijden. We hebben EUR 3610 betaald in totaal. Stoelen zijn ook gelijk gereserveerd.



Graag zou ik willen weten waar je de tickets geboekt hebt, alvast bedankt.

Lelli Kelly
30-09-13, 13:12
Waitangi: rechtstreeks vliegen is natuurlijk veel sneller maar wij wonen "onder de rook van Schiphol" en vliegen vanaf Dusseldorf vinden wij dan ook geen optie. We vertrekken om 10.35 uur vanaf Schiphol en komen om 18.15 uur aan in Orlando (met overstap in Detroit van 2 uur en 20 min.). Hopelijk wijzigen de vliegtijden niet meer :-) maar dat weet je natuurlijk nooit als je zo lang van tevoren boekt.
Terug vliegen we om 17.15 uur naar Atlanta en daar hebben we wel een lange overstap van ruim 3 uur (bewuste keuze om even wat te eten etc) en vliegen we om 22.35 uur vanaf Atlanta naar AMS met aankomsttijd 13.00 uur in AMS. Dan is onze dag niet meer zo lang en kunnen we (hopelijk!!) 's avonds gewone tijd naar bed :-)

Keesvankleef: ik heb geboekt via de KLM website

Frans_Natasja
30-09-13, 17:25
Vandaag bij American Estates de volgende tickets geboekt:

Delta-KLM
03 juli 2014: Amsterdam - Detroit - Fort Lauderdale
25 juli 2014: Fort Lauderdale - New York JFK - Amsterdam

3 volwassenen: totaal 1941 euro (647 per persoon)

Voor bovenstaande prijs per ticket geldt wel dat je of de auto of villa/hotel bij American Estates boekt.

Wij zijn erg blij met deze prijs.

kyra77
30-09-13, 23:19
Zeker mooie prijs zeg

corrus
30-09-13, 23:25
Klinkt flauw... Maar weet je dit zeker?

hrjhaan
30-09-13, 23:34
In het noorden beginnen de schoolvakanties op 5 juli. Dus dit is wel degelijk hoogseizoen. Wij hebben ook voor die prijs geboekt in de eerste 3 weken van de schoolvakantie.

P9ol
01-10-13, 01:23
5 juli is op een zaterdag, dit is de eerste vrije dag.
Helaas is 3 juli op donderdag en moet mijn dochter dan nog naar school.
Maar is het niet ver rijden vanaf Fort Lauderdale naar Orlando? Of blijven jullie in Ft?

Frans_Natasja
01-10-13, 07:05
Klinkt flauw... Maar weet je dit zeker?

We weten dit heel zeker. Hebben de tickets al betaald en de bevestiging van American Estates al binnen. Heb ook zelf de stoelen al voor de vluchten gereserveerd.

@P9ol: deze ticketprijs geldt niet alleen op 3 juli. Deze prijs staat genoemd voor de periode van 17 juni t/m 28 augustus 2014


€ 647

http://vliegusa.nl/fares/deltaklm.jpg

T

17 jun 2014 - 28 aug

2014





Het is tussen de 3 en 4 uur rijden van Orlando naar Fort Lauderdale.

Ilse_
01-10-13, 10:11
Op welke site boek je dan?? Wij willen namelijk 19 juli vertrekken. Misschien voor ons ook interessant.

Wij zoeken alleen wel multi city weet niet of dat daar ook kan.

Ik kom niet op n site waar ik tickets zie namelijk...

kyra77
01-10-13, 10:20
Wij kunnen ook vanaf 19-20 juli evt boeken.. ik ga toch even spieken.

pumi1000
01-10-13, 10:21
Mooie prijs frans- natasja! Zie het ook staan op hun site, terwijl bij KLM zelf over de 1000 euro staat.

kyra77
01-10-13, 10:22
Ik zie het ook staan, toch maar even idd spieken.

Verder prima site toch american estates?

pumi1000
01-10-13, 10:25
Kyra77 je kunt bij vliegtickets kijken dan kun je de plaats kiezen, daar zie je de tabel met de prijzen van de tickets. Flydrives kun je berekening maken met auto.
Verder is AE een prima organisatie wij hebben er ook 2x geboekt en ook disneytickets ooit besteld. Meteen antwoord via mail en telefoon.

Frans_Natasja
01-10-13, 10:41
Die prijs is alleen naar en vanaf fort lauderdale en je moet villa/ hotel of auto tegelijk boeken.
wij hebben er vaker geboekt en altijd netjes antwoord overal op gehad.
Eigenlijk wilden we naar Miami maar voor deze prijs hebben we de plannen iets om gegegooid omdat het behoorlijk wat scheelde.

keesvankleef
01-10-13, 12:30
Je heb je plaatsen al vastgezet dan weet je ook al je vluchttijden zijn deze een beetje gunstig?

Frans_Natasja
01-10-13, 12:45
wij hebben voor deze gekozen :
Vluchtgegevens
heen: 3 juli 2014 Amsterdam Detroit 08.15 10.40
3 juli 2014 Detroit Ft Lauderdale 14.00 17.03
terug: 25 juli 2014 Ft Lauderdale New York JFK 15.30 18.27
25 juli 2014 New York JFK Amsterdam 20.20 10.15*

PS:
Wij kregen net een telefoontje van ae dat het een fout was in de prijslijst.
Het is inmiddels aangepast maar wij krijgen nog wel de tickets voor de " foute" prijs.

kyra77
01-10-13, 15:27
Aiii helaas!
netjes dat jullie het nog voor de "foute" prijs krijgen

pumi1000
01-10-13, 16:10
Dat is netjes van AE. Op de KLM site zelf zag ik voor die datum tickets voorbij komen van over de 1000 euro. Heb je geluk gehad!! Ik zag ook al dat die prijs hetzelfde was als het tijdvak ervoor, dus tot 17 juni. Waren de tickets al geprint/uitgegeven?

Frans_Natasja
01-10-13, 16:15
Ja gister betaald en hij had ze gelijk uitgeprint.
Hebben veel mazzel gehad.

nicolea
01-10-13, 16:46
Top zeg! Wat een service ook van AE

Iris02
01-10-13, 17:45
Het klopt wel dat er een prijs op de site stond van rond de 650 euro, maar dat was ex luchthavenbelasting. Waarschijnlijk zijn ze deze bij jullie vergeten, mazzel dus !

Frans_Natasja
01-10-13, 17:53
Nee dat was niet het geval de prijs was van het laag seizoen ( vergeten aan te passen)

pumi1000
01-10-13, 20:04
Nee de prijs was op de site incl. Taxes zag ik vanmorgen. Nu hebben ze het aangepast en is het 1010,-- wat een verschil he? Je hebt gewoon geluk gehad!! Hadden wij afgelopen juli door systeemfout National met autohuur.

hrjhaan
01-10-13, 22:09
Zo hadden wij, en met ons nog wat andere forum leden een voordeeltje bij Dollar.de met de auto een paar jaar gelden. Tot ze er bij Dollar achter kwamen dat er een fout op de site stond. Wij hebben via www.skyscanner.nl ook goedkoop tickets geboekt. Stond er ook maar een paar uur op. Soms moet je net op het goede moment aan het zoeken zijn. En meteen boeken als de prijs je aan staat. Voordat je het weet is de aanbieding weer verlopen.

JanLoots
04-10-13, 12:47
Jaaaa Geboekt!

Omdat we een aantal plaatsen aan willen doen heb ik opnieuw nagedacht over de reis en met name de tickets. Vanaf Miami naar Washington en terug met de auto gaat richting de 4.000 kilometer. Dat vonden we teveel reisdagen worden. Na gaan denken over multitickets (vanaf andere luchthaven terug vliegen) maar kwam steeds duur uit (950 euro) ....maar vandaag slag geslagen!
Nu rechtstreekse!! vluchten gevonden.
Vertrek zo. 13 juli 2014 vanaf Duesseldorf naar New York Vertrek 13:05 / aankomst NY 15:30 uur dezelfde dag
Retour 5 augustus 2014 vanaf Miami naar Duesseldorf Vertrek 15:55 / aankomst Dus. 6:50 uur 1 dag later.
Voor de prijs van 795,00 PP incl. boekinskosten / korting voor 1 kind hierin meegerekend.
Gezocht via Chaser.nl en geboekt via BudgetAir.nl

Zo hoeven we 2.000km. minder te rijden, vliegen we rechtstreeks en Duesseldorf is zeer makkelijk bereikbaar voor ons.

En nu kunnen we dus verder met de planning!

Gr. Jan

PS....Maatschappij is Air Berlin...zelf goede ervaringen mee richting Azie!!

Ilse_
04-10-13, 13:56
Hier ook geboekt !!! JOEPIE.

We vliegen 19 juli
- Amsterdam - New York
23 juli
- New York - Orlando
12 aug
- Miami - Amsterdag

Multi city geslaagd bij KLM.NL

pp € 1050,00 we zijn met 3 personen. Tja het zal vast niet t goedkoopste zijn maar wel wat wij konden vinden voor vluchttijden die wij graag wilden.

Nu verder met de planning. We zijn er blij mee !!!!

mblokland
04-10-13, 21:02
Dus - Mia (https://www.expedia.nl/Details?action=UnifiedDetailsWidget%40showDetailsF orDeepLink&piid=v5-42d672064a812413825188aec50bda12-17-26-1&dcty=L1:DUS|L2:MIA&acty=L1:MIA|L2:DUS&ddte=L1:2014-07-24|L2:2014-08-16&cadt=4&csen=0&cchl=0&filp=Y&ccls=coach&sort=Duration&tytr=RoundTrip&price=3020.56&ccyc=EUR&ptyp=air&serviceVersion=V5&messageGuid=788b4a0b-8163-487d-8278-2ec81d603f62&affcid=expe.NL.001.000.1589956.18674878&eapid=307-11&langid=1043)
heen 24-7 retour 16-8
755 euro p.p.

Of
Dus - Mia (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=Jfsg3ZYyR85BpTCoU3RL&tt=Retour&na=3&nc=1&ni=0&dd=20140718&rd=20140809&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false)
Heen 18-7 retour 9-8
732 euro p.p.

Aardige prijs, wij wachten nog even

Heenreis zaterdag, 19 jul
Vertrek: 12:45 Dusseldorf
Aankomst: 20:16 Miami
1 stop (13:31 uur)
Meerdere Airlines
Terugreis zaterdag, 9 aug
Vertrek: 10:23 Miami
Aankomst: 06:05 Dusseldorf
1 stop (13:42 uur)

Esther2013
04-10-13, 21:10
Waar had je deze prijs gevonden??

mblokland
04-10-13, 21:11
even op de plaatsen klikken Dus - Mia (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=Jfsg3ZYyR85BpTCoU3RL&tt=Retour&na=3&nc=1&ni=0&dd=20140718&rd=20140809&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false) en je wordt gelinkt naar de website

Esther2013
04-10-13, 21:38
OK, bedankt!
Jammer van de slechte vliegtijden, maar dit is wel de prijs waar ik op hoop.
Toch ook nog maar even wachten.

S@skia
05-10-13, 10:16
Wij hadden de tarieven ook gezien via de waarschuwingen van skyscanner, maar ook wachten nog even op wellicht betere prijzen :rolleyes:

Esther2013
05-10-13, 10:33
Deze prijs is vanochtend al niet meer boekbaar, toch weer een beetje spijt....:(
In mijn zoektocht blijft op Miami aanvliegen steeds het goedkoopste, maar we willen het liefst op Ft Myers of Tampa aankomen....

mblokland
05-10-13, 11:48
Deze prijs is vanochtend al niet meer boekbaar, toch weer een beetje spijt....:(
In mijn zoektocht blijft op Miami aanvliegen steeds het goedkoopste, maar we willen het liefst op Ft Myers of Tampa aankomen....

Vandaag is de prijs gezakt naar 640 euro (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=pj3AYPPz7YjyCa0u7xzn&tt=Retour&na=3&nc=1&ni=0&dd=20140718&rd=20140809&ori=Dusseldorf,%20Duitsland%20(DUS)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false)!!

kyra77
05-10-13, 11:53
is dit allemaal te vinden en te boeken op chaser.nl

mblokland
05-10-13, 12:00
is dit allemaal te vinden en te boeken op chaser.nl

ja, klik op de prijs

mblokland
05-10-13, 12:05
ja, klik op de prijs
en weg zijn de prijzen....

axzel
05-10-13, 12:37
Ik zie de prijzen nog steeds, jammer van die gigantische overstaptijden.

Esther2013
05-10-13, 13:12
Ik geloof dat ik met mijn IPad maar dag en nacht prijzen ga checken....:rolleyes:
Kun je bij Chaser ook prijsalarmen instellen net als bij Skyscanner, ik kan het niet vinden?

mblokland
05-10-13, 14:29
Ik zie de prijzen nog steeds, jammer van die gigantische overstaptijden.als je doorklikt zie je dat de vluchten voor deze prijs er niet meer zijn. Goedkoopst is nog steeds via Lufthansa (http://www.lufthansa.com/) voor 725,13 per volwassene en kinderen (2-11) 638,13 euro, met redelijke vluchtijden 18-7 tm 09-08
Vertrek Dus 12.05, overstap Newark 1.50 wachttijd en aankomst Miami 19:30 (13:25 uur)
Retour Mia 10.23, overstap Newark 2.58 wachttijd en aankomst Dus 06.05 (13:42 uur)
Tja wij zitten in twijfel mode, vliegen liever op Tampa/Fort Myers en Lufthansa komt niet best uit de reviews (http://www.airlinequality.com/Product/Yseat-LH.htm) (zitcomfort)

Een klein onderzoekje (gezocht voor vlucht Dus-Mia 18-7 tm 09-08):
Via skyscanner (http://www.skyscanner.nl/vluchten/dus/mia/140718/140809/vliegtarieven-van-dusseldorf-internationaal-naar-miami-internationaal-in-juli-2014-en-augustus-2014.html) --> goedkoopste vlucht 783 euro
Via kayak (http://www.kayak.com/flights) --> goedkoopste vlucht 788 euro
Via Itasoftware (http://matrix.itasoftware.com/view/flights?session=4f0c44a4-3994-455f-8bbd-5aafd8239a24) --> goedkoopste vlucht 732 euro
Via chaser.nl (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=YFHZGfvmSnFQVihFAXir&tt=Retour&na=1&nc=0&ni=0&dd=20140718&rd=20140809&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false) --> goedkoopste vlucht 734 euro

Esther2013
05-10-13, 15:57
Zojuist geboekt bij Lufthansa, heen 20-7 en terug 9-8 via Newark met de prijzen en tijden zoals hierboven genoemd.

Whaaaaaaaaaa, we gaan weer!!:cool:

kyra77
05-10-13, 18:48
Oh baal baal ik moest weg dus kon niet meer verder kijken

Fleurida
05-10-13, 21:15
Vluchten staan er nog steeds op voor € 726,00 voor periode begin Juli tot eind Augustus

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/nl/booking?l=en&cid=1000327

JanLoots
06-10-13, 01:39
726 euro.....mooie prijs hoor....maar ben erg blij met onze non-stop vlucht vanaf Düsseldorf naar New York en terug ook non-stop vanaf Miami naar Düsseldorf. En ook nog eens prima tijden...en dat voor 795 pp. Zo kunnen we vanaf NY met de auto naar Washington. Van daaruit naar our friends in Raleigh. En dan langere rit naar Orlando en later naar Miami waar familie woont. Joepie!

marcel en annelies
07-10-13, 10:34
Wij hebben ook geboekt voor 2014!
AMS - MCO in de zomervakantie (zet liever geen exacte data op Internet :), PM's mogen altijd!)
We vliegen met BA naar LGW en dan met Virgin Atlantic direct naar MCO.
Prijs voor 2 volwassen en 2 kinderen (4 en 8 jaar): 3233 (inclusief alle kosten, zelfs CreditCard kosten en garantie bij faillissement van vliegmaatschappij).
Totaal pp is dan dus: 808.25 euro

Geboekt bij www.schipholtickets.nl (http://www.schipholtickets.nl) (met extra 20 euro AMC korting).
De vliegtijden voor de gekozen vluchten waren perfect en toch de goedkoopste op dit moment.
Snel alle price alerts uitgezet :)

bluedolph1n
07-10-13, 17:00
Ook wij hebben geboekt. :) Lufthansa, Dusseldorf via Newark naar Miami. 27-7 t/m 14-8 , komt op 743 euro pp, inclusief kosten voor gebruik van creditcard.

mblokland
07-10-13, 20:25
Wij zitten nog in de twijfel aangezien de terugvlucht MIA-NEW met een Embraer 170 is, niks mee zolang vliegen je hobby is anders is zo'n klein vliegtuig anders vliegen dan een groter broertje.

sabrinabuisset
08-10-13, 02:52
Wij willen 5 sept 2014 gaan naar florida t/m 23 september
Ik had een vlucht gevonden rechtstreeks naar orlando via arkefly voor 608 eUro

is dit een goede prijs?

axzel
08-10-13, 12:23
Ja prima prijs hoor. Maar het is wel Arkefly.....

Ebelix
08-10-13, 15:59
Wij zitten vast aan 2 a 3 weken in de schoolvakantie, data staan redelijk vast, dus ook eerst het vliegticket geboekt. Arke fly, 8 augustus/22 augustus heen Sanford terug Miami voor 829,--. We zijn met vijf, ik zou op zich wel kunnen wachten, maar: ben van nature erg zenuwachtig en niet stressbestendig...Arke fly vind ik als voordeel rechtstreeks, en pas zes weken voor vertrek betalen, gaan toch ook wel een beetje voor het gemak. En ik kijk gewoon niet meer of er goedkopere aanbiedingen komen....Villa's zijn inmiddels ook bijgeboekt in Orlando en Cape Coral (met dank aan de tips op het forum), dan kunnen we nu de uitstappen gaan plannen.....ruim voldoende tijd nog!

Pas 6 weken voor vertrek betalen betekend dus dat de ticketprijs nog kan stijgen wanneer de brandstof toeslagen worden aangepast. Ze gaan altijd naar boven en niet naar beneden. Laat je het ticket nu uitgeven en betaal je de tickets dan kan de ticketprijs niet meer veranderen.

nicolea
08-10-13, 16:11
Klopt Ebelix.....maar mag toch hopen dat , nu de brandstof aan zijn top zit, er niet teveel brandstoftoeslag bijkomt! Meestentijds, bij een voorziene brandstoftoeslag, heb je alsnog de keuze je tickets direct te laten printen!

marcel en annelies
08-10-13, 16:24
Houd ook rekening met de (eventuele) nieuwe vliegtax.
In 2008/2009 was die 45 euro per ticket... Ik weet natuurlijk niet waar ze nu mee komen (en of hij daadwerkelijk komt).

nicolea
08-10-13, 17:34
Voorlopig verpest niemand mijn voorpret hoor!

http://www.reisburoactueel.nl/volop-protest-tegen-mogelijke-vliegtax/

en dan....niet helemaal eerlijk, maar stiekem kan ik als reisagent nog een beetje sparen voor korting op mijn Arkefly tickets.....(geen honderden euro´s maar alle kleine beetjes helpen)

Esschie
08-10-13, 17:57
Wat zijn jullie ervaringen met Virgin en het vliegen over Gatwick? Ik vloog altijd met United over Washington maar dat is zo vreselijk duur en ik vraag me af of de prijzen nog zullen dalen.

elstars
08-10-13, 20:01
Virgin is een fijne maatschappij en Gatwick een prima vliegveld. Met beide goede ervaringen.

Esschie
08-10-13, 20:38
Dank je wel, ik denk dat ik morgen toch maar ga boeken. Villa kan ik krijgen, dus mijn vlucht is echt het 'issue' en bij Budgetair kun je vlucht en auto boeken. En zijn SGR/ANVR aangesloten wat ik ook wel prettig vind.

sabrinabuisset
08-10-13, 23:57
Klopt Ebelix.....maar mag toch hopen dat , nu de brandstof aan zijn top zit, er niet teveel brandstoftoeslag bijkomt! Meestentijds, bij een voorziene brandstoftoeslag, heb je alsnog de keuze je tickets direct te laten printen!
Ik boek meestal mijn vliegtickets of andere vakanties bij d reizen daar heb je het flex pakket kost 1x per jaar ik geloof 20-25 wEuronext betaald dan 1 jaar lang voor elke vakantie die je boekt geen boekingskosten en geen calamiteit dienst dus je hebt het na 1 vakantie al gelijk ererbuiten met dit pakket mochten de prijzen van de tickets gaan stijgen de beandstoftoeslagen dan betaald d reizen die voor je. Afgelopen aug gingen we naar Thailand hadden we opeens 70 euro extra toeslagen erbij die had dus mooi d reizen betaald

pzomerdijk
09-10-13, 22:17
Hoezo 't is wel Arkefly... Wat heeft iemand daar nu aan. Er is genoeg info te vinden over ArkeFly en wat is er mis! ArkeFly op Sanford is aan te bevelen. Korte vliegtijd, rechtstreeks op Sanford/Orlando, klein vliegveldje waar je snel weg bent, goedkope ticket. Nadeel: Terug via Miami waar je even moet uitstappen. Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding!

mblokland
09-10-13, 22:54
Zeer goede prijs-kwaliteit-verhouding!

Dat valt zeker in het hoog seizoen heel erg tegen, een ticket onder de 1000 euro is niet te vinden....

axzel
09-10-13, 23:11
Hoezo 't is wel Arkefly... Wat heeft iemand daar nu aan!

Hey kalm aan, ieder zn mening. Dat jij het geweldig vindt moet je zelf weten, ik vind het waardeloos. Wat ik bedoel met 'het is wel arkefly' is dat het dus wel een low-budget maatschappij is, daar moet je dus rekening mee houden. Zoals Mblokland al zegt zijn ze zeker in het hoogseizoen nog vrij prijzig, als je ziet wat je dan krijgt t.o.v. een 'reguliere' lijndienst is voor mij de keuze snel gemaakt.

Jolanda1971
10-10-13, 21:35
Wij hebben ook geboekt bij Lufthansa: Dusseldorf - Miami (overstap in New York). Voor 2 volwassenen en 2 kinderen een goede € 2700,-- met vertrek op 27-7 en terug op 21-8. Prima prijs vonden wij. Nu lekker aan de slag met het plannen en boeken.

Esschie
11-10-13, 14:41
Wij hebben ook gisteren geboekt. 3 weken in hoogseizoen (data wil ik liever niet doorgeven). 3 personen (zoon tzt 13 jaar) inclusief midsize suv voor 21 dagen bij Dollar en vlucht 3200 euro bij Ebookers. Ik ben tevreden. Ik vlieg liever via een tussenstop in de VS (het wordt Detroit) dan bijv op Gatwick in Londen. Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ik ben zo bang dat als ik daar de intercontinentale vlucht mis, we meteen een dag moeten vertoeven op Londen. En in Amerika vliegt alles binnenlands toch wat vaker. Fijn om weer iets te hebben om naar uit te kijken. Dit jaar geen Disney parken, wel naar Kennedy. Vaste locatie in Davenport en tussendoor een paar dagen naar Miami. Zijn we nog niet geweest. Nu ga ik speuren naar 'anders dan andere dingen' om te doen. Als iemand tips heeft, dan graag een PM.

Esther2013
11-10-13, 15:32
Een PM voor tips??
Volgens mij is het de bedoeling van dit forum dat we info DELEN....:confused:

natalie
11-10-13, 16:21
Wij hebben ook geboekt,alleen....dit keer naar Las Vegas,we gaan voor het eerst na 4 jaar Florida dus vreemd...vind het moeilijk,maar voor deze prijs 545€ vertrek 31 juli-21aug kon ik het niet laten,dus ik hoop dat we het daar net zo naar ons zin zullen hebben!

Esther2013
11-10-13, 16:36
Oh wat leuk, Las Vegas! Maar toch geen 3 wkn in LV, want dan word je gillend gek!
We zijn daar 3x een week geweest, dus als je nog vragen hebt dan help ik graag.
Zie ook onze blog:
http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl/2013/02/aftellen-voor-las-vegas.html
veel plezier met de voorpret!

kyra77
11-10-13, 18:04
oh wat gaaf las vegas en wat een mooie prijs zeg.

Ik wil zoo graag boeken maar moet toch nog helaas even wachten ivm husby's werk! en het financieel plaatje even goed bekijken.
Ik hou alles goed in de gaten qua prijzen.
Word wel eind juli maar of het gelijk vanaf de 22ste kan of 29ste daar moeten we nog even op wachten...

sandra44
11-10-13, 18:43
gaaf zeg!

Bij welke maatschappij heb je geboekt en op welke site?

natalie
11-10-13, 21:33
@esther2013 nee we gaan geen 3 weken,ik denk 5 nachten en dan door naar Los Angeles en...dat moeten we nog uitstippelen,maar ga zeker jou blog lezen!
En we hebben geboekt via Kilroy travel,kon het niet,maar schijnt wel betrouwbaar te zijn!

mblokland
12-10-13, 09:20
gaaf zeg!

Bij welke maatschappij heb je geboekt en op welke site?
Via de cheapoair website. Kies multicity start Amsterdam naar las Vegas terug las Vegas naar Düsseldorf.

Esschie
12-10-13, 15:37
Hoi Esther 2013, nee die PM bedoelde ik eigenlijk, omdat waarschijnlijk hier de tips niet gegeven mogen worden omdat het over de vluchten van het hoogseizoen gaan. Sorry voor de onduidelijkheid :)

maantje71
14-10-13, 18:28
hallo allemaal

na lang niet op het forum geweest te zijn.
is het bij ons weer gaan kriebelen en hebben we geboekt voor volgend jaar zomer.
we gaan van 8-8-2014 tot en met 29-8-2014.
nu hebben we vrijdag de knoop doorgehakt en geboekt bij American Estates.
we vliegen met ArkeFly omdat dit op het moment de goedkoopste was.
we landen op Sanford.
We gaan met zijn zessen waarvan 4 volwassenen en 2 tieners van 16 en 14 dus allemaal het volle tarief van 879 pp.
we gaan nu lekker genieten van de voorbereidingen.

mblokland
14-10-13, 18:53
Geboekt
Periode: 18/7 tot 09/8
Duur: 23 dagen
Aantal personen: 3 volw. en 1 kind (10 jaar)
Vertrek: Dusseldorf
Bestemming: Miami
Prijs: Eur 3035, 758 p.p.

Geboekt bij: Budget air, gevonden op Chaser.nl (http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=jSjfUVKYzGbdJdDIMmIn&tt=Retour&na=1&nc=0&ni=0&dd=20140718&rd=20140809&ori=Nederland%20en%20omstreken%20(NL)&des=Miami,%20FL,%20Verenigde%20Staten%20(MIA)&prefnonstop=false)

corrus
14-10-13, 21:55
Wij hebben ook gisteren geboekt. 3 weken in hoogseizoen (data wil ik liever niet doorgeven). 3 personen (zoon tzt 13 jaar) inclusief midsize suv voor 21 dagen bij Dollar en vlucht 3200 euro bij Ebookers.
Ik ben wél erg blij dat je dit verteld hebt, anders hadden we het nooit geweten.:rolleyes:
Indien je niets had gezegd waren we nét zover geweest... ;) ;) :D

kyra77
15-10-13, 17:05
Hier is even dan een groentje. word onze eerste keer USA.
.. Zitten in dubio rechstreeks Adam -Miami Arke Fky

of via Dusseldorf met Luftansa. En 1 keer overstap
Maar weet niet wat de parkeer/benzinekosten enz worden vanaf utrecht Dusseldorf. Die kosten moet je er dan ook bij rekenen denk ik dan.
Vertrek in aug 2014.
En houden jullie ook echt rekening met de vertrek en jetlegtijden ivm onze dochter.

gr groentje Kyra

Esther2013
15-10-13, 18:12
Dit is toch echt een persoonlijke keuze Kyra....!

Niet overstappen met kinderen is fijn, geen gestress met overstappen, maar rechtstreeks met ArkeFly is denk ik flink duurder dan de Lufthansa tickets met overstap?
Wij zijn afgelopen jaar rechtstreeks met kids van 9 en 7 van Düsseldorf naar Miami gegaan met Air Berlin. Is misschien ook nog de moeite om naar te kijken via chaser.nl of Skyscanner.nl?
We zijn ook nog dit jaar naar Las Vegas geweest met overstap van 2 uur en terug 3 uur, was ook heel relax.
Ik zou niet kiezen voor een overstap van een uur, dan zou ik niet op mijn gemak zitten.
Als we vanaf Düsseldorf vliegen plakken we er ook nog een park-fly overnachting aan vast als extra vakantiedag, maar dit hoeft natuurlijk niet.
Succes met kiezen!
gr Esther

Ebelix
15-10-13, 18:28
Daarnaast vlieg met Arke niet rechtstreeks op Miami maar heb je een stopover in Orlando waar je door immigratie en de douane gaat voordat je weer terug in het vliegtuig moet voor het laatste stukje naar Miami.

P9ol
15-10-13, 21:09
Wij hebben dit jaar met british airways gevlogen. Heen van Amsterdam naar Londen Gatwick en dan door naar Orlando.
en terug van Miami naar Londen Heatrow en dan naar Amsterdam. Wij hebben 1 dochter van 6. En het ging allemaal prima. het voordeel van British airways is dat je koffer automatisch doorgaat.
Twee jaar terug zijn we naar Jakarta (indonesie) gevlogen met een overstap in Kuala Lumpur en dat ging ook goed.
Wij vinden het geen probleem om over te stappen en het is ook goedkoper.
maar denk dat het wel scheelt of je bij je overstap je koffer moet meenemen.
En ook hoeveel tijd je hebt om over te stappen.

kyra77
15-10-13, 22:51
Hello allemaal

thanks weer voor de tips.
We hebben geboekt en wel Arke fly Amsterdam Miami
19 dagen in de maand aug.
2320 via reisburo Arke Fly.
Geboekt voor 2 volwassen en dochterlief van 10 jaar.
Eerste stap is gemaakt.
Zat nog in dubio 15-17-19 dagen.
En nu de volgende stappen. Schema's maken. En vooral nog meer verslagen lezen van de ervaren Flordida gangers.

gr Kyr and fam


happy we gaaannnnnnn

rogzwanenburg
16-10-13, 00:12
Nette prijs hoor voor een regelrechte vlucht in augustus

S@skia
17-10-13, 23:08
Geboekt bij: Air Berlin
Boekingsdatum: 17-10-2013
periode : 17 juli 2014 t/m 15 augustus 2014
Route: van Düsseldorf rechtstreeks naar Miami
Maatschappij: Air Berlin
Aantal Personen: 3 volwassenen (Laura is 12!!) en 1 kind
Totaalprijs: 2867,40 (738,- volwassenen)

We zijn hier happy mee, een mooie prijs, rechtstreeks en YES we mogen weer!!!!! :cool:

corrus
17-10-13, 23:15
Je moet alleen niet in de kop van Noord-Holland wonen... Dan is Düsseldorf gewoon te ver...
Moet ik eerst een takke end naar Düsseldorf en in de US nog eens zo'n zelfde takke end om in Orlando te komen.

Moolenschotjes
17-10-13, 23:50
@S@skia;
Mooie prijzen S@skia - wij zijn nog aan het twijfelen (over ArkeFly > Amsterdam - Orlando - retour Miami - AMS)
Prijzen voor vertrek vanaf Dusseldorf met Air Berlin of Lufthansa zijn zeer aantrekkelijk (€2860-€2900 voor 4 personen - vertrek 15 juli - retour 12 augustus)

betsydijkstra
18-10-13, 11:22
Er komen nog mooiere prijzen aan, weliswaar vertrek vanaf Gatwickhttp://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/airfrance-klm/21984054/__Voor_350_euro_naar_New_York__.html

marcel en annelies
18-10-13, 11:37
Ik heb gisteren gekeken naar Air Norwegian, maar werd niet heel vrolijk van de prijzen.
De huidige prijzen zouden, van Oslo naar Orlando, al meer kosten dan wat ik nu met Virgin betaal voor dezelfde data. En dan ben ik nog niet eens in Oslo!
Misschien worden de prijzen nog goedkoper, maar ik moet het eerst zien.

PS, het is lowcost dus moet je betalen voor eten, zitplaats reservering en koffer. Dit kost al snel 128 euro p.p. voor een retourtje extra. Seat pitch is maar 31"/78cm, zelfde als Arke.

kyra77
18-10-13, 17:03
thanks het is niet heel goedkoop maar goed onze eerste keer usa en idd parkeer evt overnachting en benzinekosten compenseren dit dan weer! Geen idee wat de vliegtijden zullen zijn. houden jullie hier rekening mee met boeken? ivm jetleg of iets?

marcel en annelies
18-10-13, 17:46
Wij niet echt in ieder geval. De meeste vluchten komen eind van de middag aan, dus ben je toch wel kappot :)
We willen liever niet in de avond aankomen want dan zijn de kids helemaal stuk, maar in principe gebeurd dit niet.
Een jetlag ervaart iedereen anders en hangt helemaal af van de omstandigheden. Wij met kleine kinderen (4 en 8) zien wel wat er gebeurd, wat inhoudt dat we waarschijnlijk om 4 of 5 uur in de Walmart staan :D
2 dagen ont-jetlaggen en dan pas los gaan, zo plannen wij.
Success!!!

mpaauwe
18-10-13, 20:24
@S@skia;

Hebben jullie ook stoelen vastgelegd?
Ik zie dat het vastleggen van de stoelen 17 euro pp kost.
Zit te twijfelen, wij gaan ook met 3 volwassenen (waaronder dochter van 12) en 1 kind (10 jaar), mijn dochter van 12 wil niet alleen zitten, maar ik ga er vanuit dat de kans niet groot is dat ze bij andere komt te zitten en ik denk dat haar broertje altijd onder begeleiding van een ouder moet zitten, dan kunnen zij altijd nog naast elkaar zitten.
Straks maar eens de knoop doorhakken wel of niet boeken. Rechtstreeks is wel erg verleidelijk.

S@skia
19-10-13, 10:58
@mpaauwe

Wij zaten met hetzelfde verhaal.....dochter van 12 die zeker niet alleen wil zitten. Wij hebben besloten voor de terugreis wel de stoelen te reserveren, ook in verband met (het proberen te) slapen, zodat we 2 aan 2 zitten. Met de heenreis wagen we het erop, desnoods met z'n vieren in het midden of iets uit elkaar 2 aan 2.

Succes, ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Esther2013
19-10-13, 14:35
Reserveren van stoelen vind ik echt zonde geld, maar dat komt misschien dat ik afgelopen jaren nog nooit met mijn gezin gescheiden in een vliegtuig gezeten heb.
Als je op tijd incheckt, met de nadruk op 'op tijd', dan zit je toch altijd bij elkaar?? Zo niet bij het inchecken, dan toch wel door ruilen met passagiers in het vliegtuig??
Ik heb dit zelfs afgelopen februari voor andere passagiers geregeld die geen Engels spraken bij United. Volgeboekt vliegtuig, maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Dit is althans onze (jarenlange vlieg)ervaring.

mpaauwe
19-10-13, 15:58
Dank voor jullie reacties! We hebben inmiddels de tickets bij Air Berlin geboekt! Ben benieuwd hoor, voor de eerste keer rechtstreeks.
We hebben nog geen stoelreserveringen ingevoerd. Dat kan altijd nog. We zitten nog te twijfelen of we misschien een servicecard aanschaffen. We kunnen dan in ieder geval voor 2 volwassenen en 1 kind gratis een stoel reserveren en 's avonds al inchecken. Ook mogen we dan voor 1 persoon 2 koffers van 32kg meenemen.
We hebben nog wel even de tijd, dus we denken hier nog even over na!

soralysha
23-10-13, 17:39
geboekt bij Ebookers.
Heen: 17 aug Düsseldorf - Miami via Madrid vliegen met Iberia
Terug: 30 aug Orlando -Düsseldorf via Chicago vliegen met American Airline
4 volwassenen en 1 kind (11 jaar) totaal € 3310,60 (p/p € 662,12)
We gaan niet lang. Maar we gaan weer!!!!

mickmak
23-10-13, 18:47
Als je op tijd incheckt, met de nadruk op 'op tijd', dan zit je toch altijd bij elkaar?? Zo niet bij het inchecken, dan toch wel door ruilen met passagiers in het vliegtuig??
Ik heb dit zelfs afgelopen februari voor andere passagiers geregeld die geen Engels spraken bij United. Volgeboekt vliegtuig, maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Dit is althans onze (jarenlange vlieg)ervaring.

Dan heb je altijd geluk gehad want wij vliegen al 10 jaar met 1 kind (is nu 10 jaar) en daarvan hebben we (behalve dit jaar bij Virgin) al zeker de 5 voorgaande jaren het niet kunnen regelen om naast elkaar te zitten.
Vroeg inchecken, van te voren plaatsen reserveren maakt niks uit. Bij het inchecken zeggen ze dat je het bij de gate moet vragen en bij de gate zeggen ze dat je het in het vliegtuig moet proberen te regelen.
Iemand die alleen reist wil best ruilen maar niet als dat betekent dat zijn raamplek of zijn plek aan het pad dan kwijt is.

Jackie

Esther2013
23-10-13, 19:29
Dan heb je altijd geluk gehad want wij vliegen al 10 jaar met 1 kind (is nu 10 jaar) en daarvan hebben we (behalve dit jaar bij Virgin) al zeker de 5 voorgaande jaren het niet kunnen regelen om naast elkaar te zitten.
Vroeg inchecken, van te voren plaatsen reserveren maakt niks uit.

Dat bedoel ik, zonde geld, als het zelfs met reserveren niet lukt!
Maar misschien hebben wij idd geluk gehad, maar knappe man/vrouw die mij scheidt van mijn kids tijdens een vliegreis hoor, ik zou alle registers opentrekken!

@soralysha
Mooie prijs! Leuk vooruitzicht!

PENPE
23-10-13, 22:07
..maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen. Klopt, wij doen dat ook regelmatig en het gaat iedere keer goed ;-)

Cindy1969
24-10-13, 22:54
Dan zouden jullie aan mij een verkeerde hebben, want ik ga bv een plekje aan het gangpad met een lege plek naast me echt niet opgeven voor een plekje ingeklemd tussen 2 mensen :p
Reis ook alleen.
Nee hoor, ik zou best even kijken wat mogelijk is, maar als ik er zelf op achteruit zou gaan qua plek moet ik er even goed over nadenken...

Mattie
25-10-13, 10:21
Maargoed als jij naast onbekende 1 zit en 2 rijen naar voren zit je naast onbekende 2 (zelfde plek) dan maakt het (naar mijn mening) weer helemaal niet uit.

Cindy1969
25-10-13, 10:34
Nee, dan zou het me niets uitmaken inderdaad!

sunnyrojo
27-10-13, 13:44
Onze ervaring is dat je op de heenweg veel minder last hebt van jetlag maar als je weer thuis bent veel meer.
Misschien speelt dan ook de teleurstelling mee dat het weer voorbij is dit jaar. :cool:

corrus
27-10-13, 21:58
Klopt, want medisch gezien heb je de meeste last van jet lag bij reizen naar het oosten.De algemene vuistregel is dat je voor ieder uur wat je naar het oosten vliegt 1 dag nodig hebt om te recouperen.

axzel
28-10-13, 11:47
Een aantal tickets gevonden vanaf Düsseldorf naar Miami (rechtstreeks) met Air Berlin voor 635 euro in Augustus.

corrus
28-10-13, 13:47
Wanneer in augustus?

damian08
28-10-13, 14:50
Ben ik ook wel erg benieuwd naar, hier ook nog druk op zoek naar tickets met een mooie prijs :-)

axzel
28-10-13, 17:15
Inmiddels vind ik alleen nog maar 715, vliegen op bijv 12/13/14/15 aug en 2 weken later terug, via Budgetair

damian08
28-10-13, 17:30
Ok en vanaf welk vliegveld en naar welk vliegveld, ik kom namelijk niet onder de 900 euro

jet
28-10-13, 20:15
Ik heb ook tickets met air Berlin gevonden voor 738 (vertrek begin juli). Is dit een goede prijs? Of kan ik beter wachten totdat de prijzen nog meer zakken?

Esther2013
28-10-13, 20:33
Voor juli is dit een goede prijs.
Of ze nog gaan zakken? Nobody knows............

mblokland
29-10-13, 18:23
Ok en vanaf welk vliegveld en naar welk vliegveld, ik kom namelijk niet onder de 900 euro

Kijk hier (http://www.airberlin.com/nl-NL/flightoffers/return/search/departure/D%C3%BCsseldorf/destination/Miami/date/2014-07/range/10-14/submit/1/sortby/price?et_cid=14020&et_lid=6796687&et_sub=return_getoffers_nl) maar eens, Dus - MIA rechtstreeks 738 euro p.p (14 dgn).

Essie72
29-10-13, 19:56
Ben nu al een tijdje tickets in de gaten aan het houden voor 13-7 tot 3-8. Goedkoopste is tot nu toe 778 pp. Ik kijk bij skyscanner, chaser en world ticket center. Ze bieden daar tickets aan van verkooppunten waar ik nog nooit van gehoord heb zoals budgetair, supersaver, bravofly en travelgenio. Totaal onbekend voor mij...

Misschien is het een beetje 'wat een boer niet kent dat vreet ie niet' maar ik vertrouw het niet zo om er te boeken.

Ervaringen??

hrjhaan
29-10-13, 20:20
Budgetair kun je gewoon bij boeken. Hebben wij ook al een keer gedaan. Geen problemen mee gehad.

axzel
29-10-13, 21:43
Supersaver is ook prima, al meerdere keren bij geboekt.

damian08
30-10-13, 10:44
Iemand bekend met Bravofly? Kan daar nu vliegtickets vinden voor een mooi bedrag €2592 voor 2 volwassenen en 2 kids.

Herstel: Je moet dan wel met Visa betalen :( , laten we die nou net niet hebben helaas.

P9ol
30-10-13, 20:53
Handige site om een prijsalert in te stellen. Enige nadeel is dat je geen datum op kan geven.

http://www.vliegennaar.nl/flight-alert

Chubber
30-10-13, 20:58
Düsseldorf - Miami met een prettige overstap op Heathrow b.v. vanaf 10-07, prijs van € 655,-. Het is dat ik net een nieuwe auto gekocht heb, anders wist ik het wel...

Esther2013
30-10-13, 21:00
Voor de zoekende onder ons: waar heb je deze gevonden Chubber?

Chubber
30-10-13, 21:09
Sorry, je hebt gelijk, via het onvolprezen Chaser, nu bij Expedia.

damian08
31-10-13, 11:10
Ben ik weer net te laat met kijken..zo jammer weer. Maar we blijven hoop houden, eens komt toch die mooie prijs voor ons :-)

Chubber
01-11-13, 12:43
Ben ik weer net te laat met kijken..zo jammer weer. Maar we blijven hoop houden, eens komt toch die mooie prijs voor ons :-)

Staat er nog steeds hoor, zelfs een eurootje goedkoper bij budgetair.

damian08
03-11-13, 21:50
Ja had ze gevonden, maar dan moet je echt op 10 Juli weg helaas. Bij ons is de zomervakantie pas vanaf de 18e en dan schiet hij weer omhoog..
Ik moet echt nog even geduld hebben, wat trouwens erg moeilijk voor mij is.

axzel
04-11-13, 11:38
Wij kijken sinds kort voor tickets in de laatste twee weken van augustus, we willen rond 1 september weer terug zijn. Prijzen zijn helaas nog vrij hoog!!

mblokland
04-11-13, 18:07
Wij kijken sinds kort voor tickets in de laatste twee weken van augustus, we willen rond 1 september weer terug zijn. Prijzen zijn helaas nog vrij hoog!!
Valt wel mee 730 euro dus - mia rechtstreeks
http://www.airberlin.com/nl-NL/flightoffers/return/search/departure/D%C3%BCsseldorf/destination/Miami/date/2014-08/range/10-14/submit/1/sortby/price?et_cid=14020&et_lid=6796687&et_sub=return_getoffers_nl

P9ol
04-11-13, 18:28
Helaas allemaal vanaf Dusseldorf.
Ik hoop op mooie prijzen vanaf Amsterdam naar Orlando.
Hopen jullie met me mee;)

pzomerdijk
04-11-13, 21:02
Ben ook al aantal weken aan het hopen maar tot nu toe 845 euro p.p. 1/7 - 28-7 +- 3 dagen.... Hoop op 750 euro, maar of het dat gaat worden.... Twijfels!!!!

pzomerdijk
05-11-13, 18:02
Vandaag bij Jetairfly.com Brussel - Miami



Heenvlucht JAF107
€ 349,99


ma 07/07/2014prijs per persoon


Brussels - Miami


07:00 - 11:30







Terugvlucht JAF108
€ 349,99


ma 04/08/2014prijs per persoon


Miami - Brussels


13:50 - 06:40







Passagier(s)


1 volwassene









25 kg bagage gratis










Maaltijden


Standaardmaaltijd op de vlucht








Administratiekosten
€ 15,00








Totaal

€ 714,98



(Incl. luchthaventaks € 74,50)

corrus
05-11-13, 18:05
Heb je dit al geprobeerd met 2 of 4 personen...

Dan lukt het waarschijnlijk niet. (voor 1 persoon is het vaak gemakkelijker om een voordelige vlucht te vinden)

damian08
05-11-13, 18:20
Ik heb hem toevallig vandaag ook gevonden. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Ook voor €349pp heen en €349pp terug. Echter hebben hun geen kinderprijzen en betaal ik de volle pond voor kinderen.

jet
08-11-13, 14:54
Gevonden op chaser.nl: retourtje dusseldorf- miami in juli voor 605 euro met air France!

pzomerdijk
08-11-13, 17:59
Gevonden Dusseldorf miami vertrek op dinsdag 2 juli terug 29 juli 595 met Delta Airlines met tussenstop Atlanta via schipholtickets.

corrus
08-11-13, 18:40
Hoeveel personen??
Een normale 1 overstap?
Klinkt als terugweg met 2 overstappen ;)

damian08
08-11-13, 18:49
Ik zit hier enorm te balen..had de vlucht inderdaad ook gevonden, gebeld met Expedia en hop ze waren allemaal weg.

@Corrus , ik had gekeken voor de data 22 juli tm 12 Augustus, rond die dagen waren ze allemaal 605 euro met Delta of Air France
met 1 overstap zowel heen als terug, met mooie tijden. Heen 1.35 en terug 50 minuten

axzel
09-11-13, 14:16
Ik zie ze nog steeds, DUS - MIA voor 695 euro met Delta/KLM, 1x overstappen en super vluchttijden. Voor data in augustus 710 euro met 2x overstappen!

corrus
09-11-13, 16:03
@Corrus , ik had gekeken voor de data 22 juli tm 12 Augustus, rond die dagen waren ze allemaal 605 euro met Delta of Air France
met 1 overstap zowel heen als terug, met mooie tijden. Heen 1.35 en terug 50 minutenDan zou ik ze maar mooi gaan boeken... ;)