PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wendyFL



WendyFL
29-06-13, 10:48
Mijn ouders hadden een voorziene blik, en gaven mij een Amerikaanse naam: Wendy. Op mij 21ste ging ik voor het eerst naar de USA en bleef er gelijk een jaar. Helemaal verliefd en ik wilde er blijven, maar mijn vriend, nu man, zag dat niet helemaal zitten en het compromis was er gewoon veel op vakantie gaan. Sinds 3 jaar komen we in Florida en we vinden het heerlijk! Het klimaat, de vriendelijke mensen en het feit dat mens en dier zo in harmonie leven. Super om er te zijn. Begin vorig jaar hebben we zelf onze spaarcenten in een huis in FL gestopt zodat we er nog vaker kunnen zijn. We hebben al heel veel gehad aan het Florida Forum, en daardoor veel geld bespaard. De transponder bijvoorbeeld, geweldig! Misschien kan ik nu ik zelf na 3 jaar en 6 bezoeken aan Florida, in aug volgt reis 7, zelf af en toe wat nuttigs kan bijdragen op het Forum.

koenkamphuys
30-06-13, 17:39
Welkom Wendy op dit leuke forum, en ook welkom natuurlijk bij het selecte clubje van huizenbezitters, dat zijn de happy few hier :cool:

Waar in Florida staat jullie buitenverblijfje? We zijn allemaal natuurlijk reuze benieuwd naar foto's... kende je het huizenfoto-topic op dit forum al? http://www.floridaforum.nl/showthread.php?10465-Ons-buitenverblijf

WendyFL
30-06-13, 19:45
Hoi Koen, wij zitten in Haines city, net onder Orlando. Ik zal eens naar de huizentopic gaan kijken, had ik nog niet ontdekt.

koenkamphuys
01-07-13, 20:52
Daar komen we dan regelmatig langs gesjeesd, over de US 27 van Sebring richting Orlando of omgekeerd. Of door het dorp, via SR 17 en US 17, als we de toeristische route nemen en in Kissimmee moeten zijn.

WendyFL
03-07-13, 12:41
ja, dan kom je er langs. Maar wij zitten wel een paar mile vanaf de 27. lekker rustig, midden in de natuur. ik heb inmiddels 4 foto's geupload in het buitenverblijf deel.