PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Carthrax

Carthrax
26-06-13, 13:46
Hallo allemaal.

Mijn naam is Gertjan. Meestal lees ik voornamelijk de Amerika fora (zo ook AllesAmerika) maar toch maar eens zelf geregistreerd.
Ik ben groot Amerika fanaat en ja zelfs na PRISM ;).

Mijn voorliefde voor de Verenigde Staten was al toen ik nog een klein mannetje was. Mijn buurvrouw had familie in Orlando wonen en elke keer als ze daar heen ging nam ze wat voor mij mee.
In het begin voornamelijk dingen van Disney maar naarmate ik ouder werd kwam mijn volgende liefde voorbij: American Football (zelf 15 jaar het spelletje mogen spelen in NL). Dus na elke trip van de buurvrouw had ik meer spullen van de Dolphins, Gators etc. etc. Ik heb zelfs nog gesmeekt of ze wat mee wilde nemen van de Orlando Thunder (voor de kenners ;))

Uiteindelijk in 2004 en 2005 ben ik samen met mijn vrouw naar New York geweest en was mijn eerste droom (naar Amerika gaan) uitgekomen. In 2005 ben ik dan nog naar een wedstrijd geweest van de NY Jets tegen de NY Giants, pre-season weliswaar maar weer een vinkje!

Florida is de nr.1 op mijn verlanglijst en dan nu zeker met een kleine man van 7 jaar dus zodra we de centjes een keer bijelkaar hebben gaat dat pure Disney madness worden ;)
Dus ik ga mij even inlezen op dit forum en hopelijk binnen de komende 2/3 jaar eindelijk die kant op te kunnen.

Ritchie
26-06-13, 14:04
Welkom hier, je kunt hier echt heel veel vinden, ik denk ook wel over American Football, volgens mij zijn hier ook meerdere fans van deze sport aanwezig.
Veel plezier.