PDA

Bekijk Volledige Versie : Ziekenhuis bekijken in Orlando



naokay
21-06-13, 13:57
Misschien een hele rare vraag...Maar ik zou zo graag een keer een ziekenhuis willen
bezoeken in Amerika.Vind ik zelf heel interessant.Ik ben al tig keer naar
Amerika geweest, en nu over een paar weken voor de 4e keer naar Florida.
Maar heb nooit het lef gehad om daar naar binnen te lopen.Nu dus mijn vraag..
Kan en mag ik daar zomaar naar binnen lopen, zonder dat iemand naar me toe komt
om te vragen wat ik kom doen.Het is voorlopig de laatste keer naar the States,
dus mijn laatste kans.:)

KiekenMich
21-06-13, 20:11
Ik heb deze tic ook ( noem het netjes ..beroepsinteresse ) en ik probeer in alle landen waar ik kom even in een ziekenhuis (en het liefst op de ER) te kijken. In NY is dat gelukt op de ER. Paar weken ervoor gemaild en contact gemaakt. Ik vond het echt heel bijzonder. Ik ga nu Miami proberen ..Ik ben benieuwd of Orlando ook lukt !
Zo naar binnen lopen zou niet mijn ding zijn .

PENPE
14-07-13, 00:28
Ik ben vorig jaar bij een kennis op ziekenbezoek geweest in het Florida Hospital in Celebration, en het had meer weg van een hotel vonden wij.

http://www.celebrationhealth.com

Orangecowgirl
14-07-13, 15:17
Sommige ziekenhuizen moet je je melden als je binnenkomt. Het VA ziekenhuis in Miami is daar echt streng in. Al weet ik niet of je alleen je ID moet laten zien of dat je ook moet aangeven waar je heen gaat. Ik was nogal lamgeslagen toendertijd een een vriend regelde dat allemaal voor me. Het Cleveland ziekenhuis in Weston loop je gewoon binnen zonder gedoe. Het Memorial in Pembroke Pines is heel vriendelijk, zodra je binnenkomt wordt je aangesproken door een vrijwilliger en doorgestuurd naar waar je heen moet. Maar dat is een kankerziekenhuis en ze zijn denk ik gewend aan mensen die een beetje de weg kwijt zijn van ellende.

Je kan proberen om van te voren contact op te nemen en te vragen of je mag rondkijken. Sommige ziekenhuizen hebben zelfs rondleidingen!