PDA

Bekijk Volledige Versie : Vlucht + huur villa



Melissa & Patrick
20-06-13, 19:10
Hoi!

Wij zijn nu 5 weken terug van onze vakantie in Florida en ook wij zijn verslaafd geraakt.
Ik dacht nog: "Dat gebeurt mij niet". haha

Wie heeft ervaring met Arke om de vlucht + huur villa te boeken? Of kun je dat beter los doen? Ik heb zitten lezen en de ervaringen zijn zeer goed.. Alleen kom ik echt een stuk goedkoper uit als je die combinatie maakt.. Hoe ervaren jullie dit?

Groeten,
Patrick & Melissa

S@skia
20-06-13, 19:38
Dat is echt een keuze die je zelf maakt. Wij doen alles zelf en boeken een vlucht, villa en auto los. Het belangrijkste feit van los boeken is dat ik absoluut wil weten waar ik terecht kom (in welke villa en welke community). En of dat nu echt duurder is dan een pakket boeken vraag ik me af, maar daar heb ik geen ervaring in. Als ik jullie was zou ik gewoon eens lekker (want dat is de grootste voorpret) op zoek gaan waar jullie willen verblijven en eens wat villa's bekijken. Je kunt dan zelf je kosten plaatje bekijken.

Succes en veel lees plezier op het forum!

Melissa & Patrick
20-06-13, 21:15
Bedankt voor jullie reacties.

Afgelopen april-mei waren wij in totaal EUR 8.000,= kwijt aan onze vakantie. We hebben toen in 7 hotels gezeten. We hebben de tickets via het reisbureau geboekt (uiteindelijk veels te duur) dus willen we nu alles zelf doen en nu een keer in een villa verblijven. De reis dus totaal anders doen. Het is best slopend 7 hotels en als je in een villa zit kun je ook is lekker niks doen. Dus ik ben benieuwd wat we dan nu kwijt zouden zijn ;)

Fleurida
20-06-13, 22:05
Hallo, vliegtickets van bijv 19 April t/m 10 Mei 2014 € 617,00 pp. Een huis is maar net wat je wil, een villa, een townhouse of een condo. De huur kun je zelf bekijken maar voor € 500 tot € 600 kun je best wat moois huren. Een auto is bij www.alamo.co.uk/brits bijvoorbeeld een leuke mid-site suv € 491,85 voor die 3 weken. Dan kun je zelf uitrekenen wat een reisbureau biedt of zelf regelen. Zo heb je een beetje een idee.

Melissa & Patrick
02-07-13, 21:03
Inderdaad weer een verslaafde erbij ;)
In Miami was het net of dat we op de boulevard aan de Costa Brava liepen afgelopen mei.. Het stikte er van de NL-ers... Dat is dan altijd een beetje jammer ;)
En helemaal als je ze hoort praten waar je het goedkoopst kunt eten whahaha. Typisch Nederlanders!

Moolenschotjes
01-08-13, 00:25
Afgelopen Juli zijn wij met Arkefly naar Orlando geweest en hun service is prima. Wij hebben gekozen voor de comfort klasse en hebben dit een aantal maanden later toegevoegd. Je hebt dan veel meer beenruimte, maar ook meer toegestaan bagage gewicht - 35kg. Wij boeken alles los zodat je alles af kan stemmen op eigen wensen. Hebben House of Orange op het 5 sterren resort Watersong geboekt, welke fantastisch is! Deze villa is van Nederlandse verhuurders. Op dit resort is ook nog de villa HiJo en Waterlilly, welke ook van Nederlanders is.

Deze zomer vakantie is ons heel goed bevallen, zo goed dat we in 2014 weer gaan en dezelfde villa gereserveerd hebben.

José
01-08-13, 12:29
Wij vliegen ook weer met Arkefly en hebben ook de auto via hun (fly drive). Villa regelen we altijd zelf met de eigenaren.

Lier
04-08-13, 17:27
Hoi Melissa,

Wij hebben vorig jaar een pakket reis geboekt via arke incl vliegreis villa en auto.
Simpelweg omdat het spotgoedkoop was!
Wij waren ongeveer 650 euro pp kwijt incl vlucht, villa en auto. ( wel last minute geboekt)

enige nadeel is dat je niet weet waar je naar toe gaat qua villa, maar de luxe klasse kan je natuurlijk al boeken van te voren. Wij kregen een mooie villa toegwezen.
dit jaar hebben we wel gekozen om alles los te boeken, maar simpelweg omdat we zelf de vlucht en de villa wilde boeken.

Succes!

Melissa & Patrick
04-08-13, 18:08
Hoi Lier,

Bedankt voor je reactie!

Wat een goede prijs zeg EUR 650,- p.p.!

Wij hebben inmiddels een heel leuk townhouse geboekt in Coral Cay. We wachten met de vliegtickets tot het laatste moment bij Arke. Niets voor ons hoor, maar we gaan het gewoon proberen ;)

Groetjes,
Melissa

Teleton
05-08-13, 16:04
H We wachten met de vliegtickets tot het laatste moment bij Arke. Niets voor ons hoor, maar we gaan het gewoon proberen ;)

De vraag is of je daar verstandig aan doet. Nu al zijn dit kennelijk populaire reisdata...dat kan je aan het prijsniveau zien. Op andere reisdagen liggen de prijzen in jullie periode nu al lager....Verder kan je informatie verzamelen op de site van arkereizen. Maak een schijnboeking, dan kun je zien of er nog voldoende stoelen zijn. Voor wat de waarschuwingen op die site waard zijn.....Maar bij andere reisdagen wordt geen waarschuwing gegeven dat aantal stoelen beperkt is. Wanneer je al die factoren onder de loep neemt (liefst bij volle maan) dan ziet het er nu niet naar uit dat er op de door jullie gewenste data een enorme prijsdaling te verwachten is. Maar voor hetzelfde geld blijven er twee stoelen vrij die voor 399 euro weggaan......Wie zal het zeggen?

Koffiedik kijken is niet mijn sterkste kant maar ik zou, zeker nu je aan een boeking van de villa vastzit, de knoop tijdig doorhakken en voor een gunstige prijs tickets boeken wanneer dat nog kan. Last minute vliegtickets boeken is leuk maar dan zou ik wel mijn handen vrijhouden en geen verplichtingen aangaan. Voor slim boeken is de volgorde echt dat je eerst je vliegtickets koopt. Je kunt nu nog voor 609 euro vliegen in de periode Coral Cay hebt gehuurd.

Tot het laatste moment wachten kan ook betekenen dat je, bij Arke of een andere maatschappij, de hoofdprijs betaalt. De vraag is: wat vind je een redelijke prijs? De prijzen in maart schommelen nu tussen de 589 en de 809 euro in jullie periode. Dat zijn gemiddelde prijzen en ze doen niet onder voor de concurrentie.

Denk er maar eens over, ik wens jullie wijsheid......:confused:

Fleurida
05-08-13, 19:56
Hallo, bij www.chaser.nl vond ik deze toch wel leuke prijs voor jullie data.

606,-all-in prijsKies »Heenreis vrijdag, 7 maa
Vertrek: 10:55
Amsterdam Schiphol
Aankomst: 11:00
Londen - Gatwick
(1:05 uur)


British AirwaysOverstaptijd op Londen - Gatwick: 2:00 uur
Vertrek: 13:00
Londen - Gatwick
Aankomst: 17:25
Orlando
(9:25 uur)


Virgin AtlanticTerugreis maandag, 24 maa
Vertrek: 20:50
Orlando
Aankomst: 08:50
Londen - Gatwick
(7:00 uur)


Virgin AtlanticOverstaptijd op Londen - Gatwick: 2:50 uur
Vertrek: 11:40
Londen - Gatwick
Aankomst: 13:55
Amsterdam Schiphol
(1:15 uur)


British AirwaysVluchtdetails +
Boek direct bij:supersaver.nl €606tix.nl €607kilroytravels.nl €614

Melissa & Patrick
05-08-13, 20:04
Ik zag dat de prijs nu al weer EUR 100,= p.p. gedaald was.. Het kriebelt toch wel om te boeken. En EUR 607,= p.p. rechtstreeks boeken vind ik zeker niet duur. Maar aangezien we afgelopen keer zoveel hebben betaald voor een ticket willen we nu een keer een leuk prijsje ;) Idd normaal boek je eerst je vlucht.. Maar ik kan me niet voorstellen dat die tickets hard gaan in maart, aangezien het geen schoolvakantie is. En je kan nu ook nog boeken voor in augustus naar Amerika. Sommige prijzen zijn nog erg leuk in augustus ;)

Teleton
05-08-13, 20:55
Sommige prijzen zijn nog erg leuk in augustus ;) Ik ben wel benieuwd waar je de aantrekkelijke prijzen in augustus ziet........:confused:Natuurlijk wil iedereen wel een leuk prijsje. Maar er is een oud spreekwoord: onderste> kan > > lid en neus.....? Wie vandaag nog tickets voor augustus moet boeken, betaalt meer dan 900 euro bij Arkefly. Maar misschien breken er nog gouden tijden aan voor koopjesjagers.

Melissa & Patrick
05-08-13, 21:08
Dan is dat gewijzigd, want vorige week stonden er nog leuke prijzen tussen. Maar ach er zijn altijd wel tickets te krijgen, dus we wachten gewoon lekker. En anders maar volle pond betalen dat is het risico ;)

Melissa & Patrick
05-08-13, 21:46
Whahaha we hebben toch maar geboekt :D :D Jaja ik weet het... zeg maar niks ;)
We zijn blij met deze prijs aangezien we afgelopen keer EUR 700,= meer kwijt waren voor de tickets.. :S

Teleton
05-08-13, 23:15
Ik zeg niks......:rolleyes: Nou ja.....ik zeg nu niet meer kijken!

Melissa & Patrick
06-08-13, 18:23
Ik zeg niks......:rolleyes: Nou ja.....ik zeg nu niet meer kijken!


Ik heb stiekem toch gekeken en ze zijn nu weer duurder dan gisteren :D