PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Moolenschotjes: 25-dagen Sunshine State, 28 Juni - 22 Juli 2013



Moolenschotjes
12-06-13, 23:27
Eigenlijk niet gepland... maar uiteindelijk toch weer gekozen om naar ons meest favoriete land voor vakantie te gaan.
Deze keer naar Florida om daar lekker te genieten van de zon (hopelijk niet al te veel regen in het seizoen), shoppen natuurlijk, lekker eten en veel vermaak.

We (Stefan, Nicole, Demi & Sem) zijn nieuw op dit forum en hebben met de vele tips en adviezen hier, een leuk reisschema samen kunnen stellen.
Onze dank voor de vele posters :up: Heb ook veel informatie uitgewerkt in het reisschema waarmee ik op dit moment nog druk bezig ben om af te ronden...
Zodra deze klaar is zal ik die posten voor andere Florida liefhebbers....

In de planning staat 11 dagen Davenport (omgeving Orlando, met een bezoek aan Discovery Cove, SeaWorld, Aquatica, Bush Gardens, Disney World, Epcot, The Blueman Group en hopelijk nog meer mits voldoende tijd ;-), daarna door naar voor 2 dagen Clearwater Beach, 2 dagen Fort Meyers Beach, 1 dag The Everglades, 3 dagen Key West, 2 dagen Fort Lauderdale en 2 dagen bruisend Miami. We hebben bewust gekozen voor korte afstanden tussen de locaties omdat we lekker ontspannen op vakantie willen zijn met de kids en niet elke dag een strak reisschema wilde hebben. We komen sowieso al tijd te kort...

We houden net als twee jaar geleden, ook weer een reisverslag bij op www.florida-usa-2013.blogspot.nl (http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl)
voor familie, vrienden, kennissen en liefhebbers die ons willen volgen en daar af en toe een leuk berichtje vanuit NL willen achterlaten.

Nog ruim <14> 11 dagen voordat we vertrekken... we kijken er naar uit!

Groetjes,
Stefan, Nicole, Demi en Sem

Tini
13-06-13, 00:22
Heb me aangemeld, ga jullie volgen. Alvast een heel fijne vakantie!!!

hannie
13-06-13, 08:17
Mooie villa, je ziet echt de Hollandse " touch "

trails
13-06-13, 08:22
Wij gaan ook meelezen! :cool:

flexx
13-06-13, 16:21
mooie planning! zou je me kunnen zeggen welke hotels je hebt geboekt in fort lauderdale,key west, clearwater beach en fort myers?

Esther2013
13-06-13, 20:19
Ook aangemeld, want jullie gaan voor ons en misschien doe ik nog ideetjes op.
Alvast hele fijne vakantie toegewenst.

Moolenschotjes
15-06-13, 11:44
Hoi Hannie, ja dat viel ons ook direct op en een van de redenen dat wij voor deze villa hebben gekozen, naast dat Boudwijn en Rosa super leuke, open verhuurders zijn.
Er was ook nog een andere villa op het park met dezelfde stijl, bleek van hun vrienden te zijn die samen hebben gedaan met het container vervoer...

Moolenschotjes
15-06-13, 11:47
Hoi Flexx,

Op deze pagina hebben we complete planning staan: http://florida-usa-2013.blogspot.nl/...t-en-alle.html (http://florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/04/reisschema-compleet-en-alle.html)

Moolenschotjes
27-06-13, 01:27
Net op tijd klaar voor de komende 25 dagen... Er zijn de nodige uurtjes aan het "Roadbook" gespendeerd - avonden, nachten en vaak tussen alle voorbereidingen door...
Het Roadbook is samengesteld voor onderweg, maar vooral als aanvullende informatie voor de kinderen om meer te leren over de vakantie bestemming. We hebben veel informatie gevonden over Florida, maar vaak is deze in het Engels geschreven, wat toch lastig is voor Sem en wat minder voor Demi.

Je kunt het roadbook inzien op ons reisblog (geeft online helaas een wat vertekend beeld, sorrie daarvoor) en het daar ook downloaden (let op groot bestand - 25MB)
De verwerkte plaatjes in het roadbook hebben gekoppelde links naar websites.

Het was veel werk, maar we hopen er veel plezier aan te beleven: www.florida-usa-2013.blogspot.nl (http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl)

reneos
25-07-13, 23:45
Beste familie , ik heb genoten van jullie geweldige reisverslag! Veel foto's en leuke verhalen.
Dank jullie hiervoor! Renee, mede florida forum lid.

Esther2013
25-07-13, 23:48
Het was een super leuk verslag, met dito foto's, one of my favourite blogs!

Moolenschotjes
01-08-13, 00:10
Beste familie , ik heb genoten van jullie geweldige reisverslag! Veel foto's en leuke verhalen.
Dank jullie hiervoor! Renee, mede florida forum lid.

Dank je wel voor het lezen.
We hebben vele leuke reacties gehad tijdens de reis en achteraf.

Groetjes,
Stefan, Nicole, Demi en Sem

Njit
13-08-13, 23:53
Wat veel werk hebben jullie erin gestoken! Wellicht handiger om het als PDF aan te bieden. Dit heeft twee voordelen:

- door iedereen te openen (ook al heb je geen Office op je PC)
- layout blijft gelijk op elke machine

Moolenschotjes
15-08-13, 11:38
Hoi Njit,

Heb je tip inmiddels verwerkt en het roadbook is nu te downloaden in PDF als ook Word (in de 1e originele post op het reisblog).
Nadeel is wel dat de PDF file aanzienlijk groter uit valt dan de word versie (ondanks compressie en aanpassing grafisch materiaal).

Hoeft tegenwoordig met snelle internet verbindingen geen probleem meer te zijn :cool:

Ilse_
15-08-13, 11:56
Ik heb em ondertussen gedownload en ik weet nu al dat we er vaak ik gaan kijken. Wat een berg informatie op een rijtje zeg !! Super. Heel erg bedankt.

Moolenschotjes
15-08-13, 14:44
Dank je Ilse voor de leuke reactie.
Inmiddels zijn we al weer begonnen om een 2014 versie te maken...

Ilse_
15-08-13, 15:14
Ik kijk er nu al naar uit hahahaha. Onze villa voor 2014 is ook alweer geregeld...

Moolenschotjes
16-08-13, 02:58
Dat is helemaal super Ilse, welke is het geworden?
Wij hebben de villa van vorig jaar weer gereserveerd en willen daarnaast nog een weekje kust doen.
Nog niet zeker welke kust, maar we hebben nog even...