PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Digitalman



Digitalman
07-06-13, 20:35
Wij willen volgend jaar naar Florida! Allebei onze dochters hebben twee weken meivakantie en dat leek ons een uitstekende gelegenheid om een week of twee naar Florida te gaan. We zijn al 4 keer eerder in de US geweest, altijd aan de Oostkant en nu is Florida aan de beurt.
Het (grove) plan is een auto rondreis Orlando-Sanibel-Naples-Keys-Miami-Orlando.

ik hoop veel info van dit forum te halen!

Tini
08-06-13, 00:32
Welkom op dit forum. Je zal hier idd veel info kunnen vinden. Ook uit de verschillende reisblogs kan je veel info en tips halen. Succes met de voorbereidingen!!

Michael66
08-06-13, 06:55
Welkom op het Florida Forum!

Je vindt vast een heleboel info hier op het forum. En stel vooral ook je vragen, daar is het ten slotte ook een forum voor. Er zijn een heleboel Florida-kenners die je graag van een passend antwoord willen voorzien.

Je geeft een aardig basis-idee aan voor je rondreis door Florida. Leuk!
Hoe meer info je gaat verzamelen over Lforida, hoe meer je je zult realiseren dat je echt niet "alles" in je beschikbare 2 weken kunt doen en zien.
Ik wens je heel veel plezier en sterkte bij het maken van de keuzes!

Have Fun!!
Michael66

Iris1990
08-06-13, 15:42
Welkom op het forum! ik ben ook aan het plannen om volgend jaar in de meivakantie naar Florida te gaan. Zijn dit jaar in februari geweest, konden toen helaas maar 10 dagen. Daarom net als jullie in mei voor 14 dagen! Veel plezier met de voorbereidingen! Tickets kunnen sinds gister retour geboekt worden voor de school meivakantie!!