PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema flexx: NY - Florida, april/mei 2014



flexx
07-06-13, 11:35
Nu ik mn tickets heb geboekt dacht ik laat ik ook maar eens mijn reisschema zien. Ik ga samen met mn vriendin

vluchten 1480,- = 740 pp

28-04-2014 amsterdam 09:15 - new york(newark) 11:50
02-05-2014 newark 07:40 - orlando(mco) 10:25
20-05-2014 orlando(mco) 20:25 - frankfurt - amsterdam 21-5-2014 17:55

auto is geboekt bij National voor 110dollar tijdens de systeemfoutdagen:D

Hotels ga ik priceline-en

planning zal er zo ongeveer uit gaan zien

28-4 tot 02-05 new york( hotel in jersey city)
02-05 tot 09-05 orlando ( waarschijnlijk mystic dunes resort )
09-05 tot 12-05 fort lauderdale ( 3 of 4 sterren hotel in fort lauderdale beach area)
12-05 tot 14-05 florida keys (waarschijnlijk hotel in key largo)
14-05 tot 17-05 naples ( waarschijnlijk 3sterren hotel naples downtown area)
17-05 tot 20-05 st pete beach (waarschijnlijk 3sterren hotel)

In new york gaan we voor de grote attracties( denk aan empire state building, ground zero,vrijheidsbeeld enz)
Als we in orlando zijn willen we naar discovery cove, seaworld en tampa bush gardens, en ook outlet shoppen.
Als we in fort lauderdale zitten willen we een dag naar miami beach ,rest van planning ligt nog open.
als we op de key zitten, willen we een dag snorkelen en een dag naar key west.
naples en st pete beach dagen ligt nog open qua planning, behalve dat we een dagje everglades willen en voor de rest genieten van de stranden en natuur.

Patrick
07-06-13, 22:44
Dat ziet er uit als een onvergetelijke vakantie!

flexx
07-06-13, 22:51
ja he!:) voor mijn vriendin wordt het de eerste keer Florida ,voor mij de derde keer, hoop dat ze ook met het florida virus besmet raakt:)

Tini
08-06-13, 00:29
Mooie planning. Veel plezier met alle voorbereidingen!!

trails
08-06-13, 08:39
Top of the Rock in New York vond ik veel mooier dan het Empire State Building. Je hebt vanaf hier een mooier uitzicht (ook op het ESB) en we hoefden er niet te wachten.

ronenivonne
08-06-13, 16:25
Ziet er goed uit, New York lijkt me ook erg gaaf. Ben er zelf nog nooit geweest.
Veel plezier met de voorbereidingen......

flexx
08-06-13, 16:59
thanks :D, als er nog iemand tips heeft voor bezienswaardigheden in de gebieden waar ik heen ga,brand maar los:) ,denk aan mooie stranden,mooie natuurparken,leuke plaatsjes etc

sabrinabuisset
02-10-13, 11:45
Wij zijn vorig jaar naar new york geweest 1 week lang en hadden een new york pass gekocht via hun site.
Wij hadden dit voor 7 dagen gedaan was iets van 150-160 euro per persoon.
En je mag dan bijna in alle leuke atracties, en je mag vele rondtouren met gids mee doen.
Dit was voor ons stukken goedkoper.
We hadden later uitgerekend wat we anders kwijt waren geweest en dat was 390 euro per persoon. Dus dat scheelt super veel geld.

Wij hebben met dit pasje:
Empire state building, top of the rock, film tour, fiets tour met gids door central park, boottocht naar het vrijheidsbeeld, naar 9/11, new york sky line, madame tussauds, en nog 2 bekende musea maar weet zo 123 de naam niet (schanalig)
je kon met dit pasje ook naar het 9/11 musea was echt super mooi!

www.newyorkpass.com (http://www.newyorkpass.com) wij hebben hem gewoon online besteld en thuis laten bezorgen. bij dit pasje zat ook een boekje met de tijden ect en de dagen dat alles open is. Zo konden wij thuis al alles plannen. dit scheelde enorm veel tijd! Je kan het pasje ook ergens in new york ophalen maar dan kun je van te voren niets plannen zonder dat fijne handige boekje. Thuis bezorgen kosten wel wat extra geld maar dit was het meer dan waard!

ze hebben ook een app
gr sabrina

flexx
14-02-14, 08:55
zo vandaag laatste hotel geboekt,heb alles via priceline en hotwire geboekt, heeft me heel wat bespaard!

28-04/02-05 element time square west, new york
02-05/09-05 grande villas resort, orlando
09-05/12-05 b ocean, fort lauderdale
12-05/14-05 key west inn, key largo
14-05/17-05 best western inn and suites, naples
17-05/20-05 tradewinds island grand, st pete beach


nog 2,5 maand ,we hebben er zin in!

Esther2013
14-02-14, 09:42
Heerlijk vooruitzicht Flexx, NY staat nog steeds on top of my Bucket list. Zo'n Pass lijkt me ook heel handig.

Ga je nog een blog bijhouden?

Bieg
14-02-14, 13:30
Ziet er goed uit Flexx! Hou je er rekening mee dat je tickets moet reserveren voor Ground Zero? Als je dit niet doet is de kans klein dat je het kunt bezoeken.... De hop on-hop off bus is ook een aanrader, je kunt dan alles op een snelle manier zien en eruit gaan als je iets beter wilt bekijken! Als je via Grayline de avondtour per touringcar doet heb je het voordeel dat er een boottocht (langs het vrijheidsbeeld en de Brooklyn Bridge) gaat, er een maaltijd bij zit in het Italian District en een ticket voor Top of the Rock (hoef je niet perse die avond te gebruiken, mag ook later)!

Veel plezier!

flexx
14-02-14, 19:20
Heerlijk vooruitzicht Flexx, NY staat nog steeds on top of my Bucket list. Zo'n Pass lijkt me ook heel handig.

Ga je nog een blog bijhouden?

denk het niet, ben niet zo'n blogger:P heb trouwens ny pass kunnen overnemen van iemand via markplaats, 2 passes voor 150 euro inclusief hop on hop off :D


Ziet er goed uit Flexx! Hou je er rekening mee dat je tickets moet reserveren voor Ground Zero? Als je dit niet doet is de kans klein dat je het kunt bezoeken.... De hop on-hop off bus is ook een aanrader, je kunt dan alles op een snelle manier zien en eruit gaan als je iets beter wilt bekijken! Als je via Grayline de avondtour per touringcar doet heb je het voordeel dat er een boottocht (langs het vrijheidsbeeld en de Brooklyn Bridge) gaat, er een maaltijd bij zit in het Italian District en een ticket voor Top of the Rock (hoef je niet perse die avond te gebruiken, mag ook later)!

Veel plezier!

thanks voor de tips, top op of the rock gaan we sowieso heen omdat we ny pass hebben, en ben er van bewust dat we ground zero moeten reserveren maar moeten nog beetej een planning maken voor in NY, hoever vantevoren is aanteraden?

Bieg
14-02-14, 20:16
[QUOTE=flexx;197578

thanks voor de tips, top op of the rock gaan we sowieso heen omdat we ny pass hebben, en ben er van bewust dat we ground zero moeten reserveren maar moeten nog beetej een planning maken voor in NY, hoever vantevoren is aanteraden?[/QUOTE]

Wij hebben de vorige keer een maand of 3 van tevoren gereserveerd via internet.....

Digitalman
15-02-14, 08:51
Ik denk dat je 9/11 memorial bedoelt en daar is het inderdaad voor aan te raden om te reserveren. Je moet dan voor een bepaalde tijd reserveren. Ze laten maar een aantal mensen toe, dus als je geen reservering hebt, loop je het risico dat je niet naar binnen kunt als je er bent...

flexx
15-02-14, 10:02
Ik denk dat je 9/11 memorial bedoelt en daar is het inderdaad voor aan te raden om te reserveren. Je moet dan voor een bepaalde tijd reserveren. Ze laten maar een aantal mensen toe, dus als je geen reservering hebt, loop je het risico dat je niet naar binnen kunt als je er bent...

ja 9/11 memorial bedoel ik, zit nu op de site en zie in hun reservation system dat het nog beschikbaar is op de dagen dat wij in NY zijn,dus zo maar eens reserveren:)

Esther2013
09-11-14, 23:15
Ik ben op zoek naar betaalbaar hotel in of net buiten NY, dat goed aansluit op OV om alle highlights van NY in 5 dgn te bekijken met kids van 11 en 9 in de periode april/mei 2015.
Iemand tips or trics??
thanx!

Digitalman
10-11-14, 07:10
Heb je je al eens verdiept in Hotwire of Priceline? Dit zijn sites waar je een bod kunt doen op een hotel van een bepaalde kwaliteit en wijk(en). Vaak behoorlijk goedkoop. In jouw geval is Hotwire handiger, omdat je met z'n vieren bent. Priceline doet alleen 2 persoons kamers. Wij hebben overigens in het Skyline Hotel gezeten. Prima qua locatie en het heeft een zwembad. Vonden de kinderen heerlijk aan het eind van een vermoeiende dag.

Esther2013
10-11-14, 19:20
Thanks, ik dacht altijd dat dit bieden altijd voor 2 p was, maar Hotwire dus niet, ga ik proberen.
Ik ga direct vanavond jullie blog lezen!

Digitalman
11-11-14, 07:09
In 2010 zaren wij in Skyline, in 2012 in Westin via Priceline.