PDA

Bekijk Volledige Versie : Dining With Shamu



MarLyd
20-03-06, 18:43
Wij willen graag in Sea World gebruik maken van het pakket dining with shamu.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft en of het een aanrader is?

mattrob
20-03-06, 19:03
Absoluut de moeite waard. Het eten is best goed en je hebt er een hele leuke ervaring voor terug. Mooie foto's maken, lekker eten en drinken en gewoon genieten dus !!! Zie ook mijn weblog voor iets meer beschrijving (en foto's) :lol: !

marisca
20-03-06, 20:27
Wat ben je kwijt voor deze ervaring incl tax?

marisca
20-03-06, 20:30
En moet je dat van te voren in nederland reseveren?
Of volstaat het om het daar te doen als eerste bij entree van het park?
Gr.Maris :)

mattrob
20-03-06, 21:36
Ik weet het niet meer precies, ik zou gewoon op de website van Seaworld kijken, dat heb ik toen ook gedaan. Je moet van te voren boeken, en je moest volgens mij credit card doorgeven, maar weet het niet meer zeker.

Vergeet ook niet te zeggen dat je AAA (ANWB) bent, volgens mij krijg je dan ook nog korting.

Suzie
22-03-06, 19:35
Wij hebben vorig jaar met Shamu gedineerd 8) Je kunt in het park zelf reserveren, via de speciale telefoon die daar hangt. Je geeft dan de tijd door en je creditcardnummer. Wij konden de volgende dag terecht, en hebben dus niet ver van te voren gereserveerd. de precieze prijs weet ik niet meer.....de site biedt vast uitsluitsel!

Marco Tiel
23-03-06, 10:32
Wij hebben dit in 2002 gedaan. Inmiddels een tjdjegeleden maar het was een zeer leuke ervaring. Niet van tevoren gereserveerd maar gewoon bij het betreden van het park meteen naar een balie gelopen en gevraagd of er nog plaats was. Was geen enkel probeem. Ik meen dat de kosten 27 dollar per persoon waren maar nogmaals dat is bijna 4 jaar geleden.

MarLyd
23-03-06, 18:37
Allemaal hardstikke bedankt voor de reacties.
Wij hebben dan toch maar al vast gereserveerd voor de 22ste dining with shamu ook omdat de 15e zelfs al vol zat.

dizzymisslizzy
27-03-06, 02:00
Wij zijn vorig jaar naar Sea World geweest en hebben ook dinner met Shamu gedaan. Dit was alleen in San Antonio dus ik weet niet of dat veel verschil maakt. De kinderen vonden het erg leuk. Het eten was goed, een buffet met voor ieder wat wils. En ja, leuk om dichtbij te mogen staan en foto's te nemen.
Ik lees dat je al geboekt hebt, dus ik ben benieuwd naar jouw eigen ervaringen.

http://img151.imageshack.us/img151/1272/125251810jb.jpg (http://imageshack.us)

marisca
27-03-06, 11:44
Wij hebben dit in 2002 gedaan. Inmiddels een tjdjegeleden maar het was een zeer leuke ervaring. Niet van tevoren gereserveerd maar gewoon bij het betreden van het park meteen naar een balie gelopen en gevraagd of er nog plaats was. Was geen enkel probeem. Ik meen dat de kosten 27 dollar per persoon waren maar nogmaals dat is bijna 4 jaar geleden.

Zeker niet de periode Juli/Aug ?
Mijn man lijkt het niets aan en ik ben erg enthausiast!
Dus wij moeten het dan maar laten afhangen tot dat wij er zijn .
Maar denk dat wij weinig kans hebben in deze drukke maanden! :o

Marco Tiel
27-03-06, 14:12
Nee inderdaad. Dat was in de eerste week van september. Het was toen niet druk en tijdens het eten waren er zelfs nog lege tafels. Los van het risico met hurricanes vind ik het ene ideale periode om naar Orlando te gaan. Naar alle waarschijnlijkheid dit jaar weer :D

marisca
27-03-06, 16:56
Nee inderdaad. Dat was in de eerste week van september. Het was toen niet druk en tijdens het eten waren er zelfs nog lege tafels. Los van het risico met hurricanes vind ik het ene ideale periode om naar Orlando te gaan. Naar alle waarschijnlijkheid dit jaar weer :D

Zeker geen school gaande kinderen?
Ik vind Mei een mooie tijd om te gaan, maar helaas wij hebben maar 1 week en dat is toch echt te kort voor ons!

marij
03-04-06, 19:47
wij gaan ook in juli
en hebben het al geboekt.
we hebben de intree kaartjes ook geboekt met de pepsie code dat scheelde 20%
en we hebben dining whit shamu besproken van alles hebben we een e ticket gehad. dus zelf even uitgeprint, staat op naam. en inderdaad ging met creditcards gegevens.
Prices: Adults $37; Children (Ages 3-9) $19; Children Under 3 are free but require a reservation.
dat zijn de prijzen.
marij