PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Stinsa



Stinsa
28-05-13, 13:31
Hallo allemaal,

Ik ben Ineke en vanaf dat ik voor het eerst met mijn ouders als kind in 1993 in Florida kwam, Florida-fan ;-)

Mijn naam hier "Stinsa" komt van Stella, onze bijna anderhalf jaar oude dochter, Ineke, ik dus en Sandor; mijn man die ik vanaf 2002 heb 'meegetrokken' naar mijn favoriete vakantie bestemming.

We gaan eigenlijk ieder jaar in november (behalve in 2011, toen zijn we in juli geweest omdat ik in december beviel van onze dochter) Thanksgiving daar met familie in de Palm Beaches kunnen vieren. Vorig jaar dus voor het eerst met onze toen 11 maanden oude dochter. We zijn toen eerst naar New Orleans, Mobile, Pensacola, Carrabelle (super!) en Gainesville geweest als rondreis, alvorens nog een week in Orlando en daarna nog een week in Palm Beach te verblijven. Het was een super reis en onze dochter deed het uitstekend. Ook het zuiden, de Keys zijn favoriet, hebben we meerdere malen bezocht. Ik probeer mijn man ook ieder jaar over te halen Disney te bezoeken, soms lukt dat soms ook niet. Haha hij is niet zo'n groot fan als ik, maar ja eerdaags heeft hij er twee die er om vragen ;-)

Ditmaal zijn we weer aan het voorbereiden voor november, en dit keer niet alleen voor vakantie en Thanksgiving maar een van mijn beste vriendinnen gaat trouwen in haar woonplaats Tampa en wel in het Florida Aquarium! We zien er dus enorm naar uit.

We zijn nog druk aan het plannen en denken dat we een week voor de bruiloft willen aan komen in Atlanta, daar vrienden bezoeken, dan door naar Charleston, ook vrienden en sightseeing, dan naar Savannah en dan naar de bruiloft. Vervolgens zijn we nog aan het twijfelen of we 10 dagen een huis aan Gulfcoast wilen huren of toch meer centraal in Orlando en de laatste anderhalve week zijn we weer in Palm Beach te vinden.

Grote liefhebbers dus, maar zeker geen experts dus altijd op zoek naar informatie en inspiratie en dat hoop ik hier te kunnen vinden!

Njit
28-05-13, 21:25
Welkom op dit gezellige Forum. Zo te lezen hoeven je niet te waarschuwen dat Florida verslavend is - je bent al verloren ;)
Atlanta, Charleston en Savannah zijn mooie plaatsen, daar ga je je vast vermaken. En een Amerikaanse bruiloft lijkt me ook een belevenis!

Ga je ook een reisverslag bijhouden?

trails
29-05-13, 07:44
Welkom op dit leuke forum. Een verslag zou erg leuk zijn voor ons thuisblijvers. Wij gaan 3 maanden na jullie en doen ook Charleston en Savannah aan en hebben er vreselijk veel zin in.
Veel plezier met de voorbereidingen!

Stinsa
29-05-13, 10:14
Dank je wel! Hahaha ja inderdaad al een verloren zaak ;-) Meestal plaats ik foto's gelijk op Facebook, maar misschien is een blog wel weer een leuk idee inderdaad, zeker nu met onze dochter erbij.

Leuk dat jullie dezelfde kant op gaan 'trails'! Ik ben nog druk aan het zoeken naar leuke hotels, maar ws blijven we in Charleston bij vrienden logeren en in Atlanta sowieso. Voor Savannah moet ik nog wel wat leuks zoeken.

trails
29-05-13, 10:43
Wij hebben gewoon via hotwire (3p. op 1 kamer) geboekt, niet in het centrum zelf dus, maar er buiten, goed bereikbaar, gratis parkeren en prima prijs.

Stinsa
29-05-13, 11:17
Okay thanks voor de tip, ik ga eens kijken!


Wij hebben gewoon via hotwire (3p. op 1 kamer) geboekt, niet in het centrum zelf dus, maar er buiten, goed bereikbaar, gratis parkeren en prima prijs.

Ritchie
30-05-13, 10:24
welkom hier, en veel plezier op het forum