PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Beika: Orlando 8 juli-27 juli 2013



Beika
26-05-13, 23:11
Ook ik heb een blog gemaakt voor onze vakantie naar Orlando in juli 2013
Samen met ons gezin, Beika, Bram en de twee boys van 17 en 15 jaar., Kevin en Colin.
Mijn vriendin Karolina gaat ook mee. We hebben geboekt bij American Estates in Apeldoorn.

Je kan ons verslag lezen op

www.beikavrieling.blogspot.com


Veel plezier met lezen. Het reisschema heb ik al on line gezet.

mhagman
27-05-13, 18:34
Ik heb even een blik geworpen en jullie reisschema ziet er top uit. Een hele fijne vakantie,
Mvg Mariska

Beika
27-05-13, 21:25
Thanx Mariska



Ik heb even een blik geworpen en jullie reisschema ziet er top uit. Een hele fijne vakantie,
Mvg Mariska

Esther2013
27-05-13, 22:02
Hi Beika, de reis ziet er goed uit, jullie gaan vlak voor wij gaan. Dus het gaat al opschieten.

Als je wilt dat mensen je volgen, moet je in blogspot een gadget toevoegen bij Indeling (Volgers of Follow by email).
dat motiveert om je blog bij te houden.

succes, gr Esther

Beika
28-05-13, 22:11
Dankje Esther. Het is voor mij de eerste keer dat ik een blog maak. Heb er nog niet zoveel verstand van. Dank voor de tip :)

Beika
08-06-13, 23:17
Ook jullie vakantie lijkt me niet verkeerd. Heerlijk is het voorgenieten hè ?
Geniet er lekker van :)

S@skia
09-06-13, 10:38
Hey Beika, dat ziet er super uit. Ik zag dat Esther je de tip van volgers al gegeven heeft, is echt leuk! Ook wij zijn dan in Florida het begint al flink op te schieten he. Mocht je het leuk vinden om ook een kijkje op mijn blog te nemen dan staat onder dit bericht de link. Nog heel veel plezier met voorbereiden.

Beika
10-06-13, 08:39
Hi Beika, de reis ziet er goed uit, jullie gaan vlak voor wij gaan. Dus het gaat al opschieten.

Als je wilt dat mensen je volgen, moet je in blogspot een gadget toevoegen bij Indeling (Volgers of Follow by email).
dat motiveert om je blog bij te houden.

succes, gr Esther

Hallo,
Volgens mij heb ik het nu gedaan. Kan ik dat ergens zien ?

S@skia
10-06-13, 10:13
Hey Beika, boven aan je blog staat nu een regel waar men het email adres kan invullen en dan een update kan ontvangen van je blog. Dus dat is gelukt.....als je zelf je volgers wilt zien kun je ook nog bij je blogindeling kiezen voor volgers en dan zie je wie je volgen.
Succes!!

Cara
10-06-13, 10:16
Ziet er goed uit.We gaan jullie volgen.Zelf gaan we 20 juli naar Florida,kan haast niet wachten.

2theUSA
02-07-13, 09:21
We gaan jullie ook volgen! Wij vertrekken al over 3 dagen, dus vlak voor jullie. Alvast goede reis en geniet van Florida!