PDA

Bekijk Volledige Versie : UV zwemshirt



Lelli Kelly
26-05-13, 19:33
Op de vele blogs die ik hier lees zie ik kinderen met van die mooie UV zwemshirts. Lijkt me ideaal in die brandende Floridazon. Waar hebben jullie die shirts gekocht? Hier in NL of in Florida? Ik hoor graag de adresjes :-)

Fleurida
26-05-13, 19:55
Walmart en Target hebben dit waarschijnlijk wel en anders kun je altijd even googelen.

Eljo
26-05-13, 22:08
Je krijgt ze bijna in elke kledingwinkel zoals GAP / Old Navy of wal-mart / target in Orlando vanaf $20.

Njit
26-05-13, 23:25
@Fleurida: reageer dan niet zou ik zeggen. Want alles is wel te Googlen. Maar dan kunnen we het Forum wel opdoeken..

Michael66
26-05-13, 23:29
Wij halen ieder jaar een surfshirt bij Walmart of Target. Volgens mij nog nooit meer dan dollar voor betaald.

HIj trekt het alleen aan als we langere tijd een zwempark ingaan of zoiets. In het zwembad bij hotel of bij de villa eigenlijk nooit.

http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/images2012/2012-07-27_0007.JPG http://img163.imageshack.us/img163/6992/201207270051.jpg

corrus
26-05-13, 23:38
En daar word je wél gewoon bruin onder???

Michael66
27-05-13, 00:30
Bruin worden? Mijn zoon en ik horen tot de roodharigen, en die worden nauwelijks bruin. Het gaat vooral om niet te verbranden. Niets erger dan een zonverbrand(e) kind of man in de vakantie. Ik spreek uit ervaring!!

Ik ben nu nog aan het vervellen op m'n hoofd van de mooie zonnige zondag van vorige week .... :(

Lelli Kelly
27-05-13, 06:49
@Fleurida: reageer dan niet zou ik zeggen. Want alles is wel te Googlen. Maar dan kunnen we het Forum wel opdoeken..
Dank u! Vond het ook een rare reactie op mijn doodnormale vraag :-(
@Michael bedankt voor de tip. Hier ook erg blanke kindjes die snel verbranden dus het lijkt me ideaal.

cant51
27-05-13, 07:18
http://i.walmartimages.com/i/p/00/09/65/47/36/0009654736959_180X180.jpgVorig jaar zo iets gekocht bij de Walmart voor onze kleindochter was nog geen 10,00 dollar en werkte prima !!

katrien.vt
27-05-13, 09:02
Wij zagen ze bij Carter en Oshkosh. Je hoeft er echt niet in Nederland naar op zoek.

marjolijne
27-05-13, 09:03
Ik heb ze ook wel eens gekocht bij de H&M in NL.
Maar zag er in Florida erg veel in de winkels.
Ik heb ze zelf vorig jaar in Frankrijk gekocht daar waren ze maar 5 euro.



Deze pet heeft mijn zoontje van 3 vaak op. Is ook UV werend en ideaal.
Deze heb ik in NL gekocht
http://www.happysunnydays.nl/assets/images/nice.jpg

corrus
27-05-13, 09:04
Bruin worden? Mijn zoon en ik horen tot de roodharigen, en die worden nauwelijks bruin.
Dat bedoelde ik ook niet...
Ik bedoelde of je door die kleding heen gewoon bruin kunt worden, want anders kun je toch ook gewoon een normaal T-shirt aantrekken, daar verbrand je ook niet onder...

marjolijne
27-05-13, 09:22
Een normaal T-shirt is niet uv werend. En zwemmen met een gewoon t-shirt is ook niet ideaal.
Die UV shirt zijn gemaakt van zwempakken stof (zeg maar) Dus daar kan je goed mee zwemmen.

Wat mij trouwens wel opviel in de Disney waterparken dat er heel veel mensen met hun (gewone) kleding gingen zwemmen.
Gingen zo met T-shirt en korte broek (of blouse met rok!) het water in. Beetje raar..... Maar wie ben ik?

Michael66
27-05-13, 10:27
Ik heb voor m'n zoon ook vaak gewone t-shirts gebruikt; ook niet verbrand.
Nadeel van de speciale zwemshirts vind ik dat de kunststof stof een beetje reflecteerd en daardoor precies langs de randen de huid juist eerder verbrand. Dus nek en bovenarmen, bij de manchetten.
Met een katoenen shirt heb je daar geen/minder last van. Maar dat neemt dan wel weer meer water op en wordt iets zwaarder.

Keuzes, keuzes, keuzes ....;)

marjolijne
27-05-13, 11:15
Ik was net bij de AH en daar hebben ze UV shirtjes in de aanbieding van Helly Kitty en Mario.
Ze zijn nu 9,99 per stuk.
Volgens mij van 92/98 tot maat 134/140, maar dat weet ik niet zeker

PS Michael66: daar hebben wij nog nooit last van gehad, maar wij hebben blonde kindjes, die kunnen misschien ietsjes meer hebben denk ik.

fitnessmouse
27-05-13, 15:56
H&M en Hema hebben ze ook, maar zoals met zoveel dingen; in de USA is de keuze reuze ;-)
Die van Hema zijn dit seizoen alleen roze en blauw.

Wij hebben ze gekocht bij Hannah Andersson

Michael66
27-05-13, 16:59
Mijn zoon wil altijd een wit shirt. Dat absorbeert de minste warmte.
Bij Walmart of Target altijd wel te koop.

mwest
28-05-13, 00:18
Mijn zoontje draagt ze ook altijd,echt ideaal, onze ervaring is dat een gewoon tshirt gaat lubberen als het nat is en zo eng aan je lijf gaat plakken.wij hebben in de mei vakantie ook weer paar gekocht.ze hebben bij de walmart daar zijn ze zo rond de 8 dollar, we hebben een mooie bij de super target gehaald en nog 1 Bij de Old navy.echt stuk goedkoper dan hier in Nederland, vooral in de grotere maten voor kids hebben ze ze hier dan vaak alleen van merken zoals oneil en protest.

lvfl
28-05-13, 16:47
Ik heb ze (uv zwemshirts) vooraf gekocht bij H&M in België. Ze waren nog niet zolang in de rekken en er waren al verschillende maatjes niet meer. Waren vrij goedkoop en degelijk. Maar in Amerika zal de keuze vast groter zijn. De zwemvesten en waterschoentjes van Speedo hebben we in Target gehaald.

Lelli Kelly
28-05-13, 19:41
Bedankt voor jullie tips, echt super!

cloggie68
29-05-13, 09:00
Wij kopen ze inderdaad bij GAP of Old Navy, voor mijn jongens had ik ze vorig jaar bij GAP in de opruiming voor $6, een koopje. Mijn man heeft er ook een gekocht omdat hij zo'n dag in het waterpark in de zon toch wel wat lang vond, hij vond er een bij het Turtle Rescue Center onderweg, ze zijn dus echt overal wel te vinden. Het is inderdaad echt ideaal en de jongens vinden het ook al heel normaal om met dat shirt aan te zwemmen.

Boontje
18-07-13, 20:44
Ik heb van de week op decatlon een zwemshirt voor mijn man besteld, wij gaan over drie weken naar Florida, daar hebben ze ook uv shirts voor kinderen op de site, en goed betaalbaar, voor mijn man was ik 19,95 kwijt, inclusief verzendkosten

KiekenMich
26-07-13, 19:05
Wat een goede tip, zo'n UV shirt, de zon is wellicht wat scherper dan hier !
Anders niet zo snel aan gedacht, Lelli......Wallmarkt here we come !!

bollie763
27-07-13, 22:58
Wij hadden ze ook bij de walmart voor onze dochters van 8 en 11 jaar. Het zijn eigenlijk sportshirts maar UV werend en sneldrogend. Werkten prima en kosten $ 9,95

floridad
06-08-13, 20:33
als je vooraf wilt bestellen: http://www.odiezon.nl/
Wij hebben goede ervaringen met die shop, een keer een spoedbestelling gedaan en ook wel eens wat teruggestuurd, wordt allemaal keurig en persoonlijk opgelost.

masterkabal
07-08-13, 17:41
Die prijzen op www.odiezon.nl (http://www.odiezon.nl) zijn wel zwaar overpriced zeg.
Volgens mij zit er een marge op van 80%.