PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema FRNCS: Orlando - Orlando, sept/okt 2013



FRNCS
21-05-13, 15:36
Hallo Allemaal!

De reis is inmiddels geboekt en wij zullen met zijn 3en lekker 18 dagen gaan genieten in Orlando. We zitten in een Condo in Kissimmee en vanuit hier gaan we de parken in de omgeving bezoeken met als hoogte punt voor mij Disney! Ook onze dochter van 2 jaar is al helemaal disneyfan en heeft het nog over ons bezoek aan Disney Parijs begin dit jaar. Wij zijn normaal niet zo actief tijdens vakanties dus dit zal een hele nieuwe ervaring voor ons worden! We zullen van 16 september tot en met 3 oktober in Orlando verblijven.

Omdat we met een "kleintje" reizen zien we wel wat iedere dag ons brengt maar het ideale reisschema voor ons zou er ongeveer als volgt uitzien:

Dag 1 reisdag ( 16 september vertrek van schiphol om 10.55 uur)
Dag 2 Waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 3 Pretpark
Dag 4 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 5 Pretpark
Dag 6 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 7 Pretpark
Dag 8 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 9 Pretpark
Dag 10 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 11 Pretpark
Dag 12 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 13 Pretpark
Dag 14 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 15 Pretpark
Dag 16 Rustdag/waterpark/winkelen/half dagje pretpark
Dag 17 Pretpark
Dag 18 Reisdag
Dag 19 Aankomt NL

De parken die we willen gaan bezoeken zijn, Disney's MK,AK,Studios, Universal, Island of adventures, Seaworld, Bushgardens en Gatorland. MK zou ik graag 2 keer willen bezoeken zodat wij ( mijn dochter en ik daar echt extra van kunnen genieten). Voor de andere disney parken hebben we 1 dag ingepland. Alle andere parken kunnen wij inprincipe in 14 dagen onbeperkt bezoeken met een nog aan te schaffen orlando flexticket. Dus daarom staan ook de halve pretpark dagjes erbij. Kunnen we die parken op ons gemak doen!

We gaan het zien! We hebben er in ieder geval erg veel zin in!